Menen perjantaina keikalle, miehet älkää tulko nykimään
Antakaa minun kuunnella rauhassa musiikkia, kiitos. Hauskaa iltaa myös teille omassa rauhassanne.
Kommentit (47)
Onneksi olen osittain kuuro. Kun mies tulee kerjäämään huomiota osoitan kuulolaitetta ja tämä lähtee pois. Luulee kai että kuurona kuuntelen musiikkia eikä laite ole päällä :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen osittain kuuro. Kun mies tulee kerjäämään huomiota osoitan kuulolaitetta ja tämä lähtee pois. Luulee kai että kuurona kuuntelen musiikkia eikä laite ole päällä :D
Harmi että korvatulpilla ei ole yhtä tehokas vaikutus
Viimeksi kun olin baarissa, eräs mies alkoi halailemaan ja yritti pussata useaan kertaan. Siinä vaiheessa luovutti, kun olin viisi kertaa väistänyt suudelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kuvastaa hyvin sitä, miksi naisilla tulee aina olemaan ongelmia. Siinä missä mies ymmärtää muuttaa omaa toimintaansa haluamansa lopputuloksen saadakseen, nainen vaatii ympärillä olevaa maailmaa muuttumaan haluamansa kaltaiseksi.
Tarkoitat siis että naisen tulee pysyä kotona jos hän ei halua tulla tuntemattomien käpälöimäksi?
Tässähän ei varsinaisesti ole kyse käpälöimisestä, vaikka nykimisestä puhutaankin. Kyse on sosiaalisista kontakteista. Ja kyllä se on sillä tavalla, että ihmiseloon kuuluu se, että välillä joku nykäisee hihasta ja yrittää aloittaa jutustelun. Ja kyllä - jos ei tätä kestä niin sitten on parempi pysyä siellä neljän seinän sisällä. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Kesken keikan? Kun toinen on uppoutunut elämykseen?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin baarissa, eräs mies alkoi halailemaan ja yritti pussata useaan kertaan. Siinä vaiheessa luovutti, kun olin viisi kertaa väistänyt suudelmaa.
Kiitos että jaoit tarinasi, ongelmaan pitäisi suhtautua vakavasti.
Tänään pidetään perseen puristelusta vapaa perjantai !
Lihavuus oli kokeiluvaihe. En ole enää lihava mutta painolla ei todellakaan ole merkitystä. Lihavia ihmisiä ei myöskään pitäisi mollata. Lihavuuden syynä on yllättävän monesti juuri seksuaalinen ahdistelu. Sillä voi yrittää tehdä itsestään epäseksuaalisen ja näkymättömän kuten minäkin yritin. Ja silti aina näkyy löytyvän miehiä jotka pitävät lihavista naisista.