Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi minua ei muisteta?

Vierailija
19.04.2017 |

Mietin usein miksi jään ihmisiltä muistamatta merkkipäivinä jne.... Viimeisen 5v aikana olen valmistunut 2 ammattiin, saanut lapsia, viettänyt Ekaa äitienpäivää, täyttänyt pyöreitä. Valmistumisia ei muistanut kukaan kavereista/appivanhemmat eikä puoliso, lapsien syntymisistä ei kukkia tai suklaata laitokselle,ei edes korttia. Äitienpäivänä ei miheltä mitään, anoppi vaan käänsi veistä kysymällä mitäs sain lahjaksi 🙁, täyssynntärit kavereille järjestettiin yllärijuhlia jne, 1 kaveri onnitteli facessa senjälkeen kun itse häntä onnittelin Ekaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän suvussa ainakin niitä muistetaan jotka sen vaatii, tai henkilö suuttuu jos ei tulla kakulle tietyn lahjan kanssa, tai jos paljon sukua ja kavereita on samalla paikkakunnalla, silloin muistetaan.

tiedäthän, kaikilla on oma elämä ja paljon muistettavaa, pois silmistä, pois mielestä, ei se sen ihmeempää salatiedettä tai mitään henkilökohtaista tai ilkeyttä ja ihmisen arvo tai empaattisuus ihmisenä ei riipu muistajista.

Yleensä päinvastoin. Voi olla niin että pirullisen kiristäjän kotona ramppaa jälkeläisiä, koska vanhus kiristää perinnöllä. Hiljainen mukava ihminen ei vaadi keneltäkään mitään, tämän psykologin tapasn jolla pieni lapsi. Sanoi että jos joutuu vihannekseksi muiden pitää vaan jatkaa elämistä ja haudallakaan ei tartte käydä.

Vierailija
2/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, ettei kukaan onnitellut edes lapsien syntymistä. Ihme mörköjä sun lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n Päivä

Jaaha, ei muuta kuin päivän provosorvin ääreen!

Kavereiden mollaus, check!

Miehen mollaus, check!

Anopin mollaus, check!

Tekstin suodin: säälinkerjäys

Vierailija
4/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo välttämättä ole provoilua. Mulla on hyvinkin samankaltainen tilanne. Surullinen tosiasia vain on, että kaikki eivät ole suosittuja.

Vierailija
5/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu kun ap:llä. Kukaan ei koskaan "keksi" mitään minulle sopivaa, vaikka esim harrastan yhtä asiaa mihin liittyvää löytyy vaikka millä mitalla. Kampaajalla käyn muös, joten lahjakortti sellaiseenkin voisi olla kiva. Mutta ei.

Meillä on 8 naisen porukka, olemme vuorotellen toistemme luona iltaa istumassa. Yleensä emännälle viedään aina joku lahjakortti yms. Aina kun olisi minun vuoro, olikin yhdessä päätetty luopua tästä tavasta. Ja sitten, hupsis, tapa palaa.

Vierailija
6/6 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että pitää itse aktiivisesti mainostaa läheisille tulevia merkkipäiviä ja muita tapahtumia jos meinaa jotakin saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän