Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella nuorella naisella on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikittä miesten tapaan?

Vierailija
18.04.2017 |

Ehkä käydä jopa yökehoissa ilman että piiloutuu meikin taakse? Taitaa olla aika harvinaista?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nuoreksi enää lasketa (kolmekymppinen), mutta kuljen kyllä usein ilman meikkiä ja kuljin nuorempanakin. Yökerhoissa en juuri käy, mutta baareihin ym tulee kyllä meikattua, koska mielestäni laittautuminen vaan kuuluu siihen juttuun kun lähtee ulos. En ole huomannut, että miesten reaktioissa olis hurjaa eroa riippuen siitä, onko meikkiä vai ei. Ilman meikkiä ollessakin tullaan iskemään.

Vierailija
22/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella nuorella miehellä on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikattuna naisten tapaan?

Tämä oliskin oleellisempi kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua vituttaa itsetunnon ja meikkaamisen suora yhdistäminen ja samoin myös meikkaamisesta syyllistäminen. Samaan sarjaan menee itsensä nostaminen muiden yläpuolelle vaan siksi kun ei meikkaa.

Minä meikkaan. Lähes joka päivä. Yökerhoon en menisi meikittä, miksi ihmeessä menisin kun en halua. En minä menisi sinne pieruverkkareissakaan, mutta jostain syystä kukaan ei kyseenalaista sitä että laittaa siistit vaatteet kun lähtee viihteelle. Ei, se on se meikkaaminen joka on se synti. En ole meikin kanssa missään piilossa, minulla on ihan hyvä itsetunto ja voin liikkua ulkosalla ilman meikkiäkin.

Vierailija
24/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella nuorella miehellä on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikattuna naisten tapaan?

Hyvinkin monella, uskoisin. Mutta kysymys kuuluukin, että mitä hyötyä miehelle olisi meikkaamisesta?

Vierailija
25/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tapaan? Ei kai kukaan nainen vain matki miehiä?

Vierailija
26/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin monella, uskoisin. Mutta kysymys kuuluukin, että mitä hyötyä miehelle olisi meikkaamisesta?

Hyvinkin monella nuorella naisella on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla ilman meikkiä, mutta mitä hyötyä naiselle olisi siitä?

Vierailija
27/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, miehet ovatkin tosi rohkeita ja heillä on naisia parempi itsetunto juurikin diitä syystä, että he PYSTYVÄT olemaan julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Tylsä provo. 0/5

Vierailija
28/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin näyttämään siistiltä/huolitellulta. Siihen ei välttämättä tarvitse meikkiä, vaan sopivat vaatteet ja hiukset kohdilleen. En voi sietää contour + superkulmat meikkausta. Pitää pyrkiä luonnollisuuteen. Grace Kelly on ihanteeni.

Vierailija
29/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä meikillä olisin nuorena tehnyt, kun on tummat ripset, tummat kulmakarvat ja hyvä iho?

Vierailija
30/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kevyesti töihin tai kun näen kavereita ja vähän enemmän baariin mentäessä (mun "vähän enemmän" on silti vaan meikkivoide, puuteri, luomiväri, ripsari ja kulmien muotoiluvaha). Muuten oon meikittä. Ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

Vierailija
31/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin huono itsetunto, että olen aina ilman meikkiä julkisilla paikoilla. Ei tosin harmita.

n20

Nyt olette ymmärtäneet väärin, arvon Ma´am. Tuo tarkoittaa nimenomaan hyvää itsetuntoa. Lukekaapas uudestaan otsikko.

Vierailija
32/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin monella nuorella naisella on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla ilman meikkiä, mutta mitä hyötyä naiselle olisi siitä?

No esimerkiksi säästyy aikaa ja rahaa.

Vierailija
33/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, miehet ovatkin tosi rohkeita ja heillä on naisia parempi itsetunto juurikin diitä syystä, että he PYSTYVÄT olemaan julkisilla paikoilla ilman meikkiä.

Tylsä provo. 0/5

Jos luet otsikon ja aloituksen oikein tarkkaan, huomaat, että niissä ei puhuta miesten itsetunnosta yhtään mitään, vaan ainoastaan miesten tavasta olla ilman meikkiä. Tarkkuutta, nainen, tarkkuutta. :)

Vierailija
34/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että hyvä itsetunto, siis vaikka toki sekin. Mutta enemmän se on kyllä laiskuus. Monet saoo, että meikkaa vaan itseään varten, minä taas olen meikkaamatta itseäni varten. En koe tarvitsevani semmoista. Saa olla erimieltä jos haluaa, ei kinosta.

Vierailija
35/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meikittömänä liikkuminen julkisilla paikoilla ei tarkoita, että henkilöllä olisi hyvä itsetunto. Ei myöskään, että meikattuna julkisilla paikoilla liikkuvalla olisi huono itsetunto.

Vierailija
36/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa missään enkä koskaan. Tällä ei tosin ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa, vaan sen kanssa, että saan meikistä ikävää turpoavaa ja kutisvaa kirkkaanpunasinikeltaista ihottumaa, joka ei paranna ulkonäköäni eikä oloani. Vastaavasti en voi käyttää hiuslakkoja tai deodorantteja.

Muuten kyllä pyrin laittautumaan siististi ja käymään suihkussa niin usein, etten haise.

Vierailija
37/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus 7vuotta sitten viimeks. Lopetin ja oon paljon tyytyväisempi itseeni ilman meikkiä.

Enkä oo vanhaksi piiaks jääny. Sain hyvän ja ihanan miehen ja lapsiakin on, ja aamulla ei tarvi tuijottaa peiliin onko ripsarit paakuilla ym. Jää aikaa muuhunki, eikä tarvi miettii kauhistuuko mies minut aamulla nähdessään ku saman näkönen oon ku illalla, ja baarissa ja kaupassa ja muissakin paikoissa. Vaatteilla saadaan sit sitä juhlavuutta jos on ihan pakko(esim.häät)

Vierailija
38/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono itsetunto, etten kehtaa käyttää meikkiä. Luulisivat, että kuvittelen näyttäväni kauniilta, jos meikkaisin.

Vierailija
39/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan jos huvittaa, en todellakaan jaksaisi meikata esimerkiksi kauppareissua tai kävelyä varten.

Vielä 18 vuoden iässä jaksoi välittää, mutta nyt 23 vuotiaana en jaksa murehtia lainkaan olenko viehättävä jonkun randomin ohikulkijan mielestä.

Vierailija
40/50 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä käydä jopa yökehoissa ilman että piiloutuu meikin taakse? Taitaa olla aika harvinaista?

Lasket ilmeisesti yhden käden sormilla kaikki naiset, jotka olet tavannut livenä elämäsi aikana, AP.