Luottaisitteko enää mieheen?
Mitä mieltä olisitte siitä, että olisitte tapaillut miestä n 5kkn ajan säännöillä ei seksiä muiden kanssa, eikä suutelua. Aktiivista n 2krt viikossa näkemistä ja satunnaista viestittelyä. Esitelty kavereille ja muille läheisille ihmisille.
Sitten saat tietää että mies pyytänyt muiden naisten puhelinnumeroita baarissa ja sen jälkeen viestitellyt ja ehdotellut tapaamisia. Ja tapailun alkuvaiheilla käynyt pareilla treffeilla (silloin 2-3kk tapailua takana)
Tämän jälkeen mies luvannut olla "uskollisempi" eli ei mitään kanssakäymistä kenenkään naisen kanssa (pl kaverit).. Luottaisitteko?
Kommentit (43)
Joillekin ei ole luontevaa olla vain yhden kanssa, joten näille joutuu selittämään sääntöjä ja omia tunteita aamusta iltaan, ja se on loputon suo. Plus aina löytyy selitykset, että en osannut ajatella että sinä olet vakavissasi ym ym. No noita selityksiä voi jäädä kuuntelemaan ja ehkä suhteestanne jotain tulee tai varmemmin ei, mutta tyhmä mies on joka tapauksessa. Se on nyt tullut selväksi.
Sulle toivoisin parempaa, mutta tyypillisesti nainen haluaa aina katsoa loppuun eli epätoivoon saakka, että ei järkipuhe ehkä auta. Mutta toivon parasta!
Saatiin sovittua asiat niin että pelisäännöt on molemmille selvät ja tunteet kerrottu. Vakavissaan ajattelee ja tulee tietämään seurustelukysymyksenkin pian. Häntä vaan häiritsee yksi asia menneisyydessäni minkä yli hän sanoi kyllä varmasti pääsevänsä.
Toivotaan nyt sitten parasta.
Ei välttämättä pidä varalla tai huonompana vaihtoehtona sinua, kuten täällä on väitetty. On ihan tervettäkin olla epävarma, kun suhteita takana. Tavallaan ei uskalla kiintyä vielä kehenkään tosissaan vaikka tunteita onkin.
Riippuu myös taustoista. Minä olisin samanlainen, eli viisas. Ei missään nimessä voi luottaa kehenkään. Ilman muuta katellaan vähän kaikkia.
Suojellaan itseä tietenkin liian suurilta pettymyksiltä.
Onko ne naiset jättäneet tämän miehen?
Minulla on kehittynyt epävakaista ihmissuhteista jo 15 vuotiaana tietty irrallisuus. Eli en oleta että kukaan puhuu täyttä totta ym.
Esimerkki: asuin sisäoppilaitoksessa. Mentiin erään opiskelijan kanssa kauppaan. Hän sanoi, että odota minua sitten kaupan pihalla, kun olen tehnyt ostokseni ja mennään yhtäaikaa takaisin koululle. No en tietenkään odottanut, en ottanut tosissaan hänen sanojaan, kun olin tottunut ettei kukaan nyt minusta oikeasti välitä, eikä tarkoita mitä sanoo.