Lue keskustelun säännöt.
Koulutyttö kuoli laskettuaan päin puuta eilen.
Kommentit (3)
ja rakennuksia. Joka vuosi taitaa sattua onnettomuuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
ja rakennuksia. Joka vuosi taitaa sattua onnettomuuksia.
Ikävä juttu mut näitä sattuu, samoin kuin liikenneonnetomuuksia tms.
itsellä samankäinen tyttö joka oli kanssa just eilen koulun kanssa laskettelemassa. Tyttöni osaa kyllä lasketella tosi hyvin ja on harrastanut laskemista 4 v asti. Mutta silti hänellekin voisi käydä noin kun on niin rämäpäinen...joka laskettelukeskuksesta pitää etsiä ne mustat rinteet- siniset ja punaiset eivät kiinnosta yhtään " kun ovat niin helppoja"