Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa äidiksi tullessaan pukeutua kuin lapset? Trikoopipoja ruseteilla, lapsellisia kuviolegginssejä ja kummallisia kaapumekkoja...

Vierailija
17.04.2017 |

Kaikki värit ja ihQt lettikuosit, ruudut ja pilkut päällä, hai-saappaat ja kånkenit kruunaa kokonaisuuden. Miksei voi olla äiti ja pukeutua kuten täysi-ikäinen nainen?

Miehillä en ole vastaavaa ällötystä havainnut.

Kommentit (1243)

Vierailija
521/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet Vauva.fi:n juttuja kun lapset eivät ole juttusi? 🤔

Vierailija
522/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo näyttää sellaiselta käsityökerholaisten vaatetukselta. Eivät ole oppineet vain tekemään muita kuin vauvanvaatteita, niin tekevät niitä samoja sitten myös aikuisille samoilla kaavoilla, mutta isommassa koossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina mieltäni tän päiväkotitätityyliksi. Älä kysy miksi.

Vierailija
524/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuo näyttää sellaiselta käsityökerholaisten vaatetukselta. Eivät ole oppineet vain tekemään muita kuin vauvanvaatteita, niin tekevät niitä samoja sitten myös aikuisille samoilla kaavoilla, mutta isommassa koossa.

Big Baby Club :D :D

Vierailija
525/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemulimekko😂😂

Te muuten erehdyitte mammat henkilöstä 😅

Millainen on hemulimekko? Tai kaapumekko? Kuvia??

Mitä sitten jos jollain olisi vaikka teltta päällään?

Vierailija
526/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokainen voi pukea mitä haluaa. Tuntuu vain hassulta, että aikuiset naiset haluavat näyttää vauvoilta. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.

Kulunutta, niin hemmetin kulunutta.

Etkö keksi mitään muuta

Vierailija
527/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemulimekko😂😂

Te muuten erehdyitte mammat henkilöstä 😅

Millainen on hemulimekko? Tai kaapumekko? Kuvia??

Mitä sitten jos jollain olisi vaikka teltta päällään?

Uskoo ken tahtoo. Kummasti vaan täällä päivystämässä heti ja samat typerät hymiösarjat mitä KUKAAN muu ei käytä. Ei erehdytty.

Vierailija
528/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina mieltäni tän päiväkotitätityyliksi. Älä kysy miksi.

No en kysy, kun ei kiinnosta. Höperö!

Vierailija
529/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kyllä koskaan nähnyt aikuisten päällä potkuhousuja ja hyvin harvoin nykypäivänä bodyjakaan.

Vierailija
530/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just wondering kirjoitti:

Miksi luet Vauva.fi:n juttuja kun lapset eivät ole juttusi? 🤔

Koska av:lla riittää sellaisiakin keskusteluja, joihin lapset eivät liity mihinkään. 

Vierailija
531/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miellä noita linkitettyjä vaatteita sen enempää lasten kuin aikuistenkaan vaatteiksi, tehty vaan värikkäät vaatteet samanlaiset lapsille ja aikuisille.

Vierailija
532/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten mammojen kuuluisi pukeutua?

Vierailija
533/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten mammojen kuuluisi pukeutua?

Naisellisesti ja seksikkäästi, jotta mieheltä ei halut katoa ja naapuria ei ällötä, kun katselee ikkunasta ulos.

Vierailija
534/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista, tämä ketju on hengissä edelleen. :D 30 sivua lisää turhanpäivästä jankkausta aamun jälkeen. :D :D

Vierailija
535/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se Hyacint-hattukin olisi joissakin tilanteissa ihan edustava.Ainakin häissä ja ainaskin pyöreillä syntymäpäivillä.Kun minä olin lapsi,niitä vielä näki...no ehkä pillerirasioita enemmän,oli 60-luku.

Mutta arkipukeutumisesta sanon,että aloittajan puheenvuoro oli aivan asiaa.

Nuoret äidit pukeutuvat kuin pikkukakarat.

Tyttäreni,33,oli Acutassa lapsensa kanssa.Ihmetteli jälkikäteen että ovatko saapikkaat ja nilkkurit ihan kadonneet pukeutumisesta.Hänellä oli korkosaappaat,ja oli kuulemma keräillyt pitkiä katseita muilta äideiltä.

Tämä ei ollut kuvittelua,sanoi,että tuli ihan outo olo kun tunsi itsensä silmätikuksi,kun oli vielä pitkä takki ja meikkiä.

Sanoin että älä vaan muuta tyyliäs vaan pukeudut mielialan ja omien tunteides mukaan.

Hänellä on kyllä vapaa-ajan vaatteita mutta ei mitään vaaleanpunaisia rusettipipoja tai jäniksenkorvalakkeja.

Olen sellaisiakin nähnyt.Paras mitä olen nähnyt on ihan pannumyssyn näköinen hattu,siis sellainen kahvipannun myssyn mallinen(oikeasti) harmaa viritys päässä.Aina kun tulee bussiin,on pakko katsoa muualle etten ala nauramaan.

No kai ne muutkin saa pukeutua mielialan ja omien tunteidensa mukaan? Onko tyttäresi muuten gootti? Tuli mieleen noista saappaista ja pitkästä takista.

Vierailija
536/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista, tämä ketju on hengissä edelleen. :D 30 sivua lisää turhanpäivästä jankkausta aamun jälkeen. :D :D

Noh, miulla on ollut tylsä päivä, huitaisin aina välillä öljyä liekeille, kun meinasi hiipua. Nää on niin helppoja... tai kilttejä, kun mun mieliksi jankkaa.

Mut nyt on pakko mennä, sorry 😘😘

Vierailija
537/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyshys, tästä on saanu nauttia koko päivän kun ihmiset jankkaa päivänselvää asiaa, jotku tykkää vaatteista mallia x, toiset mallista y.

Vierailija
538/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukavaa,jos keskusteluun tulisi näiden taaperoksi pukeutuvien naisten miehiä :D

Miksi en yhtään usko,että miehet oikeasti pitävät hemulimekoista yms..

Miten en yhtään usko, että tätä keskustelua käydään Suomessa vuonna 2017.

Jokaisella naisella, äiti tai ei, on vapaus valita juuri sellaisia vaatteita, kuin hän itse haluaa. Toinen valitsee tiukkaa ja supernaisellista, toinen mukavia trikookaapuja, kolmas ostaa vaatteensa miestenosastolta. Sen ei pitäisi liikuttaa ketään muuta kuin vaatteiden käyttäjää itseään.

On muuten huolestuttavaa jos pariskunnan arvostus ja rakkaus toisiaan kohtaan on vielä pitkän yhdessäolon jälkeenkin niin ulkonäkösidonnaista, että hemulimekko tai legginssit voivat sitä horjuttaa.

Vierailija
539/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kyllä koskaan nähnyt aikuisten päällä potkuhousuja ja hyvin harvoin nykypäivänä bodyjakaan.

Bodyhan on itse asiassa tosi kätevä korkeavyötäröisten farkkujen kanssa. Vyötärö korostuu ja paita pysyy housuissa.

Vierailija
540/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa. Varsinkin ne trikoopipot on jotain ihan kauheaa ja sitten sillä lapsella on tietenkin samalainen.

No kato kun muuten ei tunnista, et ovat samaa sarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi