Miksi miehet eivät arvosta ja kunnioita naisia ihan perustavanlaatuisella tavalla, vaikka naiset riskeeraavat vartalonsa miesten takia?
Yksikään mies ei joudu seksin (siis raskauden) takia pelkäämään, että sukuelimet tuhoutuvat ja koko vartalo kärsii niin, että markkina-arvo romahtaa. Lisäksi säännölliset kivut sekä kuukautisen, että ovulaation aikaan, joista miehet eivät ikinä joudu kärsimään eivätkä tiedä niistä mitään.
Saisitte hävetä, miehet!!
Kommentit (46)
Noniin. Onko sinulle käynyt huonosti synnytyksessä? Ensinnäkään naistenhan ei ole mikään pakko tehdä lapsia. Nainen myös saa abortin vaikka mies haluaisi lapsen pitää. Nainen huolehtii ehkäisystä tai sitten ei huolehdi (pillerit, katumuspilleri yms). Biologialle ei mahda mitään. Olen onnellinen että kehoni muuttui vain parempaan suuntaan synnytyksen myötä! Lantioni leveni kivasti, ei tullut raskausarpia, alapää on tiukempi kuin ennen ja kuukautiskivut hävisivät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologialle ei voi mitään, mutta sille kyllä pitäisi voida, että miehet osoittaisivat arvostusta naisia kohtaan eikä vittuilua ja halveksuntaa. Ap
Saatko oikeassa elämässä todellakin vittuilua ja halveksuntaa miehiltä? Minä en koskaan ole kuullut kenenkään halveksuvan minua, ainakaan päin naamaani. Tämän palstan likasangot ovat asia erikseen, pelkkää provoilua ja keskenkasvuisuutta.
N47
Kyllä ja sen huomaa jo katseesta, miten miehet kuvittelevat olevansa parempia ja että heillä in oikeus arvostella ja vähätellä minua vain sukupuoleni takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologialle ei voi mitään, mutta sille kyllä pitäisi voida, että miehet osoittaisivat arvostusta naisia kohtaan eikä vittuilua ja halveksuntaa. Ap
Saatko oikeassa elämässä todellakin vittuilua ja halveksuntaa miehiltä? Minä en koskaan ole kuullut kenenkään halveksuvan minua, ainakaan päin naamaani. Tämän palstan likasangot ovat asia erikseen, pelkkää provoilua ja keskenkasvuisuutta.
N47
Kyllä ja sen huomaa jo katseesta, miten miehet kuvittelevat olevansa parempia ja että heillä in oikeus arvostella ja vähätellä minua vain sukupuoleni takia. Ap
Missä tällaista ilmenee? Minkä ikäinen olet?
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Sinä et ole terve. Jos todella ajattelet noin, olet pahasti harhainen ja tarvitset apua.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kortsun käyttö on niin hirveetä, mutta onneksi penissyöpä on harvinaisempi kuin kohdunkaulan syöpä jos sattuukin viruksia saamaan. Ja klamydia on helppo hoitaa yhellä antibiootilla, naisille nyt aiheuttaa lapsettomuutta ja muuta, mutta voi kai sitä ensin vähän levittää, ennen kuin viitsii testiin mennä.
Suomen yleisin syöpä on muuten on eturauhassyöpä ja tappaa ihmisiä enemmän, kuin rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: kaikkien miesten sterilointi.
Muutaman feministimiehen voi jättää steriloimatta, että ihmissuku jatkuisi.
Ja kaikki olisivat onnellisia.
Taidat sittenkin tarvita tavallisen avun sijasta pakkohoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Sinä olet itse vastuussa miten sinua kohdellaan. Turha väittää, että herrasmiehiä ei ole, jos ei itse osaa "vaatia" arvoistaan kohtelua.
Ja jos oikein pikkuan****taan. Ketkä nämä miehet on synnyttänyt ja omalla esimerkillään kasvattanut aikuisuuteen? Miehethän ei tunnetusti välitä lapsistaan.
Miten tämä muuten on sukupuolisidonnainen asia? Naisten yleisin tapa kiusta on katsoa muita lempeästi hymyillen nenän varttaan pitkin ja huonosti piilotetulla itsekorostuksella korostaan kuinka on suhteessa muita parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: kaikkien miesten sterilointi.
Muutaman feministimiehen voi jättää steriloimatta, että ihmissuku jatkuisi.
Ja kaikki olisivat onnellisia.
Miehethän on kuolemassa sukupuuttoon. Luonto korjaa kyllä virheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Sinä olet itse vastuussa miten sinua kohdellaan. Turha väittää, että herrasmiehiä ei ole, jos ei itse osaa "vaatia" arvoistaan kohtelua.
Ja jos oikein pikkuan****taan. Ketkä nämä miehet on synnyttänyt ja omalla esimerkillään kasvattanut aikuisuuteen? Miehethän ei tunnetusti välitä lapsistaan.
Miten tämä muuten on sukupuolisidonnainen asia? Naisten yleisin tapa kiusta on katsoa muita lempeästi hymyillen nenän varttaan pitkin ja huonosti piilotetulla itsekorostuksella korostaan kuinka on suhteessa muita parempi ihminen.
Rumasti sanottu ja niin väärin. JOKAINEN tuntemani isä välittää ja rakastaa lapsiaan. On toki niitä, jotka häipyvät lapsen elämästä jo varhaisessa vaiheessa, mutta ylivoimaisesti suurin osa isistä kyllä välittää lapsistaan! Mistä ihmeestä sinä olet tuollaisen käsityksen saanut?
N47
Eiväthän naisetkaan arvosta miesten vanhemmuutta tai uhrauksia valtion itsenäisyyden eteen.
Kunnioittavathan.
Ehkei naisten mittareilla aina tarpeeksi, mutta olettehan jätetty esim. fyysisen voimankäytön ulkopuolelle, miehet antavat teille lahjoja, yritämme ei-miehille-ominaisesti huomioida teille tärkeitä juttuja jne.
Jep, minulla ainakin on maailman paras isä joka piti huolta perheestään. Jos ap:n äiti on sekaantunut huonoon mieheen ja ap:lla siksi huono isä-suhde niin älä lähde yleistämään.
Minä arvostan todella paljon kauniita naisia. Rumia naisia en arvosta ihan niin paljon. Naisia, joilla on isot tissit ja muodokas perä sekä suht kauniit kasvot, arvostan yli kaiken.
Nih, ei ole lakisääteistä lisääntyä. Jos ei halua "markkina-arvon romahtavan", paras sitten pitää kintut ristissä varmuuden vuoksi, toisaalta tässä tapauksessa markkina-arvollakaan ei sitten liene väliä? Koska sitä miestä ei tarvitse houkutella lakanoihin?
Ongelma siis ratkaistu. Joko teet lapsia, jos niin haluat, ja vitut veisaat miesten tai kenenkään näkemyksistä kroppaasi koskien, tai tukahdutat halusi tehdä lapsia, koska markkina-arvo. Tai sitten elät onnellisena ilman lapsia, ilman miestä, juuri sinulle sopivan kropan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan todella paljon kauniita naisia. Rumia naisia en arvosta ihan niin paljon. Naisia, joilla on isot tissit ja muodokas perä sekä suht kauniit kasvot, arvostan yli kaiken.
Niin., minäkin ja juuri näiden naisten seuraan hakeudun ja näiden naisten kanssa olen ja se ei ole keltään pois
Ap. Suurinosa miehistä on niitä jotka arvostaa naisia. On niitäkin jotka arvostaa vain ulkonäköä, mutta sellaset miehet eivät tiedä onnellisuudesta mitään. Jos pariskunnalla on seksielämä kunnossa on se nainen miehelle kaikki kaikessa. Fyysisesti sekä henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos pariskunnalla on seksielämä kunnossa on se nainen miehelle kaikki kaikessa. Fyysisesti sekä henkisesti.
No vitut ole. Elämässä on paljon muutakin hyvää ja hienoa kuin pillu ja nainen.
Te pyhät vulvat rodella uskotte olevanne jumalan lahja miehelle ihan vaan pillunne avulla?
Vierailija kirjoitti:
No mikä on ratkaisusi? kaikkien naisten sterilointi?
Tuodaan matuja, niiden kanssa tämäkin ongelma on sieltä pienimmästä päästä ja kuuluu kulttuuriin.
Tämä on tyhmä keskustelu. Minulla on kaksi lasta, joista olen mielettömän onnellinen. Minulla on myös raskausarpia, joista en ole yhtään onnellinen. Ne arvet ovat kuitenkin pisara valtameressä tässä elämässä. Vanhenemme ja rupsahdamme kuitenkin, eikä "markkina-arvomme" pysy koskaan samana. Mitä sitten? En ymmärrä ollenkaan naista, joka määrittää itsensä sen kautta kuinka haluttava on miesten silmissä. Elämässä on niin paljon muutakin. Ja uskoisin suurimman osan miehistä kuitenkin kunnioittavan naisiaan raskauden jättämistä merkeistä huolimatta.
N47