Mieheni raivoaa liian usein. Tänään juurekset olivat paskaa ja mehukannu lensi säpäleiksi eteisen lattialle.
Oli vähän muutakin riitaa ennen, mutta luulin asian olevan jo selvinnyt. Yllättäen mies sai raivarin, koska olin keittänyt lisukkeeksi juureksia. "Tällaista paskaa ei syö kukaan" ja sitten lensikin se mehukannu eteiseen. Mitä tuon kanssa voi tehdä, kun hän sanoo kaiken olevan ok riidan jälkeen, mutta ilmeisesti ei olekaan?
Kommentit (30)
Ihhana mies, melkein kun mun geeli- ja ananastukat - ne on kans tulisii.
N23
Voi hyvä tavaton, eroa ennen kuin muuttuu pahemmaksi. Ei hänellä ole mitään oikeutta sättiä sinua eikä rikkoa tavaroita, tuo on uhkaavaa.
Jos tuollainen on hänestä hyväksyttävää, hän tarvitsee apua.
Jos tuollainen on sinusta hyväksyttävää, sinä tarvitset apua.
Jos teistä asian voi kuitata "sorilla" te molemmat tarvitsette apua.
Mitä Juhalle muuta;) Kuohahteli jo meidänkin aikoina. Ei oo ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä oli vähän överi trolli, eikä ihan vähänkään. Mutta uppoaa ehkä johonkuhun?
Ystäväni "kunnollinen ja rauhallinen" mies heittää - selvin päin - raivostuessaan astioita seinään, löi KIRVEEN tiskipöytään ja hajotti eteisen ovesta lasin pienten lasten itkiessä taustalla.
Minä olisin jo mielelläni erottanut miehen pään ja ruumiin toisistaan, mutta ystäväni jatkaa suhteessa. Pitäähän naisen olla naimisissa eikä mikään kurja vanhapiika...
Miksei itse sitten tehnyt parempaa ruokaa jos sun ruoat ei kelvannu? Mun mielestä kuuluu ihan perustapoihin olla haukkumatta toisen tekemää ruokaa vaikka ei itelle maistuisikaan. Joko se ruoka syödään mutisematta tai turpa kii.
Ikä oli? Kauanko olette olleet yhdessä?
Kuulostaa ihan mun exältä joka ei saanut itse tehtyä edes aamiaista mutta muiden tekemä ruoka oli siitä huolimatta viallista. Tavarat lensi ja nyrkit osui seinään/pöytään jos joku ei mennyt hänen mielensä mukaan.
Tiedoksi, että tuollainen on henkistä väkivaltaa ja fyysisen väkivallan uhkaa. Pahenee ajan myötä todennäköisesti. Lähde mahdollisimman pian. Itse teen eroa juuri , kärsin puolisoni henkisestä väkivallasta. Raivonpuuskat ovat pienempiä mutta on ollut lähes yhtä pahoja kuin ap:n tapauksessa. Mulle on sanottu, että tuollaista ei kannata sietää ja on kaikkein.parasta lopettaa suhde. Hyvällä lykyllä tällainen tyyppi paranee terapiassa kymmenessä vuodessa. Useimmiten ei. Älä jää odottamaan ihmettä. Sitä ei tule.
Kuulostaa isältäni. Oli muuten paska lapsuus, kun kaikki hiivittiin seiniä pitkin. Raivarit saattoi tulla joskus siitä, että maitopurkki oli jo nostettu pöydältä jääkaappiin tai joskus siitä, jos se oli jätetty vielä pöydälle.
Mina ei ummara tama kautos!