Menen perjantaina keikalle, miehet älkää tulko nykimään
Antakaa minun kuunnella rauhassa musiikkia, kiitos. Hauskaa iltaa myös teille omassa rauhassanne.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu asiallisesti, jopa konservatiivisesti, hiukset tiukasti nutturalla.
Hohhhoijjaa... Milloin ihmiset tajuavat että ahdistelun kohteeksi joutuminen ei johdu pukeutumisesta. En koskaan käytä paljastavia vaatteita enkä edes korkokenkiä. Farkut, pitkähihainen paita ja maiharit, ei luulisi olevan kovin kutsuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu asiallisesti, jopa konservatiivisesti, hiukset tiukasti nutturalla.
Hohhhoijjaa... Milloin ihmiset tajuavat että ahdistelun kohteeksi joutuminen ei johdu pukeutumisesta. En koskaan käytä paljastavia vaatteita enkä edes korkokenkiä. Farkut, pitkähihainen paita ja maiharit, ei luulisi olevan kovin kutsuvaa.
no jätä meikkaamatta ja leikkaa kalju.
Vierailija kirjoitti:
burka päälle.
Vai ennemminkin käsiraudat miehille? Miehethän ne tässä ovat rikoksentekijöinä joten miksi naista pitäisi rangaista?
Minäkin koen epämiellyttävänä että vaikka olen perheellinen mies jotkut lähikuppilan ruusut tulevat tunkemaan käsiään haaroihini vaikka haluaisin vain nauttia muutaman tuopin hetken rauhassa ilman mitään ylimääräistä. Sen harvan kerran kun kuppilaan menen haluaisin käyttää sen minun ja tuopin väliseen herkkään kanssakäymiseen. Ymmärrän hyvin ap:n tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa tunnelmissa ap. Mua inhottaa se, että olen keikalla ja joku tuijottaa persettä kun tanssin. Sitten tulevat vielä sanomaan että katoin kuinka sä oikein keinutit persettä. Ei kai sitä pakko ole katsoa! Tanssin tanssimisen vuoksi, en siksi että joku voisi tuijottaa mun takapuolta!
Sitten on näitä joille ei riitä katselu vaan pitää kouraista, jopa alapäästä. Kerran joku kouraisi alapäästä ja lähti hihitellen pois. Harmittaa kun en kerennyt näkemään mihin meni, oli sen verran porukkaa ympärillä. Enkä häntä nähnyt enää illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa tunnelmissa ap. Mua inhottaa se, että olen keikalla ja joku tuijottaa persettä kun tanssin. Sitten tulevat vielä sanomaan että katoin kuinka sä oikein keinutit persettä. Ei kai sitä pakko ole katsoa! Tanssin tanssimisen vuoksi, en siksi että joku voisi tuijottaa mun takapuolta!
Juuri tuon takia lopetin tanssimisen vuosia sitten. Ei se silti tanssimisesta johdu sillä ahdistelu jatkuu vaikka olisit säkki päällä liikkumatta.
tämähän kuulostaa kovin tutulta. Kolme ekaa minuuttia :
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, ei, en meikkaa. Lihotin itseni jossain vaiheessa tarkoituksella kunnon sotanorsuksi ja ajattelin että jes, nyt saan olla rauhassa koska lihavat naiset ovat out mutta sama peli jatkui. Aina löytyy joku mies joka ei voi pitää näppejään itsellään.
Se ei todellakaan johdu naisesta vaan miehestä. Nainen ei tee mitään väärin vaan mies tekee väärin. Nainen ei näytä väärältä, nainen ei pukeudu väärin vaan mies toimii väärin.
miäs39 kirjoitti:
Minäkin koen epämiellyttävänä että vaikka olen perheellinen mies jotkut lähikuppilan ruusut tulevat tunkemaan käsiään haaroihini vaikka haluaisin vain nauttia muutaman tuopin hetken rauhassa ilman mitään ylimääräistä. Sen harvan kerran kun kuppilaan menen haluaisin käyttää sen minun ja tuopin väliseen herkkään kanssakäymiseen. Ymmärrän hyvin ap:n tunteen.
Todella surullista kuultavaa. Ruusuille pitäisi myös pitää valistusta yhtä lailla.
Minua on lähestytty kesken keikkaa lukemattomia kertoja. Ei auta edes ikä näemmä kovin nopeasti, olen 40.
Juttelen mielelläni ihmisten kanssa (tosin en kesken keikkaa) ja olen myös aloitteellinen. Jos lähestyisin miestä kourimalla tai kommentoimalla jotain rivoa, en ihmettelisi, miksi mies ei lämpene. Osalle miehistä tuntuu olevan täysi mysteeri, että em. toiminta on yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
tämähän kuulostaa kovin tutulta. Kolme ekaa minuuttia :
Valitettavasti en näe videota mutta on surullisen kuuluisaa miten naisia ahdistellaan ympäri maailmaa, ei se ole vain suomalainen ilmiö. Samanlaisia tarinoita on varmasti satoja ja se ei suinkaan tarkoita että sen pitäisi antaa jatkua.
Röyhkeä lähentely ei oikeastaan ole edes luonteeltaan seksuaalista, vaan alistamista ja yritystä "paikan näyttämiseen", näin olen naisena huomannut. Ne kourivat miehet pitävät naista ali-ihmisenä, jolla ei ole oikeutta omaan kehoonsakaan, ja kähmimällä tätä tuodaan esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
burka päälle.
Vai ennemminkin käsiraudat miehille? Miehethän ne tässä ovat rikoksentekijöinä joten miksi naista pitäisi rangaista?
niin mikä rikos?
Kun olen keikalla keskellä ihmismerta, keskityn musiikin kuunteluun, tanssimiseen ja kavereiden kanssa fiilistelyyn. En halua silloin jutella ja vaihtaa mielipiteitä bändin hyvyydestä tai paskuudesta. Jos joku tulee juttelun aloittamaan, en siitä toki ota hernettä nenään, mutta ei silloin sen aloitteen tekijänkään pitäisi suuttua, jos sanon, että haluan keskittyä keikkaan. Silloin voisi mielellään antaa olla rauhassa eikä alkaa tivaamaan, miksi seura ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
niin mikä rikos?
Luvatta toisen kehon koskettelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, ei, en meikkaa. Lihotin itseni jossain vaiheessa tarkoituksella kunnon sotanorsuksi ja ajattelin että jes, nyt saan olla rauhassa koska lihavat naiset ovat out mutta sama peli jatkui. Aina löytyy joku mies joka ei voi pitää näppejään itsellään.
Se ei todellakaan johdu naisesta vaan miehestä. Nainen ei tee mitään väärin vaan mies tekee väärin. Nainen ei näytä väärältä, nainen ei pukeudu väärin vaan mies toimii väärin.
ja nyt poloista trollaavaa sotanorsua harmittaa, kun kukaan ei kiinnostu hänestä
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin on se, että jos komea uros tulee ottamaan kosketusta se on ihanan aloitekykyistä ja rohkeaa. Ruma taas niin poliisin arvoinen ahdistelu. Ja ei puhuta mistään pillusta kourisimisesta vaan peruskontaktista.
Kun ei ole. Muutaman kerran olen ollut tosi pettynyt kun mies ei ole aloittanut juttelemalla koska muutoin olisi ollut kiinnostava ulkoisesti. Perusasiat pitää kuitenkin olla kunnossa ja yksi on että ei kähmitä. Jos kähmii yhtä, kähmii kaikkia ja kähmintä ylipäätään on kunnioituksen puutetta joten evvk. Se ei ole edes kiihottavaa jos komistus käy toivomatta päälle, se on vain kuvottavavaa ja ahdistavaa. Samoin kuin vähemmän ulkoisesti kiinnostava voi olla tosi kiihottava sisäisesti ja hyvällä käytöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja nyt poloista trollaavaa sotanorsua harmittaa, kun kukaan ei kiinnostu hänestä
Tässä oikein kouluesimerkki vähättelystä, alentavasta puheesta ja naisen laittamisena objektin rooliin. Nainen on tälle kommentoijalle vähän kuin esine, joka on sellainen kuin mies päättää.
Ei tarvi tosiaan paljonkaan tähdentää, miten ilmiö esiintyy, kun tietyt miehet ihan itse tekevät sen hyvin selväksi viesteillään. :)