Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä viikon reissuun kavereiden kanssa, matkalaukussa kortsuja

Vierailija
19.04.2017 |

Suhteemme on todella tuore, olemme sopineet vasta 2kk sitten ettei muita tapailla. Mies on nyt lähdössä viikoksi ulkomaille muutaman kaverinsa kanssa (miespuolisia myös) ja tänään mies pyysi heittämään yhden paitansa matkalaukkuun ja siinä samassa huomasin laukkuun tungetun kortsupaketin. Kysyin mieheltä suoraan mitä ihmettä, ja kumman rauhallisesti ilmoitti että ne ovat kavereille? Todella uskottavasti vakuutti, ei hermostunut yms vastaavaa. Voiko tätä oikeasti uskoa? Huusin kyllä ja haukuin, yritti vakuutella että puhuu totta. Ei onneksi asuta yhdessä mutta en nyt tiedä miten pitäisi reagoida... Hermostuttaa koko reissu.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen. Aids on tappava tuliainen.

Vierailija
2/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ette asu yhdessä. Olisit käynyt kaupassa ja vahingossa kaatanut kauppakassin pöydälle, ja siellä tietysti monta pakettia kortsuja "lomalle" , kun saat yksin toteuttaa parisuhdettanne täällä Suomessa.

Jos ei ole provo, niin ajattelitko jatkaa miehen kanssa, joka käy naimassa ulkomailla (ja varmaa kotimaassakin) muitakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi viimein aika lopettaa pihtaaminen?

En pihtaa. Seksiä on usein, ja nimenomaan yleensä minun aloitteestani.

Mies 27 ja minä 23 jos on väliä.

Vierailija
4/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että ne on "kaverille".

Vierailija
5/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa provolta, mutta JSSAP.

Vierailija
6/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei miehet kortsuja osta ennen matkaa vaan vasta lentokentällä.

Vierailija
7/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos käyttää niitä, jos ei niin väittää varmaan että kuppakin on kavereilta.

Vierailija
8/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin vaimolle kun ihmetteli kortusuja, että ne on siltä varalta että saan vierasta (siis sattuu vahinko)  :)

Meni selitys läpi, vaikka vähän itkeskeli ja nieleskeli.

M41

Vierailija
9/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mäkin varaan matkoille aina tamponeja koko tyttöporukkaa varten. Koskaan ei tiedä.

Vierailija
10/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ette asu yhdessä. Olisit käynyt kaupassa ja vahingossa kaatanut kauppakassin pöydälle, ja siellä tietysti monta pakettia kortsuja "lomalle" , kun saat yksin toteuttaa parisuhdettanne täällä Suomessa.

Jos ei ole provo, niin ajattelitko jatkaa miehen kanssa, joka käy naimassa ulkomailla (ja varmaa kotimaassakin) muitakin?

Oli todella vakuuttava sanoessaan että

ovat kavereille ja olen mieheen kyllä todella ihastunut ettei koko juttua tekisi mieli uskoa.... Itkettää ):

Vierailija
11/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne on kavereille. Ja kavereiden laukuissa on sun miehelle tarkoitetut kortsut. Näin kenelläkään ei ole mitään omia kortsuja, joten ei voi syytellä pettäjäksikään. So simple!

Vierailija
12/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah 😅 taidat olla minun entisen avopuolison nykyinen nainen? Älä huoli, ei se tykkää niitä kumeja käyttää, saat klamydian tuliaisiksi ♡ ps. Se ei muutu vaikka lupaa, on myös hyvin taitava valehtelemaan

Vierailija
13/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat itse matkan Gambiaan ja jätät kortsut kotio :)

Vierailija
14/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin tyhmä, että pakkaa kortsut laukkuun kotona - ja vielä pyytää naista tunkemaan tavaraa samaan laukkuun - sen sijaan, että ostaisi kortsut jostain kioskista matkan varrella, ei sellaisen kanssa kannata edes yrittää seurustella.

Vierailija
15/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin vaimolle kun ihmetteli kortusuja, että ne on siltä varalta että saan vierasta (siis sattuu vahinko)  :)

Meni selitys läpi, vaikka vähän itkeskeli ja nieleskeli.

M41

Rehellisyys on aina parempi. Kummassakin (sinulla ja AP) kuitenkin lopputuloksena on itkeskelyä  ja nikottelua; pari ikävää sanahdustakin.

On moraalitonta tehdä maailmaan lapsia, joista ei tiedä tai ei aio huolehtia. Muutekin on ekologisempaa ylipäätään olla lisääntymättä tässä ylikansoitetussa maapallossamme.

Vierailija
16/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin mokaa, älä välitä, thats life.

Vierailija
17/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat kavereille ja olen mieheen kyllä todella ihastunut ettei koko juttua tekisi mieli uskoa.... Itkettää ):

Mikä ihmeen kortsutrokari se sinun miehesi on? Miksei kaverit voi itse ostaa kortsujaan, eikö ikä riitä?

Vierailija
18/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä lanka juuri äsken ollut jo?

0 / 5 

pasta ei rölliä paranna

Vierailija
19/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat itse matkan Gambiaan ja jätät kortsut kotio :)

Ihan turhaa rahanhaaskoota. Kotimaassakin saa kyllä. Kortsu on tautien vuoksi; raskaudeltakin suojaa. Lapsen kanssa aina pärjää, mutta AIDS tappaa.

Vierailija
20/38 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kortsutrokari se sinun miehesi on? Miksei kaverit voi itse ostaa kortsujaan, eikö ikä riitä?

Ei kortsuihin ole ikärajaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi