Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nanna ja Jere Karalahti: ERO!

Vierailija
19.04.2017 |

Tulipa puskista

Kommentit (928)

Vierailija
601/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 000 eurolla rakentaa jo palatsin Thaimaassa.

Vierailija
602/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jeren isällä on iso eläke, niin voi maksella pojan velkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

350 000 eurolla rakentaa jo palatsin Thaimaassa.

Palatsien ylläpito on tunnetusti (puoli-)ilmaista.

Vierailija
604/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän Jere suunnittelee  instassa "unelmiensa seuraamista" muuttamalla Thaimaahan, hästäkkiä pukkaa taas aiheesta Tapulikaupungin kingit. Ihan ei unelmat kohdanneet, on ollut tän keski-ikäisen sekopää- vauvan kanssa varmaan kiva keskustelu.

Jere- Mä muutan mun Tapulikavereiden kanssa Thaikkuihin bilettää.

Nanna- Mutta meillähän on tämä Poika tässä ja mä oon sun vaimo.

Jere- So??????????

Toi sitoutumiskyky, pitkäjänteisyys ja empatia on jotain hillitöntä Jerellä, joka vaan varmaan kuittaa asiat sillä, että tällanen mä oon. Kato Tapuli.

APUA, meinas iltapäiväteet lentää :DD 

Vierailija
605/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerellä on ainakin tuomio salakuljetetun ison huume-erän rahoittamisesta (amfetamiinia tms), varmaan kaikenlaista halllussapitoa ym. siihen päälle.Sille, joka kyseli huumetuomioista/Thaimaan oleskelulupa.

Vierailija
606/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asffaswf kirjoitti:

Keski-ikäisen urheilu-uransa lopettaneen miehen (jolla päihderiippuvuus) ja nuoren parhaassa työ- ja lastentekoiässä olevan terveellistä elämää elävän naisen unelmat voivat tosiaan olla aika vastakkaisissa suunnissa. Ilmeisesti kompromisseihin ei päästy tässä tapauksessa. Millähän tuo Karalahti aikoo jatkossa elättää itsensä ja lapsensa jos asuu Thaikkulassa.

Tiesithän, että Taikkulassa on edullista elää?

Tiesin, mutta se on niin suhteellista, tiesitkö että Thaimaassa on pienet palkat ;) en myöskään keksi yhtään ammattia joilla kouluja käymätön entinen jääkiekkoilija pystyisi itsensä Thaikkulassa (ja lapsensa muualla) elättämään.

Vierailija
607/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että Jere saa joltain peliyhtiöltä tuloja, oisko jotain pr-työtä. Odotellaan nyt seuraavaa elatusmaksu oikeudenkäyntiä.

Vierailija
608/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asffaswf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asffaswf kirjoitti:

Keski-ikäisen urheilu-uransa lopettaneen miehen (jolla päihderiippuvuus) ja nuoren parhaassa työ- ja lastentekoiässä olevan terveellistä elämää elävän naisen unelmat voivat tosiaan olla aika vastakkaisissa suunnissa. Ilmeisesti kompromisseihin ei päästy tässä tapauksessa. Millähän tuo Karalahti aikoo jatkossa elättää itsensä ja lapsensa jos asuu Thaikkulassa.

Tiesithän, että Taikkulassa on edullista elää?

Tiesin, mutta se on niin suhteellista, tiesitkö että Thaimaassa on pienet palkat ;) en myöskään keksi yhtään ammattia joilla kouluja käymätön entinen jääkiekkoilija pystyisi itsensä Thaikkulassa (ja lapsensa muualla) elättämään.

Tietysti vähän riskaabeli homma, mutta huumekauppa taitaa luontua. Ja sitten luvallisempaa varmaan joku baarinpito. 

Vierailija
609/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jerellä on jo uusi nainen...Nopea tämä Karalahti on.

Vierailija
610/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto, luulo, vai huhu?

Vierailija
611/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan lasta Jere vielä saa? Nyt vaan veikkaamaan kenen (keiden) kanssa. Tuleekohan tyttöjä vai poikia? Nähdäänköhän hänen rinnallaan kohta joku tyrkky wt-silikonibimbo? Veikkaan, että pakko olla joku parikymppinen, ne on sinisilmäisiä ja helposti höynäytettävissä (okei, paraskin puhumaan kun itse olen 25...). 

Vierailija
612/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto vai arvaus?

Vierailija
613/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että siinä missä naisten silmissä Jere on täysi sika, monien miesten mielissä tyyppi on täysi boss! Oikee äijjä perkele!

Vierailija
614/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerellehän sopisi vaikka Erika Vikman! Erika voisi mennä Thaikkuihin vaikka laulamaan. Erikoinen miesmaku joten luulisi Jerenkin kelpaavan.

Vierailija
615/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että siinä missä naisten silmissä Jere on täysi sika, monien miesten mielissä tyyppi on täysi boss! Oikee äijjä perkele!

Aijaa. No onneksi olen valinnut mieheni huolella kun hänkin pitää tuota Jereä vähän naurettavana.

Vierailija
616/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan veljeä ihmettelen, miten jaksaa tuota paskaa kaverinaan pitää.

Vierailija
617/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mitään uutta naista ole, joku nuori typy korkeintaan.

Vierailija
618/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkumuija?

Vierailija
619/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karalahti on varmasti kingi omissa piireissään, muualla hänelle lähinnä vain nauretaan.

Vierailija
620/928 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannan veljeä ihmettelen, miten jaksaa tuota paskaa kaverinaan pitää.

Jospa tämä veli on samaa maata Jeren kanssa.