Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella nuorella naisella on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikittä miesten tapaan?

Vierailija
18.04.2017 |

Ehkä käydä jopa yökehoissa ilman että piiloutuu meikin taakse? Taitaa olla aika harvinaista?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin huono itsetunto, että olen aina ilman meikkiä julkisilla paikoilla. Ei tosin harmita.

n20

Vierailija
2/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koskaan, täyttä rahan haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla ja olen ollutkin. Olen kaunis myös ilman meikkiä ja miehet vilkuilevat silloinkin, mielummin kuitenkin meikkaan.

Vierailija
4/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ikinä. 

Vierailija
5/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina

Vierailija
6/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä mikään itsetuntokysymys, en vain jaksa käyttää meikkiä. Näytän mielestäni ihan neutraalilta eikä kukaan ole ainakaan vielä jäänyt tuijottamaan pitkäksi aikaa. Yökerhoissa en taas koskaan käy.

N20

Vierailija
7/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Eikä oo aikaa moiseen, on hommia, oikeita hommia

Vierailija
8/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä nyt tiedä. Itse ainakin meikkaan aika vähän. Kun en vielä etätöitä tehnyt, niin toimistoon pyrin silmämeikin laittamaan. Näytän vähän ammattimaisemmalta.

Nytkin liikkeellä ilman meikkiä ja en nyt oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tämän kolahtaa itsetuntooni?

Vierailija
9/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yökerhoissa ilman meikkiä, miehiä riittää. Muutenkin harvoin meikkaan. Ainoa mitä nykyään käytän on huulipuna, sitäkin vain joskus. N24

Vierailija
10/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ilman meikkiä on helpompi olla kun ei näytä niin hyvältä että kukaan huomaisi :D ilman meikkiä on näkymättömämpi ja saa olla rauhassa.

Vierailija
11/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kehtaan kulkea ulkona meikittä ja tukka likaisena. Rakastan laittautumista, mutta jotain kauppareissua varten täysin turhaa.

Vierailija
12/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Meikin kanssa olen ok, ilman meikkiä en.

Vierailija
13/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut meikillä mitään vaikutusta ympäristööni, oli se sitten yökerho tai lähikauppa. Jos meikkaan teen sen huvikseni. Kannattaa katsoa tarkemmin, ei ole meikittömyys harvinaista.

N27

Vierailija
14/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla, koska olen oikeasti luonnonkaunis.

Vierailija
15/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto, olen meikkaamatta suurimman osan ajasta. Yökerhoissa en käy, baareissa kylläkin - esimerkiksi eilen meikittä.

Vierailija
16/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan meikkaa :)

Omasta mielestäni olen kaunis/söpö, vaikkakin lihava.

Vierailija
17/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa meikata. Huulipunaa laitan, joka on sit jo hävinnyt, kun baariin pääsee. Aina on kyllä juttuseuraa riittänyt, oon kyllä varattu.

Vierailija
18/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin alternative-tyylinen ja tumma meikki kuuluu persoonaani. Voin kyllä käydä julkisilla paikoilla ns. Tavallisissa vaatteissa ja meikittä, mutta en silloin tunne oloani mukavaksi, koska en ole oma itseni. En myöskään tykkää, kun tuntemattomat ihmiset puhuvat minulle, ja raju lookki saa ihmiset kaiketi vieroksumaan niin paljon että saan hoitaa kauppareissuni rauhassa.

Vierailija
19/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin nuorena ja pystyn edelleen. Tosin käyn niin harvoin baarissa että silloin laittaudun, mutta ei olisi mitenkään mahdotonta olla ilman meikkiä. Käyn jatkuvasti salilla, kaupassa jne. Ilman meikkiä.

N40

Vierailija
20/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella nuorella miehellä on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikattuna naisten tapaan?