Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (924)
"unelmat eivät kohdanneet"
Miten ne unelmat erosivat? Nanna halusi toisen lapsen, Jere ei?
Ja Jeren äkäisestä luonteesta selittävät; Nanna tiesi tasan tarkkaan mihin lähti kun sen kanssa naimisiin rahan takia meni!
Hämmentävän nopeasti on "kaikki kortit käännetty". Kai jotkut vaan on sillä lailla raskaita kumppaneita, että tulee loppu nopeasti.
Naimisissa pyöreästi 1.5 vuotta. "Kaikki kivet käännetty" ennen eropäätöstä. No ei todellakaan.
Tässä on sitten varmaankin sellainen paljonpuhuttu jännämies.
Niin on tämäki pari somessa ja lehdissä esittänyt muuta, että hyvin menee...
Kaikkien korttien kääntämiseen luulisi menevän vuosia aikaa... ei isompia ongelmia ratkaistakkaan parissa kuukaudessa jos ne liittyyvät ihmisen käytökseen..
Mä en ole kovin tarkkaan seurannut tätä, oma mutu on ollut, että Nanna on ihan symppis, mutta aika bimbo ja Jere ihan suurenluokan itsekeskeinen mulkku.
Mutta mikä meidän av-raadin kanta nyt on, kumpi tässä erossa on se suurempi pahis? Rahanahne Nanna vai Menomuna-Jere?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ero oli selvä asia jo kauan sitten. Kun rahat loppuu, lentää rakkaus ikkunasta ulos. Nyt vaan odotellaan vuosi-pari (ei varmaan tarvitse niinkään pitkään odottaa) miten Nanna kertoo jossain Annassa selvinneensä erosta ja miten se teki hänestä vahvemman ja miten Jerellä on aina spesiaali paikka hänen sydämessään.
Vuosi-pari??😂😂 Eiköhän mielummin puhuta kuukausista ehkäpä jopa viikoista! Vuoden päästä kukaan muista noitten ikinä yhdessä olleenkaan tai ketään ainakaan heidän liittonsa niin paljon kiinnosta että siitä enää kannattaa lehtiin kirjotella. Vuoden päästä jos Nannalle hyvin käy hän voi esitellä lehdissä uutta rakasta ja kertoa miten rakkaus pelasti hänet rankalta yh arjelta tms...
Nanna luuli voivansa muuttaa Jereä, mutta eihän se niin mee, muutos lähtee itsestä. Veitolan jaksossa Jere vaikutti haikailevan entisen elämänsä perään, kun alkoi ilmeisesti alkuhuuman jälkeen kuuma fitnesspimukin jo kyllästyttää ja Nanna halusi alkaa leikkiä perhettä ja tietysti se leikki piti aloittaa entisen jääkiekkoilija jännämiehen kanssa, jota luuli varmaan rikkaaksi, ja joka piti saada nalkkiin perhe-elämään lapsen avulla. Näin siinä käy, kun mennään yhteen ihan vääristä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kovin tarkkaan seurannut tätä, oma mutu on ollut, että Nanna on ihan symppis, mutta aika bimbo ja Jere ihan suurenluokan itsekeskeinen mulkku.
Mutta mikä meidän av-raadin kanta nyt on, kumpi tässä erossa on se suurempi pahis? Rahanahne Nanna vai Menomuna-Jere?
Musta tuntuu että Nanna! Jotenkin mututuntuma on että Jere on nyt ryhdistäytynyt mutta Nanna on jotenkin kärsimätön, sai paljon julkisuutta ja varmasti pysyy julkisuudessa. Ehkä tuo ikäero tekee sen.. toinen 42 ja toinen 29... Mun mielipide vain :D
Nämä kaksi, molemmat melkoisia pintaliitäjiä.
Pääasia että Räikköset ovat ja pysyvät yhdessä💕💙💚💛💜💖💗💘💝💞💟 Ne on niin paljon kauniimpia ja rikkaampia💏💑
Vierailija kirjoitti:
Menomuna. :D
Jerellä tulotaso putosi uran päättymisen myötä ja samalla hiipui vaimon rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa pyöreästi 1.5 vuotta. "Kaikki kivet käännetty" ennen eropäätöstä. No ei todellakaan.
Jos Jere petti ja Nanna ensin yritti antaa anteeksi. Totesi, ettei pysty.
Tämä on taas hyvä esimerkki siitä, miten hyvin somessa esitelty kiiltokuva vastaa todellisuutta.
Mun mielestä Nanna ei ollut mitenkään erityisen bimbo Veitolan ohjelmassa eikä myöskään Fitnesspäiväkirjoissa. Odotin bimbo-feikkiä mutta yllätyin positiivisesti.
Vaikutti itse asiassa avoimelta ja suoralta.
Karalahti on saanut aina huonot vibat. Siitäkin huolimatta, että broidi ja miehen veli pitävät puolijumalana.
3.1. Me Naisissa:
"Pienen Jax-pojan äiti haaveilee omasta hemmottelupäivästä salilla, saunassa ja syömässä.
Kahdeksan kuukauden ikäisen Jax-vauvan äiti Nanna Karalahti aloittaa ensi viikolla 9. tammikuuta yhteisen Hero-nettitreenivalmennuksen miehensä Jere Karalahden kanssa.
– Jere on yrityksemme toimitusjohtaja, ja minä teen työt, Nanna Karalahti nauroi tänään Fitness tv:n lanseeraustilaisuudessa.
Nanna nähdään mahdollisesti jatkossa Fitness tv:ssä valmentajana, mutta toistaiseksi hän menee Jax-vauvan ehdoilla.
– Olen oppinut tekemään töitä tehokkaammin päiväuniaikaan. Yöunet eivät ole vielä pidentyneet. Pohdin unikoulua, mutta imetän vielä, joten Jax nukkuu meidän välissämme. Ehkä hän vielä joskus saa oman sängyn.
Nanna on ollut puolen vuoden aikana erossa vauvasta vain kaksi kertaa pidemmästi.
– Olin kaverin synttäreillä ja toisella kerralla häissä. Jax on vielä hieman kiinni minussa, etenkin kun en oikein saa pumpattua maitoa. Mutta ehtiihän sitä!
Hän on jo miettinyt valmiiksi miten hemmottelee itseään, kun vihdoin pääsee rauhassa rentoutumaan.
– Olisi ihanaa mennä vaikka kylpylään. Ensin kävisin treenaamassa, koska juoksen nyt suurin piirtein hikisenä pojan luokse. Sen jälkeen stuisin rauhassa saunassa, ehkä kävisin hoidoissa ja lopulta syömässä.
Viiden sisaruksen porukassa kasvanut Nanna pohtii vähitellen jo Jaxille leikkiseuraa, ennestään perheeseen kuuluu isosisko Ronja, 15, Jeren aikaisemmasta suhteesta.
– Sellainen olisi kiva, jos Luoja suo. Toki todellisuus pitää pitää mielessä, yksi ei ole sama kuin kaksi. Mutta jospa seuraava olisi parempi nukkumaan, Nanna hymyilee."
Juu ei varmaan liity mitään draamaa...
Jos rahat loppu, ei ihme. Mitä se Kalasataman kämppä, vuokra 2000 euroa? Näin Veitolalle kerrottiin.