Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille naisten huumorintajusta..

Vierailija
19.04.2017 |

Kuinka korkealle arvostat hyvän huumorintajun ja tilannetajun omaavaa naista. Kun välillä tuntuu että se on paras piirteeni/ominaisuuteni. Olen ulkonäöllisesti tavallinen (en ruma tai lihava, vaan pelkästään tavis). Onko miehille huumorintaju kuinka tärkeä ominaisuus naisessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vain klisee, joita luetellaan kun listataan ominaisuuksia.

Vierailija
2/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin hyvä ominaisuus, jos huumorintaju on samalla aaltopituudella toisen kanssa. Kyllä se ulkonäön jälkeen tulee tärkeimpien ominaisuuksien joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huumorikin pitää kohdata, mutta se on vain yksi osa kokonaisuutta. Eikä sillä kaikkia vikoja ja puutteita korvata.  Itseluottamus on tärkeintä. Ja onhan sitäkin nähty, että huonoa itsetuntoa yritetään peittää huumorin avulla ja itsesään on tehty vitsi.

Vierailija
4/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseään ei osaa kuvailla, kuin huumoritajuiseksi ja tavalliseksi en ihan heti ole treffeille lähdössä.

Vierailija
5/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele huumorintaju. On sanottu esim. kiusattujen olevan liian tosikoita, jotka ei osaa vastata huumorilla. Itse en ainakaan tälläisestä huumorista pidä, jolla voidaan puolustaan kiusaamista.

Vierailija
6/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele huumorintaju. On sanottu esim. kiusattujen olevan liian tosikoita, jotka ei osaa vastata huumorilla. Itse en ainakaan tälläisestä huumorista pidä, jolla voidaan puolustaan kiusaamista.

Huumoria on monenlaista. Kaikille ei uppoa samanlainen huumori, eikä sitä voi yksiselitteisesti määritellä. Siksi onkin tärkeää, että on toisen kanssa samanlainen huumorintaju.

Vierailija
7/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi huumori-ihmistä eivät välttämättä "ymmärrä" toisiaan. Tarvitaan siis se synkkaaminen. Nauraminen ja naurattaminen on parasta flirttiä :)

Vierailija
8/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla hauskempi tai varakkaampi kuin mies. Tai pidempi. Miestä kohtaan pitää säilyttää sellainen pikkarit märäksi saava naiselle luontainen miehiin kohdistuva ihailu ja palvonta.

https://www.google.fi/search?q=bieber+fans&client=firefox-b&tbm=isch&tb…

Edes näin hauskalle naiselle ei onnistunut. Ehkä ne tissit ei vaan vieläkään kasvaneet tarpeeksi.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4422716/Woman-PowerPoint-conv…

Huumorintajuinen ja iloinen pitää silti olla, muttei koskaan omien juttujen vuoksi.

Vierailija
9/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni haukkui minua huumorintajuttomaksi kun en pitänyt siitä että hän arvosteli hyvin tylysti ulkonäköäni ja teki vertailuja muihin naisiin.

"Sun kaverit on kaikki kauniimpia kuin sä" oli hänen mielestään hurjan hauska vitsi ja kun en nauranut niin olin huumorintajuton tosikko.

Vierailija
10/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni haukkui minua huumorintajuttomaksi kun en pitänyt siitä että hän arvosteli hyvin tylysti ulkonäköäni ja teki vertailuja muihin naisiin.

"Sun kaverit on kaikki kauniimpia kuin sä" oli hänen mielestään hurjan hauska vitsi ja kun en nauranut niin olin huumorintajuton tosikko.

Teidän huumorintajunne ei kohdanneet. Tosin ex-miehesi huumori vaikuttaa sellaiselta, ettei se kohtaa kovin monen muunkaan naisen kanssa.

Vierailija
11/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnex ex!

Vierailija
12/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, huumorintajuinen nainen on rento ja yleensä tulee toimeen.

Mutta jos nainen olisi sellainen amy schumer tyyppinen "pilluni haisee sillille hahaha" niin ehkä se olisi enemmän turn off kuin turn on. Vaikka kyllä klassisille sukupuolielin-vitseille kohderyhmää miehissäkin on. Itse en valitettavasti kuulu siihen. Kakka, pippeli ja pimppi eivät ole naurattaneet oikeastaan edes lapsena.

Vierailija
13/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, huumorintajuinen nainen on rento ja yleensä tulee toimeen.

Mutta jos nainen olisi sellainen amy schumer tyyppinen "pilluni haisee sillille hahaha" niin ehkä se olisi enemmän turn off kuin turn on. Vaikka kyllä klassisille sukupuolielin-vitseille kohderyhmää miehissäkin on. Itse en valitettavasti kuulu siihen. Kakka, pippeli ja pimppi eivät ole naurattaneet oikeastaan edes lapsena.

Mä tunnen yhden tollaisen amyn! Ihan hirveetä pillujuttua! Joo, ei kiitos:) Kuuntelen sujuvasti ja heitän kaksmielistä läppää mutta Vähän vähemmän suoraan. Vivahteita ja sanaleikkejä mieluummin..

Vierailija
14/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomuus on myös omalla tavallaan koomista. Liika komiikka tekee suhteesta kaverisuhteen.

Vierailija
15/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on myös omalla tavallaan koomista. Liika komiikka tekee suhteesta kaverisuhteen.

Jos on tosi hyvin yhteensopivat huumorintajut niin sopiiko silloin paremmin kaverisuhteeseen vai parisuhteeseen? Jos muutkin asiat olisivat siis kohdallaan. Muuttuuko se huumori kun kavereista tulee pari. Meneekö hyvä kaverisuhde "pilalle"?

Vierailija
16/16 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tosi hyvin yhteensopivat huumorintajut niin sopiiko silloin paremmin kaverisuhteeseen vai parisuhteeseen? Jos muutkin asiat olisivat siis kohdallaan. Muuttuuko se huumori kun kavereista tulee pari. Meneekö hyvä kaverisuhde "pilalle"?

Molempiin kuuluu ja pitääkin kuulua huumoria. Yleensä on alusta asti selvää kumpaan lokeroon uusi tuttavuus kuuluu, kavereihin vai potentiaalisiin.