Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan sulla kestää aamulla meikkaaminen?

Vierailija
19.04.2017 |

Tarkoitan aamuja, jolloin lähdet töihin, opiskeluihin tms. eli et jää kotiin tai mene leikkipuistoon tms?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minuuttia. Tosin miehenä laitan vain CC-voiteen ja välillä valokynää.

Vierailija
22/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa meikata kovinkaan paljon tai etenkään räpeltää silmien tai meikkipohjan kanssa. 5min menee siis korkeintaan: tuputtelen meikkipuuteria reippaasti, harjaan kulmat, taivutan ripset, laitan ripsarin ja sivelen huuliin perusvoidetta. :D

Hiusten kanssa tappeluun sitten vähän enemmän, vaikken niitäkään kietaise kuin ponnarille, nutturalle tai hyvänä päivänä jätän auki. Luonnonlaineikkaat, erittäin karheat kutrit ja pituutta liikaa. Onneksi päätin mennä perjantaina leikkauttamaan miltei olkapäille pitkästä aikaa. Mutta en siis näe vaivaa itseni eteen tavallisena päivänä paljoa. Jos lähden istumaan iltaa saatan panostaa enemmän meikkiin (=tehdä meikkipohjan ja ehkä poskipunaa). En kai ole joidenkin mielestä tarpeeksi nainen tai jotain mutta näillä mennään.

Olen myös huomannut, että niinä päivinä, kun ei ole erityisemmin laittautunut, ihmiset kohtelee ihan samalla tavalla kuin laittautuneena, joten en jaksa kärsiä ulkonäköpaineista tmv enää :)

Vierailija
24/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia: couperosaan pohjavoide poskille, kevyt meikkivoide kasvoille, kulmat kuntoon kulmavahalla, ripsiväri.

Hiukset laitan suoritusraudalla ojoon, noin 5 minuutissa.

Siinä se laittautuminen ja teen tämän kyllä ihan joka arkiaamu, jos olen menossa työpaikalle, jos olen etänä, niin sitten en tee mitään.

Vierailija
25/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan meikannut. En edes omista meikkejä. Käytän vain apteekin perusrasvaa.

No mutta miksi sitten vastasit? Tässä kysyttiin meikkaavilta kuinka kauan menee.

Vierailija
26/26 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yllättävän vähän aikaa siihen nähden mitä teen :D yleensä joku vajaa viitisen minuuttia. Kosteusvoiteen laitan heti kun herään ja olen pessyt kasvot, sitten syön puen yms. Sitten kun alan meikkaamaan, ensin pohjustusvoidetta, meikkivoide, peitevoidetta jos tarvii, sipaisu aurinkopuuteria ja poskipunaa, highlighteria tuomaan hehkua ja lopuksi vielä kulmageeli, ripsiväri (jos haluan, yleensä en), ja huulirasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi