Hirveä määrä varattuja miehiä hakee netistä seksiä
Olen ollut sekä suomi24 treffeissä ja iskurissa ja lähes joka toinen miehistä on varattu. Olen tuota ihmetellyt, vaikka itse tosin haluaisin kokeilla varattua.
Kommentit (30)
Varatuissa ei muuta vikaa kuin se että heillä ei ole aikaa eikä paikkaa tapaamisille. Nämä perusasiat pitäisi olla kunnossa ennen kun alkaa etsimään sivuvuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kot kot kot, haukutaan taas vähän miehiä kotkoti kotkot
1) ei haukuta miehiä vaan varattuja miehiä
2) saat ihan vapaasti kertoa omat kokemuksesi myös varatuista naisista. ap:lla kokemus nyt sattui olemaan pelkästään miehistä
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiestä on kyllä mahdoton löytää.
Sinkkumiehiä on tinderit ja nettideitit täynnä mutta naisten miesmaku on niin yhdenlainen että kelpuutatte itse vain varattuja. Sinkkumiehet on teille näkymättömiä.
Itsekin kävin tindertreffeillä jossa nainen valitti että varattuja miehiä on paljon. Itse siinä vieressä ajattelin mielessäni että minä olen sinkku ja haluaisin tutustua sinuun, miksi minä en kelpaa?
Treffien jälkeen nainen poisti minut mätseistä.. Just
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Olen ollut sinkkumiehenä vuosia tarjolla nettideiteissä, eikä yksikään nainen ole omatoimisesti yrittänyt tutustua minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla. Näin oli jo vuosikymmeniä sitten myös tanssipaikoissa. Etsi siinä sitten miestä itsellesi. Myös työpaikoilla on niitä ollut. T. N58
Oi niitä aikoja, kun olin naimisissa ja sormus sormessa, naisia oli aina tarjolla. Kun otin sormuksen pois niin sai olla rauhasssa.
Siis kannattaa miehen kannalta leikkiä varattua, saa harvemmin paakia tai haukkumisia kuin kertomalla rehellisesti että vapailla markkinoilla ollaan.
Sitäpaitsi, parhaat ja älynsä puolesta kelvolliset on aina varattuja. Siispä jos haluaa tasokasta seuraa lyhytaikaisesti, niin sormus käteen ja baanalle.
Niin, nyt kyllä ikävästi työpaikalla ovat jotku varatut naiset alkaneet lähennellä.
Toisaalta se pitää kyllä nuo kurttuotsaiset ikineidot loitolla, mikä sekin on pelkästään positiivista.
"Kirjastotäti" :)
Suomi24 treffeissä varattuja naisia 4,2% ja varattuja miehiä 13,5%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sekä suomi24 treffeissä ja iskurissa ja lähes joka toinen miehistä on varattu. Olen tuota ihmetellyt, vaikka itse tosin haluaisin kokeilla varattua.
Mitä sitä ihmettelemään? Niitä miehiä on siellä niin paljon vain ja ainoastaan siksi, että kotona ei olle tyytyväisiä naisen tarjoamaan seksiin. Tästä ei pitäisi syytää miehiä sillä silloin ei ongelmaa saada koskaan ratkaistua vaan syyttävä katse pitäisi suunnata siihen porukkaan joka on tässä se ongelma eli niihin kotona oleviin naisiin. Jos vika olisi miehessänne miksi hän kelpaa muille naisille?
Mun exälle olisi kyllä ollut seksiä tarjolla kotona, mutta ei kelvannut. Kiinnosti enemmän juosta netistä pyydystettyjen, miestä reilusti vanhempien kotkien perässä. Hän lopetti avioliittomme tällaisen suhteen vuoksi. Ja nyt sitten syyttää minua, kun en ota häntä enää takaisin. Sitä en tiedä, miksi ei ole tyytyväinen sen mummelinsa kanssa. Kuulemma ajoittain pyörivät yhdessä edelleen.
#mommyissues
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Olen ollut sinkkumiehenä vuosia tarjolla nettideiteissä, eikä yksikään nainen ole omatoimisesti yrittänyt tutustua minuun.
Et kuulu parhaimpaan kymmenykseen, niin kukaan nainen ei huomaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
On vai?
Miksei hakisi? Hakevathan naisetkin.....hyvä näin jos löytyy