Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin silikonirinnat

Vierailija
19.04.2017 |

Joku F olisi ihanteellinen koko. Nyt on B kuppia. Olen 17, sairastan PCOTA eli olen aika ruma ja mulla on kamala vartalo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa ensin.

Vierailija
2/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos haluat halpismiehen, jää tasokkaat miehet sitten meille ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä täytteillä ne haluaisit? Chili- vai majoneesitäytteillä?

Vierailija
4/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukutaan rantapalloksi, vaikka olen normaalipainoinen. Maha on valtava. Isot silikonit saisi mut ehkä näyttämään sopusuhtaisemmalfa.

Ap

Vierailija
5/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä en tule tällä naamalla ja kropalla saamaan, eikä lapsia todennäköisesti pysty saamaan joten mies on ihan turha. Pitäkää vaan ne tasokkaat miehenne, en mä niitä kai mihinkään koskaan tarvitse.

Ap

Vierailija
6/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-rinnat :(. Onneks on edes herkät

Vierailija
7/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua haukutaan rantapalloksi, vaikka olen normaalipainoinen. Maha on valtava. Isot silikonit saisi mut ehkä näyttämään sopusuhtaisemmalfa.

Ap

Sittenhän olisit 3 rantapalloa (maha+tissit). Kannattaisiko ennemmin tehdä jotain sille mahalle?

Vierailija
8/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin. Itsellä aa-kupppi :(

Vierailija
9/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahalle ei voi mitään. Alipainoisenakin se oli outo pömppö.

Ap

Vierailija
10/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin. En tosin kasvattaakseni kokoa. Omat on ihan hyvän kokoiset mutta muoto on järkyttävä. Oli alunperinkin, mutta viimeistään painonpudotus pilasi ne täysin. Puolityhjät roikkuvat pussit ja olen vasta 25. Surettaa ja ahdistaa mokomat.

Vierailija
11/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kupit on ihan jees.

Vierailija
12/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mun ulkonäöllä ei ole väliä, koska on niin alhainen (tai oikeastaan olematon) libido ja en voi saada lapsia. Mutta en halua kuunnella sitä haukkumista enää.

Ap

Vierailija
13/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin. En tosin kasvattaakseni kokoa. Omat on ihan hyvän kokoiset mutta muoto on järkyttävä. Oli alunperinkin, mutta viimeistään painonpudotus pilasi ne täysin. Puolityhjät roikkuvat pussit ja olen vasta 25. Surettaa ja ahdistaa mokomat.

Miehen kommentti: Ota silarit. Mitä voit menettää, muuta kuin rahaa? Saat itsetuntoasi kohotettua, ja poistettua ahdistuksesi. Olet nainen parhaassa iässä.

Vierailija
14/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voipas. Kiristys ja rasvaimu.

Vierailija
15/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä selitä. Sulla on ihan samat mahdollisuudet saada vatsalihakset näkyviin kuin itsellänikin oli.

Vierailija
16/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha ja isot rinnat, kuulostaa ihan Tukiaiselta. Sellaiseltako haluat näyttää?

Itsellänikin on PCO ja 24-vuotiaaksi saakka olin todella pönäkkä ja tasapaksu, tissit AA-kuppia. Ruokavalio vaihtui vähähiilariseen ja paino putosi normaalipainon alarajoille, nyt rinnat on ihan sopivat tähän kroppaan.

Surullista että noin nuoret haluavat itseään leikellä ja asennuttaa vierasesineitä ihon alle että voisivat itsensä hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi