Kuinka monella nuorella naisella on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikittä miesten tapaan?
Ehkä käydä jopa yökehoissa ilman että piiloutuu meikin taakse? Taitaa olla aika harvinaista?
Kommentit (50)
En meikkaa koskaan, täyttä rahan haaskausta.
Voin olla ja olen ollutkin. Olen kaunis myös ilman meikkiä ja miehet vilkuilevat silloinkin, mielummin kuitenkin meikkaan.
En tiedä onko tämä mikään itsetuntokysymys, en vain jaksa käyttää meikkiä. Näytän mielestäni ihan neutraalilta eikä kukaan ole ainakaan vielä jäänyt tuijottamaan pitkäksi aikaa. Yökerhoissa en taas koskaan käy.
N20
Mullakin on. Eikä oo aikaa moiseen, on hommia, oikeita hommia
No emmä nyt tiedä. Itse ainakin meikkaan aika vähän. Kun en vielä etätöitä tehnyt, niin toimistoon pyrin silmämeikin laittamaan. Näytän vähän ammattimaisemmalta.
Nytkin liikkeellä ilman meikkiä ja en nyt oikein ymmärrä, että miksi pitäisi tämän kolahtaa itsetuntooni?
Käyn yökerhoissa ilman meikkiä, miehiä riittää. Muutenkin harvoin meikkaan. Ainoa mitä nykyään käytän on huulipuna, sitäkin vain joskus. N24
Monesti ilman meikkiä on helpompi olla kun ei näytä niin hyvältä että kukaan huomaisi :D ilman meikkiä on näkymättömämpi ja saa olla rauhassa.
Minä ainakin kehtaan kulkea ulkona meikittä ja tukka likaisena. Rakastan laittautumista, mutta jotain kauppareissua varten täysin turhaa.
En pysty. Meikin kanssa olen ok, ilman meikkiä en.
En ole huomannut meikillä mitään vaikutusta ympäristööni, oli se sitten yökerho tai lähikauppa. Jos meikkaan teen sen huvikseni. Kannattaa katsoa tarkemmin, ei ole meikittömyys harvinaista.
N27
Ainakin mulla, koska olen oikeasti luonnonkaunis.
Minulla on huono itsetunto, olen meikkaamatta suurimman osan ajasta. Yökerhoissa en käy, baareissa kylläkin - esimerkiksi eilen meikittä.
En koskaan meikkaa :)
Omasta mielestäni olen kaunis/söpö, vaikkakin lihava.
En mä jaksa meikata. Huulipunaa laitan, joka on sit jo hävinnyt, kun baariin pääsee. Aina on kyllä juttuseuraa riittänyt, oon kyllä varattu.
Olen muutenkin alternative-tyylinen ja tumma meikki kuuluu persoonaani. Voin kyllä käydä julkisilla paikoilla ns. Tavallisissa vaatteissa ja meikittä, mutta en silloin tunne oloani mukavaksi, koska en ole oma itseni. En myöskään tykkää, kun tuntemattomat ihmiset puhuvat minulle, ja raju lookki saa ihmiset kaiketi vieroksumaan niin paljon että saan hoitaa kauppareissuni rauhassa.
Pystyin nuorena ja pystyn edelleen. Tosin käyn niin harvoin baarissa että silloin laittaudun, mutta ei olisi mitenkään mahdotonta olla ilman meikkiä. Käyn jatkuvasti salilla, kaupassa jne. Ilman meikkiä.
N40
Kuinka monella nuorella miehellä on niin hyvä itsetunto, että pystyy olemaan julkisilla paikoilla meikattuna naisten tapaan?
Minulla on niin huono itsetunto, että olen aina ilman meikkiä julkisilla paikoilla. Ei tosin harmita.
n20