Mies lähdössä viikon reissuun kavereiden kanssa, matkalaukussa kortsuja
Suhteemme on todella tuore, olemme sopineet vasta 2kk sitten ettei muita tapailla. Mies on nyt lähdössä viikoksi ulkomaille muutaman kaverinsa kanssa (miespuolisia myös) ja tänään mies pyysi heittämään yhden paitansa matkalaukkuun ja siinä samassa huomasin laukkuun tungetun kortsupaketin. Kysyin mieheltä suoraan mitä ihmettä, ja kumman rauhallisesti ilmoitti että ne ovat kavereille? Todella uskottavasti vakuutti, ei hermostunut yms vastaavaa. Voiko tätä oikeasti uskoa? Huusin kyllä ja haukuin, yritti vakuutella että puhuu totta. Ei onneksi asuta yhdessä mutta en nyt tiedä miten pitäisi reagoida... Hermostuttaa koko reissu.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ette asu yhdessä. Olisit käynyt kaupassa ja vahingossa kaatanut kauppakassin pöydälle, ja siellä tietysti monta pakettia kortsuja "lomalle" , kun saat yksin toteuttaa parisuhdettanne täällä Suomessa.
Jos ei ole provo, niin ajattelitko jatkaa miehen kanssa, joka käy naimassa ulkomailla (ja varmaa kotimaassakin) muitakin?
Oli todella vakuuttava sanoessaan että
ovat kavereille ja olen mieheen kyllä todella ihastunut ettei koko juttua tekisi mieli uskoa.... Itkettää ):Mikä ihmeen kortsutrokari se sinun miehesi on? Miksei kaverit voi itse ostaa kortsujaan, eikö ikä riitä?
Laihialta. Myi niitä voitolla kavereille Thaimaassa.
(Isänsä teki Neuvostoliitto matkoja voitolla 70-l.)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on niin tyhmä, että pakkaa kortsut laukkuun kotona - ja vielä pyytää naista tunkemaan tavaraa samaan laukkuun - sen sijaan, että ostaisi kortsut jostain kioskista matkan varrella, ei sellaisen kanssa kannata edes yrittää seurustella.
No ihan huipputapaus kyllä! :'D Oiskin edes jännämies, mutta täysi tyhjäpää, eikä edes jännä.
Mä laittaisin tuolle laukkuun jo samalla kortsunkäyttöohjeet, ja toivottaisin oikeen hyvää matkaa, hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos käyttää niitä, jos ei niin väittää varmaan että kuppakin on kavereilta.
Olit poissa terveystiedon tunnilta? Kukaan ei saa kuppaa tai klamydiaa yksin. Se ei tartu vessanpöntöstä. ;-)
Ois edes sanonut, että jäänyt laukkuun sinkkuajoilta, mutta että oikein varta vasten kavereita ajatellut :)
Aika tasottomia taas tänään nämä provot. Tuore suhde mutta olet keskellä viikkoa arkipäivänä heittelemässä miehen paitoja matkalaukkuun ja mies puolestaan on etukäteen ostanut vinon pinon kortsuja.
0/5, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ette asu yhdessä. Olisit käynyt kaupassa ja vahingossa kaatanut kauppakassin pöydälle, ja siellä tietysti monta pakettia kortsuja "lomalle" , kun saat yksin toteuttaa parisuhdettanne täällä Suomessa.
Jos ei ole provo, niin ajattelitko jatkaa miehen kanssa, joka käy naimassa ulkomailla (ja varmaa kotimaassakin) muitakin?
ovat kavereille ja olen mieheen kyllä todella ihastunut ettei koko juttua tekisi mieli uskoa.... Itkettää ):
Jos nyt satut olla tosissasi (eli tämä ei ole provo; oli vastaava juuri toisinpäin tällä palstalla eli mies kertoi) ... niin älä nyt ole ihan tyhmä ja usko. Kukaa ei osta korstuja kavereita varten, ja kukaa ei osta niitä matkalle, jos ei aio käyttää.
Pettäähän se sinua. Ihan sama oletko ihastunut vai ei - hän ei ole sinuun, tai ei ole riittävästi, että olisit ainut.
Lopetat heti tuollaisen miehen kanssa - tai jos et, niin itsepä valitsit miehen, jolla on useita naisia ja tulee olemaan.
Ai, no jos sä oot siihen ihastunu ja haluat uskoa ettei se sulle valehtelisi, ni ei se varmaan sit valehtele.
Ihan niin kun mikään ikävä ei ole todellista jos vaan tarpeeksi tarmokkaasti uskoo ettei ole.
Ihan normaaliahan se on trokata kortsut koko kaveriporukalle vaikkei itse ajattelekaan mitään vieraissa käymiseen viittaavaakaan. Eiku...
Jos tuo on sinusta "todella uskottava" selitys, niin ei voi muuta sanoa kuin että olet hänet ansainnutkin.
Nyt vähän ryhtiä, nainen. Ei hän ole maailman viimeinen mies, ei edes siitä paremmasta päästä.
On kyl tyhmä mies. On lähdössä ulkomaille pettämään,
Laittaa kortsut matkalaukkuun näkösälle, ja pyytää tyttöstävää laittamaan jotain laukkuun.
(Huono provo)
Kukaan mies ei pyydä naista heittämään 'vielä yhtä paitaa' matkalaukkuun. Avaamaton kondomipaketti sen sijaan voi olla kosmetiikkalaukussa samalla ajatuksella kuin hammaslääkäriltä saatu ilmainen hammasharja.
Vierailija kirjoitti:
Aika tasottomia taas tänään nämä provot. Tuore suhde mutta olet keskellä viikkoa arkipäivänä heittelemässä miehen paitoja matkalaukkuun ja mies puolestaan on etukäteen ostanut vinon pinon kortsuja.
0/5, sori siitä.
Ethän droppaa fiilistä hei, kun me halutaan tietää mitä matkan jälkeen tapahtuu :) Erooks ne, tunnustaako mies viimein, vai mitä...niin jännää....
No mutta eihän se ole muiden tapailemista jos käy pari kertaa sutaisemassa vaikka maksullista.
Ihan eri asia.
Lähde: Johdatus pilkunnussimiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovat kavereille ja olen mieheen kyllä todella ihastunut ettei koko juttua tekisi mieli uskoa.... Itkettää ):Mikä ihmeen kortsutrokari se sinun miehesi on? Miksei kaverit voi itse ostaa kortsujaan, eikö ikä riitä?
Ei kortsuihin ole ikärajaa......
Tiedän kyllä. Tuo oli tarkoitettu lähinnä sarkastiseksi heitoksi.
Ööh? Miehen matkalaukussa kondomia, ja sinne tulee miehen kavereita. Ne matkustavat ulkomaille, ja ovat viikon. Haluatko miehen tuovan sukupuolitaudin tuliaiseksi?
Uskon miestäsi ovat kaverille tai ehkä itselleen, jos olette tuore pari niin totu mieheesi tapaan. Voi olla mies haluaa antaa kaverille kondoomeja ihan vitsinä.
Tai itse ajattelen huumorilla ja turvallisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ööh? Miehen matkalaukussa kondomia, ja sinne tulee miehen kavereita. Ne matkustavat ulkomaille, ja ovat viikon. Haluatko miehen tuovan sukupuolitaudin tuliaiseksi?
Uskon miestäsi ovat kaverille tai ehkä itselleen, jos olette tuore pari niin totu mieheesi tapaan. Voi olla mies haluaa antaa kaverille kondoomeja ihan vitsinä.
Tai itse ajattelen huumorilla ja turvallisuudella.
Ööh mitä? En ymmärtänyt pointtiasi, mutta kukaan mies ei osta kaverilleen kondomeja ellei halua nussia kaveriansa tai olla kaverinsa nussittavana.
Kyllä se mies on ihan omaan käyttöön ne ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai itse ajattelen huumorilla ja turvallisuudella.Ööh mitä? En ymmärtänyt pointtiasi, mutta kukaan mies ei osta kaverilleen kondomeja ellei halua nussia kaveriansa tai olla kaverinsa nussittavana.
Kyllä se mies on ihan omaan käyttöön ne ostanut.
Ööh ööh hmm... No sitten, mies ei piittaa tippakaa ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos käyttää niitä, jos ei niin väittää varmaan että kuppakin on kavereilta.
Kuppahan voi itse asiassa tarttua kondomista huolimatta.
Juuri näin ja yleensä varsinkin Amsterdamin kentältä.