En halua lapsia, mutta yksikään nainen ei ole tähän suostunut
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku niin vanha nainen joka ei enää saa lapsia.
Etsin n. 22-26 v. naisia.
ap
Minkä ikäinen itse olet?
Olen mies, joten sillä ei ole niin väliä.
mies
Ai miten niin ei ole väliä? Useimmat naiset preferoivat suunnilleen omanikäisiä miehiä, kun taas kaiken ikäiset miehet preferoivat parikymppisiä naisia. Mikä taas luonnollisesti johtaa siihen, että parikymppiset naiset saavat minkä ikäisen miehen haluavat - ja minkäs ikäinen se olikaan? Aivan.
kaikilla miehille ei ole tasoa
ap
Akateeminen nainen kirjoitti:
Minäkään en lapsia halua vaikka niistä tykkäänkin.
en koskaan ottaisi naista joka korostaa akateemisuuttaan, vaikka on minulla ollut akateemisiakin..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
hahahahhh :D Ei taida ihan jokaiselle vanha kurppa kelvata
Ei kukaan kelpaa kaikille..
ap
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyyttä se vain vaatii. Ja ehkä myös luopumista siitä ajatuksesta, että ihmissuhteen pitäisi olla ikuinen ollakseen hyvä. Löydät kyllä ikähaarukastasi aisia, jotka eivät halua lapsia, eivät tiedä haluavatko tai eivät halua vielä pitkään aikaan. Heidän kanssaan voit seurustella, kunnes elämä vie eri suuntiin, ja sen jälkeen nauttia hyvistä muistoista. Vapaaehtoisesti lapsettomalla ei ole samanlaista tarvetta "asettua aloilleen" yhden ja saman kumppanin kanssa kuolemaan asti.
Just näin! Malttia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä löydät naisen, joka ei itsekään halua lapsia. Kerrot vaan naisille tarpeeksi ajoissa ja suoraa, niin voit jatkaa sen oman kohtalotovereita etsimistä, etkä kuluta aikaasi naisiin, jotka haluavat lapsia.
En haluaisi valita naista vain yhden kriteerin perusteella, kun itselläni on niitä useita.
esim. lihavaa naista en ota.
ap
Noniin, sitten etsit laihan velan joka on muutenkin sellainen kuin haluat, ja haluaa myös sinut, yksinkertaista.
Naisen tulee olla myös hauska (ei tärkeää) ja nauraa tai ymmärtää huumoriani (tärkeää) sekä naisella tulee olla pitkä tukka. Mielestäni lyhyttukkaiset naiset näyttävät pojilta.
ap
Noniin hyvä, sellasta hakuun vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyyttä se vain vaatii. Ja ehkä myös luopumista siitä ajatuksesta, että ihmissuhteen pitäisi olla ikuinen ollakseen hyvä. Löydät kyllä ikähaarukastasi aisia, jotka eivät halua lapsia, eivät tiedä haluavatko tai eivät halua vielä pitkään aikaan. Heidän kanssaan voit seurustella, kunnes elämä vie eri suuntiin, ja sen jälkeen nauttia hyvistä muistoista. Vapaaehtoisesti lapsettomalla ei ole samanlaista tarvetta "asettua aloilleen" yhden ja saman kumppanin kanssa kuolemaan asti.
En usko tämmöiseen. Sitten naisia voi olla yhtä hyvin 2 taikka kolme, jos ei usko pysyvyyteen..
ap
Ei se ole uskon asia. Puolet suhteista päätyy eroon ja loputkin kuolemaan. Ei ihmissuhteissa ole mitään pysyvää. Jokainen meistä on matkalla jonnekin, ja hyvällä tuurilla joku löytyy jakamaan kulkua joko osan matkaa tai päätyyn saakka. Kaiken pituisista ihmissuhteista voi koitua hyviä kokemuksia.
Polyamoriasta minulla ei ole kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä löydät naisen, joka ei itsekään halua lapsia. Kerrot vaan naisille tarpeeksi ajoissa ja suoraa, niin voit jatkaa sen oman kohtalotovereita etsimistä, etkä kuluta aikaasi naisiin, jotka haluavat lapsia.
En haluaisi valita naista vain yhden kriteerin perusteella, kun itselläni on niitä useita.
ap
Noniin, sitten etsit laihan velan joka on muutenkin sellainen kuin haluat, ja haluaa myös sinut, yksinkertaista.
En halua laihaa, vaan hyvät tissit saisi olla. Normaali vartalo käy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tämmöiseen. Sitten naisia voi olla yhtä hyvin 2 taikka kolme, jos ei usko pysyvyyteen..
ap
Ei se ole uskon asia. Puolet suhteista päätyy eroon ja loputkin kuolemaan. Ei ihmissuhteissa ole mitään pysyvää. Jokainen meistä on matkalla jonnekin, ja hyvällä tuurilla joku löytyy jakamaan kulkua joko osan matkaa tai päätyyn saakka. Kaiken pituisista ihmissuhteista voi koitua hyviä kokemuksia.
Polyamoriasta minulla ei ole kokemuksia.
Jokseenkin tulee väkisin mieleen ajattelultaan fossiiliutuneet yksilöt. Jos yhdessä ollaan vaikka 50 vuotta, niin toinen kuolee ja joutuu elämään yksin kolme vuotta, niin se mukaan asiat määritellään?
en usko edelleenkään..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Juu ei tarvitse selittää minulle millaisen haluat, etsit vaan ihan sellaisen kun haluat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaiken pituisista ihmissuhteista voi koitua hyviä kokemuksia.
Jos suhtautuu ihmissuhteisiin kuten esineisiin, niin kyllä näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Ai miten niin ei ole väliä? Useimmat naiset preferoivat suunnilleen omanikäisiä miehiä, kun taas kaiken ikäiset miehet preferoivat parikymppisiä naisia. Mikä taas luonnollisesti johtaa siihen, että parikymppiset naiset saavat minkä ikäisen miehen haluavat - ja minkäs ikäinen se olikaan? Aivan.
kaikilla miehille ei ole tasoa
ap
Onhan sillä iällä väliä vaikka olisit miten tasokas (rikas?). Jos olisit rikas ja parikymppinen, saisit kauneimpia parikymppisiä. Jos olet rikas ja vanhempi, niin saat kauneimpia oman ikäisiä tai vaihtoehtoisesti parikymppistä rahalle persoa subpriimaa. Tähän mennessä olet velan lisäksi vaatinut huumorintajua, hoikkuutta ja nuoruutta, vaikka ilmeisesti näistä ainakaan jälkimmäistä sinulla ei itselläsi ole tarjota. Tavoitteen realistisuus riippuu sitten pitkälti siitä, miten hyvin pystyt kompensoimaan ikäeroa muilla avuilla. Jonkin verran rajoittaa sekin, että keskimäärin juuri ne naiset, jotka ovat valmiita vaihtamaan nuoruutta ja ulkonäköä rahaan ja statukseen haluavat nimenomaan lapsia - niitä vartenhan se turvallinen varakkaampi ja vanhempi mies valitaan. Vela-parien elintaso kun pysyy kohtuullisena maltillisemmillakin tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Naisille sillä miehen iällä useinmiten on väliä. Naiset yleensä preferoivat suunnilleen itsensä ikäisiä miehiä, joten kun ilmeisesti pitkää parisuhdetta etsit, kannattaa ensisijaisesti keskittyä oman ikäluokan naisiin.
Mutta ei tähän mitään patenttiratkaisua ole. Sitä vaan täytyy yrittää löytää se samanhenkinen kumppani, ja koska enemmistö ihmisistä haluaa lapsia, on markkinat pienemmät meillä vapaaehtoisesti lapsettomilla. Sama ongelma se on usein vela-naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Juu ei tarvitse selittää minulle millaisen haluat, etsit vaan ihan sellaisen kun haluat itse.
Ok, mutta mielellään ei saisi myöskään olla liian pitkä. Lyhyet naiset ovat seksuaalisempia. Tai ainakin näyttävät siltä, koska kehon mittasuhteet.. mm. tissit korostuvat näin.
ap
Teetä itsellesi vasektomia. Sillä se asia ratkeaa. Ja olet rehellinen naisille heti alussa ettei kummankaan aikaa mene hukkaan.
t: naisvela
Voiko kaksi metriä pitkä nainen olla seksikäs. No eihän se oikein voi.. kun tissitkin ovat 50 cm alempana naamasta. Kehon mittasuhteet menevät ihan pieleen..
ap
Vierailija kirjoitti:
Lasten saaminen on selvästi naisten hallussa oleva markkina arvo ylivoimaisesti suomessa. Asia ei ole lojaalisesti tasapainossa ja asiaan pitäisi puuttua.
"markkina arvo" ja "lojaalisesti tasapainossa" :D :D :D
No nyt tässä on jo tukevaa elämäm kolun kasvatin henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Teetä itsellesi vasektomia. Sillä se asia ratkeaa. Ja olet rehellinen naisille heti alussa ettei kummankaan aikaa mene hukkaan.
t: naisvela
Rehellisyys on riittänyt. Jotkut naiset ovat halunneet lapsia jo ennen seurustelua.. se on tiukka nounou seurustelulle..
ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaksi metriä pitkä nainen olla seksikäs. No eihän se oikein voi.. kun tissitkin ovat 50 cm alempana naamasta. Kehon mittasuhteet menevät ihan pieleen..
ap
Mitä sieniä sinä vedät? Aika mielenkiintoista "ajatuksenlentoa"...
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Naisille sillä miehen iällä useinmiten on väliä. Naiset yleensä preferoivat suunnilleen itsensä ikäisiä miehiä, joten kun ilmeisesti pitkää parisuhdetta etsit, kannattaa ensisijaisesti keskittyä oman ikäluokan naisiin.
Mutta ei tähän mitään patenttiratkaisua ole. Sitä vaan täytyy yrittää löytää se samanhenkinen kumppani, ja koska enemmistö ihmisistä haluaa lapsia, on markkinat pienemmät meillä vapaaehtoisesti lapsettomilla. Sama ongelma se on usein vela-naisillakin.
Ei, vaan naiset haluaisivat että miehet katselisivat itsensä ikäisiä naisia, mitä emme kuitenkaan tee..
ap
ap