Haluan enkeliksi
Olen vain niin kyllästynyt tähän maailmaan, ihmisten itsekkyyteen ja ahneuteen, pahuuteen. On vaikea nähdä kauneutta rumuudelta. Jotkut sanovat, että jos ihminen tappaa itsensä, joutuu hän helvetttiin. Itse en tähän usko. Se on tehty vain pelotteeksi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas. Hanki apua
Tuskinpa. Olen vain kärsinyt liian kauan, nähnyt liikaa pahaa.
Gott weiss ich will kein Engel sein.
Sä voit ap. alkaa olla enkeli tässä elämässä ja hakeutua vaikka johonkin seurakuntaan, missä näet muuta kuin sitä pahuutta. Auttamalla muita olet enkeli ja oma vointisi paranee. Ymmärrän kyllä sua, samoja ajatuksia maailmasta, mutta itsemurha ei ole oikea ratkaisu siihen,.
Maailma on paha, ja se on masentavaa. Myös jokainen meistä on itse langennut. Tekemällä hyviä tekoja ja etsimällä muiden tekemiä hyviä tekoja näkee hyvyyttä. Myös luomakunnassa sinänsä näkee hyvyyttä, esim. luonnossa.
Ihmisestä ei tule kuoleman jälkeen enkeliä, ei uskovaisistakaan.
Ihmisistä ei tule enkeleitä kuoleman jälkeen jos sellainen oli sinulla tavoitteena.
Enkelit eivät ole ihmisiä vaan oma rotunsa ja Jumalan apureita. Sinusta tulee korkeintaan räyhänhenki, joten kipin kapin tohtoriin ja nappeja naamaan. Voit päästä myös suljetulle.
Ihmisistä ei tule enkeleitä kuoleman jälkeen, ei edes lapsista. En tiedä miksi tuollaista joku edes väittää, varmaan asialla ollut joku joka pelkää kuolemaa.
Olet sairas. Hanki apua