Mikä on bravuurisi seksissä?
Mikä saa braatvurstisi räjähtämään hetkessä tai kiimakuoppasi tärinöimään onnesta?
Kommentit (25)
Kieltä klitorikselle, kaksi sormea pimpsaan ja yksi peppuun. Aina toiminut. T: Mies 37v.
Osaan nuolla naisen Linnunradalle, opettelin jo nuorena.
t.pervo-kake
Että semmosia bravuureja. Ei mitään yleispäteviä ainakaan. Paitsi tuo, että ei kannata pihdata.
Joskus nainen sanoi että minulta saa taivaallista suuseksiä joten varmaankin se sitten.
Peukku anukseen, ja muut sormet pilluun. Siitä sitten varovasti peukku ja etusormia yhteen hieromaan
minulla on pitkän puoleinen penis. kun harrastan seksiä vieraitten naisten kanssa, niin teen nopeita ja syviä työntöjä, niin että penikseni osuu useita kertoja kohtunkaulaan. naisten keskuutessa kiertää huhu että minulla on iso ja sen takia tulevat itse itseään minulle tarjoamaan. sen takia useimmat antavat naida siihen asti kunnes laukean sisään. naisten kannalta olisi noloa pyytää että lopettaisin, kun ovat itse tarjonneet. rohkeimmat ovat pyytäneet että lopettaisin ja olen heitän pyyntöönsä suostunut, kun en ole mikään itsekäs sika.
Miehen mielestä olen paras suihinottaja joka hänellä on ollut... :D
Kyllä se tuo kieli/sormi hoito taitaa olla.
Suihinotto. Kuulemma taivaallisen hyvää, parinkin miehen arvio.
Otan mielelläni, varsinkin jos tiedän itsekin saavani tajunnanräjäyttävää suuseksiä sen jälkeen.
Olen hyvin taitava pettämään, aina olen pettänyt ja tulen pettämäänkin. Kiinni en ole jäänyt enkä jää.
Kyllä se mullakin suikkari lienee. Pidän suuseksin antamisesta aidosti ja se kuulemma näkyy. Lisäksi mulla on erinäisiä jippoja siihen, joita testailen, paras puoleni touhussa on kuitenkin se, että koitan parhaani mukaan tulkita ja kysellä, mikä/mitkä tuntuu hyvältä ja keskityn sitten niihin.
Niin ja voittamaton syväkurkku luonnollisesti. 😌
- Suuseksi
- Takaapäin naiminen että nainen saa orgasmin kanssani
- Istuminen niskanpäällä, nainen pylly pystyssä ja siitä ruoskiminen Aaaah olen hyvä
Bravuurista en tiedä, mutta poikkeuksetta olen saanut kehuja sukistani.
Olen hyvä suutelemaan ja otan taivaallisesti suihin: ei kauaa mene, kun kyrpä tuntuu olevan räjähdyspisteessä käsittelyssäni. Osaan myös tiukalla alapäälläni lypsää miehen mielettömään nautintoon. Lisäksi haluan miehen katsovan masturbointiani.
Mä en pihtaa.
18 vuotta yhdessä ja edelleen seksiä usein. Kun antaa niin myös saa!