Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (928)
Vierailija kirjoitti:
Johannan veljeä ihmettelen, miten jaksaa tuota paskaa kaverinaan pitää.
Jere on luultavasti ystävänä tosi hyvä. Parisuhteet ei tunnu kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan veljeä ihmettelen, miten jaksaa tuota paskaa kaverinaan pitää.
Jere on luultavasti ystävänä tosi hyvä. Parisuhteet ei tunnu kestävän.
Näin varmasti, minä kuitenkin edellytän ystäviltänikin vastuunkantoa, lapsista huolehtimista, enkä hyväksy heiltä aviopuolison pettämistä.
Toisilla on sitten toisenlaiset määreet.
Eipä ole kovin hyvä meriitti Johannalle: lapsen isänä Jere! Jaiks!
Huumeita ja maksullisia naisia. Thaimaahan on Jerpalle todellinen unelmakohde :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistiksi tullaan alkoholia juomalla ja narkomaaniksi huumeita käyttämällä. Se on loppujen lopuksi niin yksinkertaista. Kuka tahansa voi tulla riippuvaiseksi tai jäädä koukkuun, ei kannata ajatella että ei minulle niin voi käydä. Se on itse aiheutettu olotila, eikä mikään sairaus joka sattumanvaraisesti iskee ihmiseen. Olen elämäni aikana tavannut niin monenlaisia aineiden ja alkoholin käyttäjiä, että en usko ollenkaan sen johtuvan perhetaustasta, geeneistä tai elämäntilanteesta. On ollut hyvistä lähtökohdista tulleita, syrjäytyneitä, äärimmäisen varakkaita, sosiaalisia ihmisiä. Heitä ei yhdistä mikään muu kuin päihderiippuvuus.
Olet oikea psykologian Timo Soini! Kyllä päihderiippuvuuden taustalla on usein riemunkirjava joukko syitä, miksi joku tarttuu päihteeseen ja toinen ei. Me emme siis ole tasa-arvoisessa asemassa siinä, että kenestä tulee narkkari tai juoppo. Viittaan tässä psykoligiseen tarpeeseen peittää tunteita, kestää itseään tai saada mielihyvää.
Toinen on sitten aivokemia. Toisille alkoholi ja huumeet tuottavat paremman olon kuin toisille. Itselleni päihteet eivät tuota hyvää oloa, mutta on ystäviä, joille viinilasi jos toinenkin tuo euforian ja ihanuuden tykö. Pakko siinä on uskoa, että jos olisi samat aivot ja riippuvuuteen taipuvainen luonne, niin koukkuun voisi jäädä.
Eli kun annat ymmärtää, että aineiden käyttäminen on se ensimmäinen askel niin ei. Sitä käyttämistä ennen yleensä tapahtuu ne tärkeämmät syyt, jotka saavat niitä aineita haluamaan. Ole iloinen jos sinulla ei ole tätä tilausta, mutta älä odota että jollain katujuopolla olisi ollut samat lähtökohdat elämään kuin sinulla.
Ja ei kiitos mitään, että "olen huonoista oloista ja nyt olen pankinjohtaja". Taas kerran onnea sinulle, mutta kaikilla ei ole yhtä vahva selkäranka kuin sinulla. Näin.
Minulla ei ole vahva selkäranka, enkä ole immuuni päihteille tai alkoholille ja tiedostan sen. Sen takia en leiki elämälläni tai läheisteni elämällä. Pysyn kannassani. Se on valinta. Ihmiselle on annettu kyky valita. Minullakin olisi miljoona syytä vetää kamaa vaikka joka päivä ja varmasti se tuntuisikin hyvälle, mutta en tee niin, koska olen päättänyt olla tekemättä niin. Sen takia en ole narkomaani. Mitään muuta syytä siihen ei ole. Olen niin kyllästynyt addiktien hyysäämiseen ja opittuun avuttomuuteen. Näitä ihmisiä pitäisi auttaa löytämään omat vahvuutensa, eikä opettaa hakemaan hyväksyntää heikkouksilleen.
Käyttäjä3690 kirjoitti:
Jere kuulemma pettänyt Thaikuissa. Nuoren likan kanssa...
Huhupuhetta, eli en voi taata olevan totta. Monesti näissä huhuissa vaan on perää.
Sitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Mikä muu syy olisi riittävän painava, että Nanna hajottaa kauan haaveilemansa perheen, kulissit kaatuu, vaihtaa salamana sukunimen somessa ja poistaa Jeren kuvat? Tuskin olisi jostain peliveloista tai juomisesta niin kovasti loukkaantunut. Jerellä varmaan jo uusi nainen Thaimaassa...
Mutta jos asiaa ajattelee Jeren kannalta, jota en nyt yhtään puolustele, niin hänhän haaveili jo Nannan kanssa suhteen alkuvaiheessa Thaimaahan muutosta ja sinne rakentamisesta. Oliko Jerellä itsellä edes halua alkaa viettämään perhe-elämää ja perustamaan suurperhettä? Mies joka ei ole koskaan käyttänyt pesukonetta?
Onko Nanna vaan hormonihöyryissään halunnut lapsen, saanut Jeren sen hänelle hankkimaan ja unohtanut että ehkä tämän miehen kanssa ei kannattaisi perhettä perustaa. Ehkä lapseton elämä olisi onnistunut paremmin. Fitnesspäiväkirjoissahan Nanna kertoi haluavansa useamman lapsen. Ja heitä kun seurasi, niin heillä oli vielä hyvä keskinäinen fiilis ennen lasta.
Tottakai miehen pitää vastuunsa kantaa, mutta kyllä myös moni nainen tekee sen virheen että luulee voivansa muuttaa keski-ikäistä miestä joka haluaa elää vapaata elämää. Siinä jää usein vaan vauva ja elarit (jos jää) käteen.
Sinne nyt Jere lähtee Thaimaahan toteuttamaan haavettaan, ilman Nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos asiaa ajattelee Jeren kannalta, jota en nyt yhtään puolustele, niin hänhän haaveili jo Nannan kanssa suhteen alkuvaiheessa Thaimaahan muutosta ja sinne rakentamisesta. Oliko Jerellä itsellä edes halua alkaa viettämään perhe-elämää ja perustamaan suurperhettä? Mies joka ei ole koskaan käyttänyt pesukonetta?
Onko Nanna vaan hormonihöyryissään halunnut lapsen, saanut Jeren sen hänelle hankkimaan ja unohtanut että ehkä tämän miehen kanssa ei kannattaisi perhettä perustaa. Ehkä lapseton elämä olisi onnistunut paremmin. Fitnesspäiväkirjoissahan Nanna kertoi haluavansa useamman lapsen. Ja heitä kun seurasi, niin heillä oli vielä hyvä keskinäinen fiilis ennen lasta.
Tottakai miehen pitää vastuunsa kantaa, mutta kyllä myös moni nainen tekee sen virheen että luulee voivansa muuttaa keski-ikäistä miestä joka haluaa elää vapaata elämää. Siinä jää usein vaan vauva ja elarit (jos jää) käteen.
Sinne nyt Jere lähtee Thaimaahan toteuttamaan haavettaan, ilman Nannaa.
Se oli kyllä Jere, joka ensiksi lehdistölle puhui siitä, miten Nannan kanssa "aletaan tekemään poikia" ja niitä piti vielä tulla monta. Eli ihan turha syyllistää Nannaa lapsen syntymästä. Oksanan mukaan sama kuvio toistui hänen kanssaan, Jere oli se joka halusi lapsen ja Jerellä oli lapselle nimikin jo valmiina, Jack. Se on muuten oikeasti yllättävän yleistä, kun mies nimenomaan haluaa sen lapsen ja alkaa painostaa naista, mutta sitten kun havahdutaan vauva arjen rankkuuteen, niin kaikki onkin naisen syytä.
Haisevaa tuppikulliaan liottanut ties missä. Luulee suuria itsestään. Kuinka yksinkertainen pitää olla et menettää miljoonat bailaamassa takia.
Tätä minäkin ihmettelen. Jere on alusta asti kertonut haluavansa muuttaa Thaimaaseen. Ilmeisesti Johanna joka ei ollut vielä kussut asioitaan olisi taannut lainat sun muut sillä se eka yritys katkesi siihen että Johanna peruutti sopimukset ja toiseen rakennushankkeeseen jota Jere aloitteli yksikseen , Jere ei maksanut laskujaan ja lopahti siksi. Ehkä Jere on nyt saanut jonkun muun tahon rahoittamaan hanketta. Mikäköhän taho vois olla kyseessä;)
Mä vähän epäilen ettei Jeren miehuus tätä nykyä jaksa naisjuttuja vaan on enempi keskittynyt omaan hörheltämiseen. Ja Johannakin ilmeisesti oli kiva siinä sivussa kun hänestä olis voinut olla hyötyä. Ilmeisesti Jeren rakkaus loppui jo siihen kun Johanna ei suostunut Thaimaan busineksiin. Johannalla kesti vaan kauemmin tajuta se.
jerehän sen poikavauvan perään on uikuttanut. että ihan itse on halunnut lasta. ja jos ei halua lapsia, niin aikuinen mies osaa kai sanoa sen, vielä sellainen jolla jo lehtolapsi...
Jere on ennenkin kiittänyt ex-vaimoaan kaikesta
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jere_karalahti_p…
Meilläkin isä puhui kuulteni äidilleni uudesta lapsesta ja vuoden päästä hylkäsi kuitenkin minutkin.
Vielä vajaat puolitoista vuotta sitten kaikki oli niin toisin. Toi suhde elettiin kyllä pikakelauksella.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nanna_ja_jere_ka…
Pääsin helposti yli tämän pariskunnan erosta, mutta en yhäkään lapsen nimestä. Kuka nimeää lapsensa Jaxiksi?
Liittyykö tähän eroon kolmas osapuoli?
Joo ei noi Jeren kaltaisten miesten puheet lapsista mitään merkkaa, vähän samanlaista egonpönkitystä kuin naisilla, jotka kehuvat olevansa 6 lapsen Äitejä, vaikka ne olisi otettu huostaan tms. Ei oo tarvinnut itse huolehtia. Mutta aina voi haluta niitä lisää. No mutta hei, tyttölapset kiinnostaa Jereä viikkoja, pojat 10 kk. Sit meni mielenkiinto naiseen ja lapseen ja uutta kehiin. En kyllä ihan tajua tuota 15v aikaista exää, miksi ei eroa kun mies bilettää 24/7, vetää kamaa ja hilluu kriminaalien kanssa, pidätyksiä ja tuomioita, ja niitä naisia taatusti on riittänyt ennen Oksanaakin. Ois kiva jos Nanna myös jättäisi ne eropaperit, eikä anna tolle mitään "uutta mahdollisuutta".
Olisi varmaan oikeasti hyvä, että Nanna juttelisi Stellan äidin kanssa, on oikeasti Jerpalta aika karmivaa sanoa jopa julkisesti että löi kätensä paskaan ja daami olisi voinut jäädä tapaamatta, lapsensa äidistä. Ja lähinnä koska Oksana ei jäänyt hiljaa hylätyksi tyttären kanssa, vaan on pitänyt lapsensa puolia. Jerellä herää silmitön viha kun nainen ei tyydykään hiljaa osaansa.
Toiv Nanna miettii näitä, ja myös omia lausuntojaan aiheesta. Oisko Nannan veli kertonut mahdollisesta pettämisestä reissussa, Karalahti niin tyhmä että luulee ettei äijäkaveri kerro?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin helposti yli tämän pariskunnan erosta, mutta en yhäkään lapsen nimestä. Kuka nimeää lapsensa Jaxiksi?
Saati sitten vielä lausuu sen nimen Tsäks.
Mitä analysoitavaa tuossa on? Äijästä näkee että viina maistuu, varmaan maistuu myös thaimaan naiset. Kaikki tuohon sekaantuneet akat vois mennä peilin eteen ihmettelemään millä perusteella valitsevat miesseuransa. Tuon naamasta näkee kilometrin päähän että tulee päätymään sillan alle.
Jos muuttaa Thaimaahan, niin rappio on entistä lähempänä.