Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on bravuurisi seksissä?

Vierailija
19.04.2017 |

Mikä saa braatvurstisi räjähtämään hetkessä tai kiimakuoppasi tärinöimään onnesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn nuoleminen

Vierailija
22/25 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parasta on, kun otan naisen takaapäin ja laukean hänen pakaroilleen, selälle, niskaan ja pään yli edessä olevalle seinälle. Naiset ovat sanoneet, että ei ole mitään kiihottavampaa, kuin se, että mieheltä tulee lauetessa spermaa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti kaksi orgasmia peräjälkeen. No ihan virallisesti en tiedä miten tämä menee. Siis ruiskautan spermat naisen rinnoille ja huulille, hän pitää tästä ja leikkii siemennesteelläni.

Tämän jälkeen nuolen pillua, jotta nainen spermaisena kiihottuu äärimmilleen ja hieroessaan klitoristaan spermaisilla sormillaan jatkan edelleen kovalla kalullani työskentelyä. Siis minulta onnistuu kaksi ruiskautusta yhdellä rakastelu kerralla ja siinä on jotain irstasta kun nainen levittä nesteen itseensä ja nauttii siitä. Loppuun sitten vielä loput tyhjennykset palleista runkkaavan naisen sormille ja pilluun. 

Tää on mun bravuuri, mutta kai samalla rakastajattareni bravuuri. Yhteinen juttu siis.  

Voin jakaa muillekin jos kiinnostaa. Kiva kokemus.

Vierailija
24/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä suutelemaan ja otan taivaallisesti suihin: ei kauaa mene, kun kyrpä tuntuu olevan räjähdyspisteessä käsittelyssäni. Osaan myös tiukalla alapäälläni lypsää miehen mielettömään nautintoon. Lisäksi haluan miehen katsovan masturbointiani.

Kuulostaa hyvältä. Tästä tykkään ja varmasti on haluttava erityistaito monen muunkin miehen mielestä.

23

Vierailija
25/25 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää saa naises kun naises cruittaamaan. Kiva kattella nainen sykkii ja kiemurtelee naitinnosta. Lopuksi monet on miltei rukoilleet lopettamista.onhan se pikkasen sotkuista hommaa, mutta lakanoiden päälle laittaa pyyhkeen, niin kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä