Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kaverin kanssa tanssiravintolassa ja mies haki tanssimaan ja kaveri paljasti sen miehelleni

Vierailija
19.04.2017 |

En ole tanssinut vuosiin ja rakastan tanssimista. Luovuin tanssista koska mies ei pitänyt siitä että tanssin vieraiden miesten kanssa ja hän itse ei osaa tanssia eikä halua opetella.
Ravintolassa sitten lauantaina mua tultiin hakemaan tanssimaan ja jostain syystä suostuinkin. Kaverikin rohkaisi että kyllä sä nyt yhden tanssin voit tanssia. Olisin tanssinut mielelläni vaikka koko illan mutta jätin siihen yhteen tanssiin. Vähän harmitti se yksikin tanssi koska tiesin että mieheni ei siitä tykkäisi.
No mitä teki kaverini? Otti kuvan minusta tanssimassa tuntemattoman miehen kanssa ja lähetti sen sunnuntaina aamulla miehelleni facebookin kautta! (En tiennyt että kaveri oli ottanut kuvan.) Mies suuttui miksi en ollut kertonut ja kyseli nautinko tanssista. Sanoin että olihan se ihan kivaa. Mies kyseli missä tuo vieras mies piti käsiään, vaihdoinko puhelinnumeroita (?!), hyväilikö mies samalla. Nyt mies pitää edelleen mykkäkoulua.
En tiedä kumman käytös järkyttää eniten, mieheni vai kaverini. Vai teinkö sittenkin itse väärin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, että on oikein tanssittu tanssiravintolassa.

Vierailija
2/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Piste tuli siitä, etten ihan vastaavaa muista ennen nähneeni. Uskottavuudesta ei pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin, mutta kaverisi toiminta hämmästyttää. Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen, eikä normaali. Jopa siinä mittakaavassa outo, että moni luulee aloitusta varmasti provoksi. Mutta mulla on aivan samanlainen mies, joten uskon kyllä. Siksi juuri kaverisi tai oikeammin "kaverisi" toiminta kuulostaa hämärältä, että miksi hän teki niin. Ei ole oikea ystävä, vaan tuntuu toivovan sinulle hankaluuksia.

Vierailija
4/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää tollaselle kaverille!!!!

Vierailija
5/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mies ja kaveri vaihtoon, ei tuollaisilla tee mitään.

Vierailija
6/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää "kaveri" ja paska mies.

Vierailija
7/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tehnyt väärin, mutta kaverisi toiminta hämmästyttää. Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen, eikä normaali. Jopa siinä mittakaavassa outo, että moni luulee aloitusta varmasti provoksi. Mutta mulla on aivan samanlainen mies, joten uskon kyllä. Siksi juuri kaverisi tai oikeammin "kaverisi" toiminta kuulostaa hämärältä, että miksi hän teki niin. Ei ole oikea ystävä, vaan tuntuu toivovan sinulle hankaluuksia.

Onhan se vähän kumma, että kun itse olin kieltäytymässä niin kaverini kehoitti että mene nyt vain. Kysyin kaveriltani miksi hän lähetti kuvan miehelleni, niin sanoi että ei halunnut salata tätä asiaa kun tietää miten mies ei tykkää siitä jos tanssin jonkun toisen miehen kanssa. Epäili että en itse olisi kuitenkaan kertonut, kuten en varmasti olisikaan kertonut. Ap

Vierailija
8/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän kumma, että kun itse olin kieltäytymässä niin kaverini kehoitti että mene nyt vain. Kysyin kaveriltani miksi hän lähetti kuvan miehelleni, niin sanoi että ei halunnut salata tätä asiaa kun tietää miten mies ei tykkää siitä jos tanssin jonkun toisen miehen kanssa. Epäili että en itse olisi kuitenkaan kertonut, kuten en varmasti olisikaan kertonut. Ap

Eli kaveri halusi sinulle ja miehellesi riidan ja pahan mielen? Miksi ihmeessä? Onko itse rakastunut mieheesi vai onko luonteeltaan todella noin ilkeä? Parisuhteeseesi ei voi sanoa juuta eikä jaata, mutta tuon "kaverin" vaihtaisin itse mieluummin vaikka vihamieheen.

Vierailija
9/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap, ei sinulla ole ystäviä.

Tämä tyyppi, joka haluaa pahaa sinulle, ei ole ystäväsi.

Ja mitä mieheesi tulee:

kaamea itsekeskeinen ukko, jonka ympärillä sinun muka tulisi pörrätä silmät kiinni.

Voimia sinulle, ja onnea uuteen kevääseen.

Vierailija
10/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taitaa olla sinulle kateellinen ja ei kovin luotettava, kun käräytti sinut miehellesi.

Jos sinulla ei ole tuon tanssikaverin kanssa enemmän sutinaa,niin ei ole maata kaatavaa. Ja jos hän kosketellut sopimattomasti. Miehesi on mustasukkainen sinusta.

Vierailija
11/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua ap, ei sinulla ole ystäviä.

Tämä tyyppi, joka haluaa pahaa sinulle, ei ole ystäväsi.

Ja mitä mieheesi tulee:

kaamea itsekeskeinen ukko, jonka ympärillä sinun muka tulisi pörrätä silmät kiinni.

Voimia sinulle, ja onnea uuteen kevääseen.

Totta. En kyllä enää osaa häntä kaverina pitää. Ap

Vierailija
12/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit jotain, josta tiesit miehesi suuttuvan...eli oletko te määritelleet teidän suhteessa, että muiden kanssa ei esim. tanssita? Kerjäsit käsi kyynärpäätä myöden verta nenästäsi ja nyt sinä olet se viaton uhri? Pettämistä on kaikki mistä tietää puolison suuttuvan.

Vierailija
13/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tuossa tilanteessa dialogissa päänsisäisen puolison kanssa ja silti teit jotain mistä tiesit hänen suuttuvan? Ei kaverisi, ei miehesi, eikä sinun käytöstä voi mitenkään puolustaa.

Vierailija
14/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko noin läheisissä väleissä olla vieraiden miesten kanssa niin kannattaisiko pysyä sinkkuna!

Vierailija
15/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän kumma, että olisit salannut teon. Eikö parisuhteet pitäisi perustua avoimmuuteen ja kaikesta pitäsi voi puhua? Miksi hitossa teet jotain mistä tiedät toisen suuttuvan?

Kaverisi kateellinen? Tai rakastunut mieheesi?

Vierailija
16/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit jotain, josta tiesit miehesi suuttuvan...eli oletko te määritelleet teidän suhteessa, että muiden kanssa ei esim. tanssita? Kerjäsit käsi kyynärpäätä myöden verta nenästäsi ja nyt sinä olet se viaton uhri? Pettämistä on kaikki mistä tietää puolison suuttuvan.

Tuohan on ihan paska määritelmä. Mitä jos olisi parisuhteessa, jossa kumppani on sairaalloisen mustasukkainen ja ei pidä siitäkään, että puoliso tervehtii kaupan kassaa. Olisiko se muka pettämistä, jos puoliso sattuisi vastaamaan kassan tervehdykseen?

Vierailija
17/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, olen jopa juonut baarissa toisten miesten tarjoamia juomia, ja tämä on miehelleni ihan fine...

Sinuna miettisin kyllä kahdesti, millaisia ihmisiä haluat ympärillesi. Joko kaverisi on mustasukkainen miehestäsi tai haluaa sinulle vaikeuksia, mutta todella kusipäinen kaveri jolle antaisin samantien kenkää. Ei ole normaalia käytöstä mieheltäsikään, vaikka valitettavasti noita riittää.

Vierailija
18/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi suuttui niin että ottaa eron. Ymmärrän kaverisi käytöksen tältä kantilta; pääsisit kätevästi eroon moisesta mulkkendaalista.

Tanssiminen vain on niin ihanaa, etten ymmärrä ihmisiä, jotka näkevät siinä jotain pahaa.

Vierailija
19/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen henkilö on löytänyt tämän ketjun...

Ap et tehnyt mitään väärää, mutts kaverisi ei ole kaverisi eikä miehesi käyttäydy normaalisti. Mitkäköhän motiivit ns kaverillasi on, tavoitteleeko hän miestäsi ja onko heillä jopa ollut jo sutinaa. Yleensä äärimmäisen mustasukkainen pettää itse.

Vierailija
20/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan paska määritelmä. Mitä jos olisi parisuhteessa, jossa kumppani on sairaalloisen mustasukkainen ja ei pidä siitäkään, että puoliso tervehtii kaupan kassaa. Olisiko se muka pettämistä, jos puoliso sattuisi vastaamaan kassan tervehdykseen?

Sovituista asioita ei tarvitse pitää kiinni?