Voiko luuserinainen löytää miehen?
Siis jos on yli 25-vuotias ja jäljessä tavoitteista eikä ole vielä työelämässä vaan vasta opiskelemassa duunariammattiin eikä siis ole mikään kirurgiaan erikoistuva lääkäri.
Kommentit (24)
Miksi yhtäkään miestä kiinnostaisi naisen opiskelut tai työt?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei kiinnosta, eivät kiinnosta myöskään hänen opiskelunsa tai työnsä. Muuten varmasti ihan ykkössijalla useimmissa pariutumisissa. Siitä lähtien, missä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, että kaikkia niitä miehiä on kiinnostanut, joiden kanssa itse olen tapaillut tai seurustellut.
Yleistäen, miehet haluavat kauniin ja hyväkäytöksisen (lue: kultaisen) edustusvaimon. On tietysti myös miehiä, joille titteli on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jos akateemisena haluaa saman tasoisen kumppanin, ei halua lomapakkoloista tai jos pitää kouluttamattomia tyhminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, että kaikkia niitä miehiä on kiinnostanut, joiden kanssa itse olen tapaillut tai seurustellut.
Miten se sulle ilmenee, että asia niitä kiinnostaa? Ne kysyy treffeillä "mitä teet työksesi" vai?
Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Yleistäen, miehet haluavat kauniin ja hyväkäytöksisen (lue: kultaisen) edustusvaimon. On tietysti myös miehiä, joille titteli on tärkeä.
Suurimmalle osalle suomalaismiehistä myös sillä vaimon palkkapussilla on erittäin iso merkitys sitten, kun perhettä aletaan perustaa.
Vierailija kirjoitti:
miehiä ei kiinnosta naisen uraputket vaan ulkonäkö ja luonne.
Niin. Eipä miestä kiinnosta, pystyykö nainen maksamaan puolet yhteisestä asuntolainasta. Miehelle on aivan samantekevää, maksaako mies talostaan 300 000 vai 150 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eipä miestä kiinnosta, pystyykö nainen maksamaan puolet yhteisestä asuntolainasta. Miehelle on aivan samantekevää, maksaako mies talostaan 300 000 vai 150 000.
miehelle on aivan sama asuuko vuokralla vai puolen miljoonan kämpässä. Naiset ne omakotitalot haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sulle ilmenee, että asia niitä kiinnostaa? Ne kysyy treffeillä "mitä teet työksesi" vai?
Haloo.
Kyllä. Ihmiset kyllä yleensä kysyvät toisiltaan ammatista niin treffeillä kuin muutenkin uusia ihmisiä tavatessaan. Ja koska ammattini ei ole sillä tavalla selkeä kuin esimerkiksi "kampaaja" tai "opettaja", niin he haluavat myös tietää, mitä työni käytännössä sisältää. Treffeillä en ole käynyt kolmeen vuoteen, kun olen parisuhteessa (työ oli keskeinen puheenaihe tutustuessamme), mutta viimeksi kun olin ystävän kanssa ravintolassa ja joku mies lyöttäytyi seuraamme, niin kyllä hänkin ensimmäisenä alkoi kysellä mitä teemme työksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelle on aivan sama asuuko vuokralla vai puolen miljoonan kämpässä. Naiset ne omakotitalot haluaa.
Puhu vain itsestäsi, useimmille miehille nimittäin ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo.
Kyllä.
Tunnustat siis suoraan, että perustat virheellisen väitteesi nimenomaan siihen, että sinulta on kysytty työpaikkaasi.
Kysy ensi kerralla, että vaikuttaako se työpaikkasi jotenkin miehen kiinnostumiseen sinusta, niin vastaus on, että ei todellakaan vaikuta, josta tässäkin keskustelussa oli kyse.
Voit löytää, mutta et sellaisten joukosta, joilla on elämässä tosi selvät sävelet tyyliin hakenut unelma-ammattiinsa heti lukion jälkeen. Oikeastaan monelle riittää sekin, että olet määrätietoinen edes jossain asiassa ja ehkä sellaista odotat sitten mieheltäkin sen sijaan, että riittäisi, että mies on vain olemassa ja juo kotona kaljaa ja pelaa pleikkaa.
Sit miellyttävä ulkonäkö tietysti auttaa sopivien miesten etsimisessä, mutta lähinnä se tarkoittaa sitä, että saat valita suuremmasta joukosta miehiä sen mieleisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miestähän ei materia kiinnosta. Mies elää pyhällä hengellä. Mies ei piittaa autoista, huippuelektroniikasta eikä kattohuoneistoista. Sen näkee siitäkin, että rikkaat ja kuuluisat miehet jotka saavat naisia muutenkin, asuvat hirsimökissä keskellä metsää. Kun sitä miljoonakämppää ei tarvitse naisten houkutteluun. Eikö vain?
Luuserimiehen ainakin vois saada, mutta kelpaisko semmonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, useimmille miehille nimittäin ei todellakaan ole.
Ja tuokin jolle vastasit, muuttaisi riemusta kiljuen kolme kertaa isompaan asuntoon. Jos olisi se nainen maksamaan puolet siitä.
Voit hyvinkin löytää todella mukavan miehen. Yleensä miehet inhoavat ylimielisiä naisia. Jos naisella ei ole mitään työtä tai koulutusta niin se ei miehiä paljoa haittaa silloin jos nainen itse ymmärtää realistisesti sen olevan jonkinlainen heikko piirre hänessä itsessään. Jos tuollainen ilman työtä ja koulutusta oleva nainen taas kuvittelee että kaikki miehet haluavat hänet koska hänellä on isot rinnat niin silloin hän ei kiinnosta yhtäkään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo.
Kyllä. Ihmiset kyllä yleensä kysyvät toisiltaan ammatista niin treffeillä kuin muutenkin uusia ihmisiä tavatessaan. Ja koska ammattini ei ole sillä tavalla selkeä kuin esimerkiksi "kampaaja" tai "opettaja", niin he haluavat myös tietää, mitä työni käytännössä sisältää. Treffeillä en ole käynyt kolmeen vuoteen, kun olen parisuhteessa (työ oli keskeinen puheenaihe tutustuessamme), mutta viimeksi kun olin ystävän kanssa ravintolassa ja joku mies lyöttäytyi seuraamme, niin kyllä hänkin ensimmäisenä alkoi kysellä mitä teemme työksemme.
Jos yritti jostain päästä jutun alkuun?
Mulle on loppujenlopuksi ihan sama onko töissä tai mikä on ammatiltaan,mutta voihan sitä silti mielenkiinnosta kysyä.
Mikä aapeen ammatti on tai mikä aapeesta isona tulee?