Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nanna ja Jere Karalahti: ERO!

Vierailija
19.04.2017 |

Tulipa puskista

Kommentit (928)

Vierailija
581/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan eron oikeaa syytä?

Minä en, mutta veikkaanpa, että nanna on saanut tarpeekseen siitä, että hoitaa yksin kodin ja jaxin ja tekee vielä duuniakin..hoitaa varmaan kyös jeren pyykit,siivoomiset yms. On tympääntynyt siihen ja pääsee oikeasti helpommalla jos hoitaa vaan omat ja jaxin jutut.

Nannahan siinä Yökylässä -ohjelmassa nauroi, kun Jere ei osaa edes pesukonetta käyttää, joten eiköhän ole selvää, että teki yksin kaiken.

Ja Fitnesspäiväkirjoissa nauroivat kuinka Jere ei ole kertaakaan elämässään pessyt tiskejä.

Siinä oikein mies taas! :D Veitolan ohjelmassa taisi sanoa että kokonaista kaksi kertaa on oikein vaipankin vaihtanut? On se varmaan Nannalle hienoa ollut olla sekä tyttöystävä että äiti samaan aikaan ja hoitaa kaikki. Kuka tuollasia vätyksiä oikeesti katsoo jollei pyykkiä osaa pestä/viitsi opetella? Aikunen mies, joo...

Vierailija
582/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kyllä Ronjan puolesta. Asioista mitään tietämättä minusta kuitenkin vaikutti, että Jere ja Ronja saivat uuden yhteyden jälleen Nannan kautta. Voi tietysti olla, että olen täysin hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Nanna jo ennen Jeren tapaamista oli hakeutunut töihin Jokereiden jäätytöksi vähissä vaatteissa itseään esittelemään, niin olisiko ollut siinä intressiä ja pyrkyä lätkävaimoksi? Hyvä diili ja elannon turvaaminen ja vapaus keskittyä treenaamiseen ja ruokavalioon, jos löytää nuoren ja lahjakkaan kiekkopojan, joka saa NHL- sopimuksen ja kun ammattina on fitness eli minä itse, niin sitähän voi harjoittaa myös rapakon takana

Ois kannattanut joku nuorempi pelaaja iskeä, jolla olisi vielä monia pelivuosia aikaa tienata ja paremmalla historialla kuin Jere.

Näin juuri. Enää Nanna ei jääkiekkoilijaa saa, kuka hokijätkä muka haluaa alkaa Karalahden kakaran isäpuoleksi?

Vierailija
584/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/miten-kay-eroavien-karal…

Mikä ihmeen omaisuus? Tuohan oli vuokrakämppä.

Vuokramenot vuodessa 33 600€, ei tuollaiseen ole varaa kuin jollain jonka elämisen maksaa kokonaan yhteiskunta, tai sitten multimiljonäärillä jolla on rahaa kuin roskaa. Nuo eivät liene kumpaakaan?

Vuokrat varmaan Jere kierrättää kanssa ulosoton kautta. Häätö varmaan tulossa. Nanna kyllästyi, että oven takana käy välillä ulosottomies, välillä joku muu velkoja. Korttitalo romahti.

Toinen vaihtoehto on, että fuulaavat koko jutun ja hakevat sitä kautta huomiota. Kohta ollaankin jo Seiskan maksamassa pariterapiassa ja Nanna mainostaa silmäätekevien parisuhdeterapeuttien oppaita blogissaan. "Selätimme Jeren kanssa vaikean vaiheen" lukee kohta Seiskan kannessa.

toimeentulotuesta maksetaan nelihenkiselle perheelle helsingissä lähtökohtaisesti max 1008e ks kelan sivuilta totun rajat

Vierailija
585/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

Päihderiippuvuus on aivokemiaa ja biologiaa - ihan oikea sairaus. Ei päihderiippuvainen ole paha, ilkeä, valehteleva tai epäluotettava. Se vaan meille muille sellaisena näyttäytyy, kun emme tajua mitään päihderiippuvuuden biologiasta.<br />

Ei aktivikäyttäjälle voi sanoa , että lopeta toi käyttö ja järjestä elatusmaksut ja hoida lapsiasi. Sen sairaus estää tekemästä näin, kun biologia huutaa jotain ihan muuta.
</p>

<p>Sama kun sanoisit sydän- tai astmakohtauksessa olevalle ihmiselle,että lopeta toi rintakipu tai hengenahdistus ja ala käyttäytyä normaalisti.[/quote kirjoitti:

Ja moni kuvittelee, että rakkaus parantaa, " mä rakastan ton terveeksi" ja vielä epäilee, että rakkaus ei riitä, kun ei päihdeongelma katoa.

Hyvä toi vertaus. Sanoisiko joku sepelvaltimotautiselle sydäninfarktissa akuutisti olevalle miehelle: " jos sä rakastat sun vainoa ja lapsia, niin sä lopetat ton rintakivun ja tukos sepelvaltimoissa aukeaa ja kuolioalue sydämessä korjaantuu..."

Päihderiippuvuus on biologiaa. Sitä pitäisi Julkisuudessa, somessa, instagrameissa rummmuttaa !!! Että ihmiset tajuaisi, minkälaisen asian kanssa ollaan tekemisissä.

Julma, mutta niin tosi neuvo: päihteet,riippuvuudet,mielenterveysongelmat. Jos jotain näistä on tulossa sun elämään oman itsesi ulkopuolelta, niin: VÄISTÄ ja PAKENE. Mikään just nyt hyvä ei oo niin hyvää, etttä se tuska ja lumipalloefektin lailla vyöryvät ongelmat, jotka voivat suurella todennäköisyydellä olla tulossa, kannattaisi kokea.

Kun vahinko on jo tapahtunut, niin asia on tietysti toinen. Mutta ennaltaehkäisy on tärkeintä. Ja päihderiippuvaisen vanhemmat,sisarukset ja lähipiiri: heillä on vastuu ja varoittamista velvoite, kun uusia viattomia ihmisiä on tulossa päihderiippuvaisen elämään.

Vertaus vähän ontuu, koska sydänsairaat ja astmaatikot hakevat yleensä hoitoa ja käyttävät tunnollisesti lääkkeitä. Parempi vertaus siis olisi "jos rakastat, haet hoitoa".

Sydänsairaudet ja astma ovat kuitenkin vähän eri asia kuin päihderiippuvuus. Itselläni on vakava fyysinen sairaus, joka on tullut omista elintavoistani huolimatta ja en ainakaan haluaisi, että sitä rinnastetaan päihderiippuvuuteen. Minä en ole sairauttani valinnut, tämä ei ole tapahtunut koska olen tehnyt virheen tai hakenut hetken mielihyvää. Kannan myös vastuun teoistani, enkä käytä sairauttani tekosyynä vastuusta laistamiseen tai läheisteni satuttamiseen. Ihmiselle on kuitenkin annettu kyky valita, miten toimii ja miten käyttäytyy. Kaikki päihderiippuvaiset, jotka tunnen (perheessäni ja suvussani on heitä myös) ovat kaikki pohjimmiltaan äärimmäisen itsekeskeisiä ja edesvastuuttomia tapauksia. He ovat sairautensa valinneet, minä en. Ja ihan tiedoksi: näitäkin tapauksia on useat eri ihmiset ja tahot yrittäneet auttaa, rakastaa ja parantaa, mutta siitä huolimatta sekoilu vain jatkuu.

Vierailija
586/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myötätunto Nannalle: nuori nainen ja ensimmäinen lapsi. Julkisuus tekee tästä vaikeaa. Minäkin olen Nanna-fani: seuraan blogiaan ja olen jo useamman vuoden hyötynyt hänen treeni- ja ruokavaliovinkeistä . Ja pidän hänen tyylistään ja oon ostanut kaikki irtonumerot, joissa hänestä juttuja ja mieleeni ovat jääneet ne jumppalehtien jutut, missä Nanna mallina.

Eli Nanna kovasti vetoaa minuun ja häntä ihailen. Ja kun vuosia olen Somessa ja julkisuudessa mielenkiinnolla häntä seurannut, niin vaikea nyt lopettaa, vaikka ei hän varmaan näitä kommentteja kaipaa. Mutta mielestäni on oikeus kommentoida, kun hän itse vapaaehtoisesti julkista uraa tekee ja materiaalia kaikkiin medioihin on itsestään antanut.

Mutta nyt tietysti tulee huono omatunto tätä ketjua lukiessa, kun paljon myös katkeraa ja ikävää kommentointia. Suru ja murhe varmasti nyt on, oli taustat ja syyt mitä tahansa. Voimia ja tsemppiä kaikille osapuolille. Ihminen on sitkeä tyyppi: selviää lopulta tosi isoista elämänmuutoksista ajan myötä.

Vierailija
587/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että Jerellä paljastui olevan ihan vastasyntynyt poikavauva ja avioliitto hajosi siksi.

Vierailija
588/928 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiksi tullaan alkoholia juomalla ja narkomaaniksi huumeita käyttämällä. Se on loppujen lopuksi niin yksinkertaista. Kuka tahansa voi tulla riippuvaiseksi tai jäädä koukkuun, ei kannata ajatella että ei minulle niin voi käydä. Se on itse aiheutettu olotila, eikä mikään sairaus joka sattumanvaraisesti iskee ihmiseen. Olen elämäni aikana tavannut niin monenlaisia aineiden ja alkoholin käyttäjiä, että en usko ollenkaan sen johtuvan perhetaustasta, geeneistä tai elämäntilanteesta. On ollut hyvistä lähtökohdista tulleita, syrjäytyneitä, äärimmäisen varakkaita, sosiaalisia ihmisiä. Heitä ei yhdistä mikään muu kuin päihderiippuvuus.

Vierailija
589/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistiksi tullaan alkoholia juomalla ja narkomaaniksi huumeita käyttämällä. Se on loppujen lopuksi niin yksinkertaista. Kuka tahansa voi tulla riippuvaiseksi tai jäädä koukkuun, ei kannata ajatella että ei minulle niin voi käydä. Se on itse aiheutettu olotila, eikä mikään sairaus joka sattumanvaraisesti iskee ihmiseen. Olen elämäni aikana tavannut niin monenlaisia aineiden ja alkoholin käyttäjiä, että en usko ollenkaan sen johtuvan perhetaustasta, geeneistä tai elämäntilanteesta. On ollut hyvistä lähtökohdista tulleita, syrjäytyneitä, äärimmäisen varakkaita, sosiaalisia ihmisiä. Heitä ei yhdistä mikään muu kuin päihderiippuvuus.

Olet oikea psykologian Timo Soini! Kyllä päihderiippuvuuden taustalla on usein riemunkirjava joukko syitä, miksi joku tarttuu päihteeseen ja toinen ei. Me emme siis ole tasa-arvoisessa asemassa siinä, että kenestä tulee narkkari tai juoppo. Viittaan tässä psykoligiseen tarpeeseen peittää tunteita, kestää itseään tai saada mielihyvää.

Toinen on sitten aivokemia. Toisille alkoholi ja huumeet tuottavat paremman olon kuin toisille. Itselleni päihteet eivät tuota hyvää oloa, mutta on ystäviä, joille viinilasi jos toinenkin tuo euforian ja ihanuuden tykö. Pakko siinä on uskoa, että jos olisi samat aivot ja riippuvuuteen taipuvainen luonne, niin koukkuun voisi jäädä. 

Eli kun annat ymmärtää, että aineiden käyttäminen on se ensimmäinen askel niin ei. Sitä käyttämistä ennen yleensä tapahtuu ne tärkeämmät syyt, jotka saavat niitä aineita haluamaan. Ole iloinen jos sinulla ei ole tätä tilausta, mutta älä odota että jollain katujuopolla olisi ollut samat lähtökohdat elämään kuin sinulla. 

Ja ei kiitos mitään, että "olen huonoista oloista ja nyt olen pankinjohtaja". Taas kerran onnea sinulle, mutta kaikilla ei ole yhtä vahva selkäranka kuin sinulla. Näin. 

Vierailija
590/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se Jere meinaa muuttaa Thaimaahan.

"Nyt Jere on julkaissut Instagramissaan videon, jossa hän paistattelee päivää, kalastalee ja uiskentelee miesporukassa Thaimaan turkooseilla vesillä.

- Hieno päivä, hienoja muistoja. Kohtahan sitä jo eletään tuolla ja toteutetaan unelmia, Jere on kirjoittanut videonsa yhteyteen.

Kyseessä on siis ilmeisesti klippi vanhasta reissusta, mutta teksti vihjailee, että Jere olisi muuttamassa Thaimaahan toteuttamaan unelmiaan.

Jere Karalahti on kertonut aikaisemmin julkisuudessa Thaimaan rakennusprojektista.

Joulukuussa 2015 Seiska uutisoi, että Karalahden Jerellä ja Nannalla oli tarkoituksena hankkia suomalaisten suosimasta Hua Hinin rantakaupungista huvila. Jere jopa julkaisi blogissaan tiedon, että huvila olisi jo hankittu.

Seiska penkoi asiaa ja sai selville, että talokauppa oli vasta suunnitteluasteella ja sittemmin koko hanke peruuntui Nannan vaatimuksesta.

Seiska kuitenkin sai selville myös, että Jere olisi kaikessa hiljaisuudessa tilannut toisen, noin 350 000 euroa maksavan huvilan toiselta puolelta Hua Hiniä. Sekin hanke kaatui, kun Jere oli jättänyt jo aloitetun rakennusprojektin laskut maksamatta."

IL.

Toi mies on kyllä niin perseestä, elareita ei lapsilleen maksa, haluaa jonkin huvian Thaimaahan ja jättää mm. vuoden ikäisen naperon Suomeen. Hieno mies kertakaikkiaan... :D

Vierailija
591/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Jere suunnittelee  instassa "unelmiensa seuraamista" muuttamalla Thaimaahan, hästäkkiä pukkaa taas aiheesta Tapulikaupungin kingit. Ihan ei unelmat kohdanneet, on ollut tän keski-ikäisen sekopää- vauvan kanssa varmaan kiva keskustelu.

Jere- Mä muutan mun Tapulikavereiden kanssa Thaikkuihin bilettää.

Nanna-Mutta meillähän on tämä Poika tässä ja mä oon sun vaimo.

Jere- So??????????

Toi sitoutumiskyky, pitkäjänteisyys ja empatia on jotain hillitöntä Jerellä, joka vaan varmaan kuittaa asiat sillä, että tällanen mä oon. Kato Tapuli.

Vierailija
592/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen urheilu-uransa lopettaneen miehen (jolla päihderiippuvuus) ja nuoren parhaassa työ- ja lastentekoiässä olevan terveellistä elämää elävän naisen unelmat voivat tosiaan olla aika vastakkaisissa suunnissa. Ilmeisesti kompromisseihin ei päästy tässä tapauksessa. Millähän tuo Karalahti aikoo jatkossa elättää itsensä ja lapsensa jos asuu Thaikkulassa.

Vierailija
593/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä white trash koko äijä. Huhhuijaa. MUTTA KUN ON POKKAA, NIIN ON POKKAA! Siinä ei paljon söpöt vauvat, kolmivuotiaat taaperot ja täysi-ikää lähestyvät teinit paina, kun Jerppa tahtoo ittelleen jotain. Kun ei oo koskaan ikinä mitään saanu, vaan aina lasten ja akkojen ehdoilla elämässään menny...yea right. Ei vittu mikä pelle huh. Sympatiat todellakin Nannalle. Vaikka olisi kuinka verkostoa ympärillä, lapsi on kuitenkin oma, eikä sitä henkistä taakkaa tuon sotkun keskellä pysty jakamaan kukaan saati puolesta kantamaan...

Vierailija
594/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna vois jutella Oksanan kanssa tästä. On voinut olla samanlainen keskustelu.

Jere- Mulla on Suomessa Tapulikavereita, lähen nyt sinne.

Oksana- Mit vit, mehän ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja meillä on tämä vastasyntynyt vauva?

Jere-So???

Ja sitten Jere katosi lopullisesti.

Vierailija
595/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sympatiat Nannan puolella niin vahvasti kuin vain voi olla. En usko hetkeäkään että Nanna olisi pelkän rahan takia ollut Jeren kanssa.

Tsemppiä Nanna, olet jo nyt yksi vahvimmista naisista kenet tiedän.

Vierailija
596/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere tekee mitä Jere haluaa. Onko itsekeskeisempää, itsekkäämpää, narsistisempaa pelleä nähty ja kuultu?

Jerellä on kärpäsen kärsivällisyys ja vastuuntuntoa ei ollenkaan.

Vierailija
597/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se Jere meinaa muuttaa Thaimaahan.

"Nyt Jere on julkaissut Instagramissaan videon, jossa hän paistattelee päivää, kalastalee ja uiskentelee miesporukassa Thaimaan turkooseilla vesillä.

- Hieno päivä, hienoja muistoja. Kohtahan sitä jo eletään tuolla ja toteutetaan unelmia, Jere on kirjoittanut videonsa yhteyteen.

Kyseessä on siis ilmeisesti klippi vanhasta reissusta, mutta teksti vihjailee, että Jere olisi muuttamassa Thaimaahan toteuttamaan unelmiaan.

Jere Karalahti on kertonut aikaisemmin julkisuudessa Thaimaan rakennusprojektista.

Joulukuussa 2015 Seiska uutisoi, että Karalahden Jerellä ja Nannalla oli tarkoituksena hankkia suomalaisten suosimasta Hua Hinin rantakaupungista huvila. Jere jopa julkaisi blogissaan tiedon, että huvila olisi jo hankittu.

Seiska penkoi asiaa ja sai selville, että talokauppa oli vasta suunnitteluasteella ja sittemmin koko hanke peruuntui Nannan vaatimuksesta.

Seiska kuitenkin sai selville myös, että Jere olisi kaikessa hiljaisuudessa tilannut toisen, noin 350 000 euroa maksavan huvilan toiselta puolelta Hua Hiniä. Sekin hanke kaatui, kun Jere oli jättänyt jo aloitetun rakennusprojektin laskut maksamatta."

IL.

Toi mies on kyllä niin perseestä, elareita ei lapsilleen maksa, haluaa jonkin huvian Thaimaahan ja jättää mm. vuoden ikäisen naperon Suomeen. Hieno mies kertakaikkiaan... :D

Jep. Tuo mies on ihan keskenkasvuinen penikka vailla mitään realiteettia. Mistä rahat näihin huviloihin? Millä elää lätkäuransa jälkeen ja monta lasta eri naisille. Pystyy jättämään lapset äidille ja tuskin tulee Jaxiakaan usein tapaamaan jos asuu thaikuissa. Etäiseksi jää koko isä lapselle. Ja tälläiset vielä lisääntyy?!

Vierailija
598/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere kuulemma pettänyt Thaikuissa. Nuoren likan kanssa...

Huhupuhetta, eli en voi taata olevan totta. Monesti näissä huhuissa vaan on perää.

Vierailija
599/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asffaswf kirjoitti:

Keski-ikäisen urheilu-uransa lopettaneen miehen (jolla päihderiippuvuus) ja nuoren parhaassa työ- ja lastentekoiässä olevan terveellistä elämää elävän naisen unelmat voivat tosiaan olla aika vastakkaisissa suunnissa. Ilmeisesti kompromisseihin ei päästy tässä tapauksessa. Millähän tuo Karalahti aikoo jatkossa elättää itsensä ja lapsensa jos asuu Thaikkulassa.

Tiesithän, että Taikkulassa on edullista elää?

Vierailija
600/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla Jerellä historiassaan joku tuomio huumeista? Ne on siellä Thaimaassa aika nihkeitä myöntämään pysyvää oleskelulupaa narkeista tuomituille...