En halua lapsia, mutta yksikään nainen ei ole tähän suostunut
Kommentit (73)
Minun ystäväpiirissäni on monta tapausta, joissa nainen ei halua lapsia ja mies haluaa. Erohan siitä väistämättä tulee kun kompromissia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
vasektomia ja sitten yrittelette kunnes naisen munasarjat homehtuu.
Valehtelu ei tule kyseeseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lasten saaminen on selvästi naisten hallussa oleva markkina arvo ylivoimaisesti suomessa. Asia ei ole lojaalisesti tasapainossa ja asiaan pitäisi puuttua.
Kannatetaan. Heti kun keksitään keinokohtu, niin myös miehellä tulee olla tasa-arvoinen oikeus itselliseen lisääntymiseen. Ja naisen toivoessa aborttia sikiö voidaankin siirtää miehen kohtuun jos mies näin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku niin vanha nainen joka ei enää saa lapsia.
Etsin n. 22-26 v. naisia.
ap
Minkä ikäinen itse olet?
Olen mies, joten sillä ei ole niin väliä.
mies
Onko etunimesi Jere?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei tule kyseeseen.
ap
Ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Onko etunimesi Jere?
On.
Mulla sama ongelma miesten kanssa, ei tunnu löytyvän miehiä, jotka ei haluais lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Meinasin vastata jotakin järkevää, mutta koska oletkin provo, niin vastaan että joulukuussa tuulee sukanvarressa.
Kärsivällisyyttä se vain vaatii. Ja ehkä myös luopumista siitä ajatuksesta, että ihmissuhteen pitäisi olla ikuinen ollakseen hyvä. Löydät kyllä ikähaarukastasi aisia, jotka eivät halua lapsia, eivät tiedä haluavatko tai eivät halua vielä pitkään aikaan. Heidän kanssaan voit seurustella, kunnes elämä vie eri suuntiin, ja sen jälkeen nauttia hyvistä muistoista. Vapaaehtoisesti lapsettomalla ei ole samanlaista tarvetta "asettua aloilleen" yhden ja saman kumppanin kanssa kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Ai miten niin ei ole väliä? Useimmat naiset preferoivat suunnilleen omanikäisiä miehiä, kun taas kaiken ikäiset miehet preferoivat parikymppisiä naisia. Mikä taas luonnollisesti johtaa siihen, että parikymppiset naiset saavat minkä ikäisen miehen haluavat - ja minkäs ikäinen se olikaan? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
Meinasin vastata jotakin järkevää, mutta koska oletkin provo, niin vastaan että joulukuussa tuulee sukanvarressa.
Toivottavasti huomaat etten ole ja vastaat järkevästi. Lopulta huomaat sen itsekin, että itse käyttäytymällä järkevästi siihen saa usein vastakaikua.
Mulla sama ongelma miesten kanssa, ei tunnu löytyvän miestä, joka ei haluaisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä löydät naisen, joka ei itsekään halua lapsia. Kerrot vaan naisille tarpeeksi ajoissa ja suoraa, niin voit jatkaa sen oman kohtalotovereita etsimistä, etkä kuluta aikaasi naisiin, jotka haluavat lapsia.
En haluaisi valita naista vain yhden kriteerin perusteella, kun itselläni on niitä useita.
esim. lihavaa naista en ota.
ap
Noniin, sitten etsit laihan velan joka on muutenkin sellainen kuin haluat, ja haluaa myös sinut, yksinkertaista.
Minäkään en lapsia halua vaikka niistä tykkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä vielä löydät naisen, joka ei itsekään halua lapsia. Kerrot vaan naisille tarpeeksi ajoissa ja suoraa, niin voit jatkaa sen oman kohtalotovereita etsimistä, etkä kuluta aikaasi naisiin, jotka haluavat lapsia.
En haluaisi valita naista vain yhden kriteerin perusteella, kun itselläni on niitä useita.
ap
Voisitko laittaa listan kriteereistäsi, niin mahdollisesti löydät haluamasi naisen palstalta?
Tekstisi perusteella esimerkiksi kirjoitusvirheet ovat hyväksyttävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäinen itse olet?
mies
hahahahhh :D Ei taida ihan jokaiselle vanha kurppa kelvata
Anteeksi poissaoloni vastaan pian. Isäni soitti..
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma miesten kanssa, ei tunnu löytyvän miehiä, jotka ei haluais lapsia.
Olen hiukan skeptinen, koska näin ajattelevia miehiä on lukuisia. Ehkä ongelmasi on sama kuin minulla, että kuitenkin valitset muiden kriteerien mukaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Noniin, sitten etsit laihan velan joka on muutenkin sellainen kuin haluat, ja haluaa myös sinut, yksinkertaista.
Naisen tulee olla myös hauska (ei tärkeää) ja nauraa tai ymmärtää huumoriani (tärkeää) sekä naisella tulee olla pitkä tukka. Mielestäni lyhyttukkaiset naiset näyttävät pojilta.
ap