Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottaisitteko enää mieheen?

Vierailija
17.04.2017 |

Mitä mieltä olisitte siitä, että olisitte tapaillut miestä n 5kkn ajan säännöillä ei seksiä muiden kanssa, eikä suutelua. Aktiivista n 2krt viikossa näkemistä ja satunnaista viestittelyä. Esitelty kavereille ja muille läheisille ihmisille.

Sitten saat tietää että mies pyytänyt muiden naisten puhelinnumeroita baarissa ja sen jälkeen viestitellyt ja ehdotellut tapaamisia. Ja tapailun alkuvaiheilla käynyt pareilla treffeilla (silloin 2-3kk tapailua takana)

Tämän jälkeen mies luvannut olla "uskollisempi" eli ei mitään kanssakäymistä kenenkään naisen kanssa (pl kaverit).. Luottaisitteko?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen selityksensä tälle kaikelle on se että "tässä iässä" haluaa olla varma kenen kanssa alkaa vakavasti seurustella yms kun on jo joskus hyppinyt suhteesta toiseen.

Älytön selitys. Älä usko sanaakaan. Ei ole mitään tarvetta pälyillä muita vaihtoehtoja, jos on ihastunut. Sitäpaitsi se seurusteluhan on juuri sitä, että tunnustellaan haluaako toisen kanssa viettää mahdollisesti loppuelämänsä, eikä se että samaan aikaan pyöritellään monia.

Vierailija
22/43 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös sanoi että hänelle pitää jonkun sanoa "säännöt", että ymmärtää tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän sanoi että jonkun pitäisi sanoa hänelle ne "säännöt" että ymmärtää. Nyt kuulemma ajattelee meitä eri tavalla kun saimme puhuttua kunnolla. Olenkohan aivan tyhmä jos annan uuden tilaisuuden tälle kaikelle ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä..

Vierailija
24/43 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän myös sanoi että hänelle pitää jonkun sanoa "säännöt", että ymmärtää tilanteen.

Kuulostaa vammaiselta. Jos mies haluaa avoimen suhteen niin mieti, käykö se sulle. Jos ei käy niin ehkä ette sovi toisillenne.

Vierailija
25/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa järkeviä mielipiteitä. Voiko tästä tulla enää mitään?

Vierailija
27/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa järkeviä mielipiteitä. Voiko tästä tulla enää mitään?

No ei voi. Etkö oikeasti ansaitse sellaista miestä, joka edes periaatteessa on suhun kunnolla ihastunut ja joka sua kunnioittaa? Kadut myöhemmin jos jäät tällaiseen suhteeseen veivaamaan vielä vaan.

Vierailija
28/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. On suut vaara että pitää sua vakiseksin takia kun samalla etsii parempaa. Muutenkin mies on moraaliton ylipäänsä kun puuhailee pokkana tuollaista toisen selän takana. Tuosta seuraa vain sydänsuruja lopulta vaikka hetken olisikin kunnolla. Valitettavasti.

Vierailija
29/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitänyt sua kaiken aikaa vain varalla ja pitää nytkin. Todellisia tunteita tuskin on, koska silloin ei käyttäytyisi tuolla tavalla. Mielestäni et voi luottaa mieheen, etteikö tekisi jatkossakin samoin. Jos tunteita ei ole, niin niitä ei ole.

Vierailija
30/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi jutella sen miehen kanssa uudelleen. Kertoisit näistä epäilyistäsi, kuuntelisit, mitä mies sanoo, ja tekisit päätöksesi sen perusteella.

Kieltämättä kuulostaa pahalta, että on pyörittänyt treffijoukkoa sun ohella, mutta mä voin kyllä ymmärtää, että mies ei ole oikein tajunnut, millä mielellä sä olet liikkeellä. Jos ei ole käsittänyt, että sun eksklusiivinen suhteesi tarkoittaa myös muun kuin suutelun & seksin rajaamista ulos. En yhtään ihmettele, että toivoi sääntöjen läpikäyntiä. Sillä varmaan toivoi välttävänsä tämän, että on pahoittanut sun mielesi. Joillekin, naisillekin, kun on itsestään selvää, että katsellaan ympärille, toiset pitävät samalla tavalla itsestäänselvyytenä sitä, että ensin tutkitaan vaihtoehto A ja vasta sen jälkeen B. Ymmärrän jopa sen, että Tinderin poisto voi olla vaikeaa - sehän on vähän niin kuin videopeli tai facebook, ja sellaisenaan koukuttava.

Eli jos lähdetään siitä, että mies on rehellinen ja tarkoittaa, mitä sanoo. Säkin voisit olla, olethan kuitenkin kai aika kiintynyt siihen, kun 5 kuukautta olette tutustuneet. Mielestäni et voi hävitä ihan kamalasti, mutta voit voittaa hyvinkin paljon. Totta, sydänsuruja voi tulla, mutta niiltä ei voi kukaan elämässään välttyä.

Puhu sille ja päätä vasta sitten. Ennen kaikkea, puhu sille miehelle ja tee päätöksesi sen perusteella, älä kasvottoman ja nimettömän nettiyhteisön käsiäänestyksen perusteella.

Toivon sulle hyvää kevättä!

Vierailija
31/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi jutella sen miehen kanssa uudelleen. Kertoisit näistä epäilyistäsi, kuuntelisit, mitä mies sanoo, ja tekisit päätöksesi sen perusteella.

Kieltämättä kuulostaa pahalta, että on pyörittänyt treffijoukkoa sun ohella, mutta mä voin kyllä ymmärtää, että mies ei ole oikein tajunnut, millä mielellä sä olet liikkeellä. Jos ei ole käsittänyt, että sun eksklusiivinen suhteesi tarkoittaa myös muun kuin suutelun & seksin rajaamista ulos. En yhtään ihmettele, että toivoi sääntöjen läpikäyntiä. Sillä varmaan toivoi välttävänsä tämän, että on pahoittanut sun mielesi. Joillekin, naisillekin, kun on itsestään selvää, että katsellaan ympärille, toiset pitävät samalla tavalla itsestäänselvyytenä sitä, että ensin tutkitaan vaihtoehto A ja vasta sen jälkeen B. Ymmärrän jopa sen, että Tinderin poisto voi olla vaikeaa - sehän on vähän niin kuin videopeli tai facebook, ja sellaisenaan koukuttava.

Eli jos lähdetään siitä, että mies on rehellinen ja tarkoittaa, mitä sanoo. Säkin voisit olla, olethan kuitenkin kai aika kiintynyt siihen, kun 5 kuukautta olette tutustuneet. Mielestäni et voi hävitä ihan kamalasti, mutta voit voittaa hyvinkin paljon. Totta, sydänsuruja voi tulla, mutta niiltä ei voi kukaan elämässään välttyä.

Puhu sille ja päätä vasta sitten. Ennen kaikkea, puhu sille miehelle ja tee päätöksesi sen perusteella, älä kasvottoman ja nimettömän nettiyhteisön käsiäänestyksen perusteella.

Samaa mieltä tuosta, että älä nyt hyvä ihminen nettiyhteisön kommenttien perusteella tee tuollaisia ratkaisuja. Mutta oma mielipiteeni on, että kun kerran mielesi selvästi tekee antaa vielä tilaisuus, niin miksi et antaisi. Jos asiat on nyt selväksi keskusteltu niin molemmat tiedätte, mikä on pelin henki. Jos tulee uusi pettymys, niin et sinä sen korkeammalta putoa kuin nytkään. Toisaalta, jos huomaat, että kuukausia kuluu eikä luottamuksesi palaa, niin se on sen merkki, että suhde kuluttaa enemmän kuin antaa, eikä sitä kannata jatkaa. Parhaassa tapauksessa suhteenne alkaa nyt toimia ja kun huomaat sen, niin pystyt luottamaan ja nauttimaan yhdessäolostanne, ja suhteestanne tulee sellainen voimavara kuin hyvän parisuhteen kuuluisi aina olla.

Mutta älä toimi minunkaan mielipiteeni pohjalta vaan tee ratkaisu ihan itse.

Vierailija
32/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jos asetan ehdoksi sen että aletaan seurustella tai ei mitään. Minä tiedän mitä haluan ja jos mies ei tiedä, niin ei se sitä myöhemminkään tule tietämään. Ei se sitä tarkoita että pitää muuttaa yhteen ja käydä perheiden luona päivällisillä. Mutta se on täysi lupaus olla juuri minun kanssani ja vakavasti. Ei mitään muiden pyörityksiä tai vastaavaa. Onhan se kohtuutonta ehkä noin "kiristää" mutta kai tässä pitäisi itseäänkin ajatella

Vierailija
33/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt jos asetan ehdoksi sen että aletaan seurustella tai ei mitään. Minä tiedän mitä haluan ja jos mies ei tiedä, niin ei se sitä myöhemminkään tule tietämään. Ei se sitä tarkoita että pitää muuttaa yhteen ja käydä perheiden luona päivällisillä. Mutta se on täysi lupaus olla juuri minun kanssani ja vakavasti. Ei mitään muiden pyörityksiä tai vastaavaa. Onhan se kohtuutonta ehkä noin "kiristää" mutta kai tässä pitäisi itseäänkin ajatella

Huhhuh. Minkä ikäisiä olette?

Kirjoitin tuossa edellä, että anna mahdollisuus jos kerran siltä tuntuu, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että jos minulle (N50+) sanottaisiin, että joko aletaan seurustella tai ei mitään, niin olisin kyllä hoomoilasena ja luultavasti perääntyisin. Mitä tuo ylipäänsä tarkoittaa? Miten seurustelu eroaa siitä, mitä nyt teette? En ole koskaan päättänyt kenenkään kanssa aloittaa seurustelua enkä edelleenkään edes ymmärrä, mitä se käytännössä tarkoittaisi. Minusta parisuhde alkaa tutustumisella ja jos huomataan, että on hyvä olla yhdessä, niiin aletaan suunnitella yhteisiä asioita myös tulevaisuuteen. Ensin lyhyellä aikajänteellä (lomat, juhlapyhät jne) ja sitten yhä pitemmälle tulevaisuuteen. Jossain vaiheessa todennäköisesti aletaan puhua yhteen muuttamisesta ja mahdollisesta perheen perustamisesta. Samalla käydään keskustelua myös tunteista, arvoista, asenteista, tarpeista, toiveista, peloista jne. Ja otetaan toinen yhä enenevässä määrin osaksi omaa elämää esittelemällä hänet ystäville, sukulaisille jne.

Miten seurustelu eroaa tuosta? Tai jos tuo nimenomaan on sitä, mitä sinä kutsut seurusteluksi, niin mitä seurustelun aloittaminen sitten tarkoittaa? Mitä te sitten tähän saakka olette tehneet?

Vierailija
34/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 30 molemmin puolin. Sanoin viimeksi että eikö tämä ole jo seurustelua ja en ole ikinä joutunut tälläisiä pohtimaan ja erikseen sopimaan, kun kaikki on tapahtunut niin luonnollisesti. Mies vain sanoi että haluaa olla täysin varma kenen kanssa seurustelee tässä iässä, että on kerinnyt jo nuorempana hyppiä suhteesta toiseen. Eli kuulostaa vähän siltä että nytkin vaan katselee parempaa koska ei ole sitoutunut minuun, mitä minä taas haluaisin. Se on hänellä ilmeisesti erona, että ei ole kuitenkaan mitään velvollisuutta vaikka muiden tapailu yms on ainakin sovittu pois.

Vierailija
35/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tuo, että pystynkö luottamaan mieheen ettei hän enää jatkossa toimi noin, koska olihan hän nytkin pyydellyt muiden naisten numeroita vaikka lupasi ettei jatkossa lähesty muita naisia, oli kuulemma unohtanut sanoneensa noin. Koska perustelee kaiken lauseella " eihän me seurustella" eli kaikki on ilmeisesti sallittua vaikka olisi sovittu mitä kun ei seurustella

Vierailija
36/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaisi todellakin keskustella, ihan määritellä käsitteet. Käydä läpi, mitä seurustelu kummallekin tarkoittaa. Kuten tuo N50 totesi, teidän yhdessä olo kuulostaa ihan seurustelulta. Jostain syystä se ei sitä miehen silmissä ole. Siksi pitäisi selvittää, mitä hän tarkoittaa seurustelulla, ja mitä vapauksia hänellä mielestään nyt on verrattuna seurusteluun.

Vasta tuon läpikäynnin jälkeen pystyt itse ottamaan kantaa siihen, haluatko olla tuon miehen kanssa.

Vierailija
37/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" sille"... se on: HÄNELLE.

Vierailija
38/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Minkä ikäisiä olette?

Kirjoitin tuossa edellä, että anna mahdollisuus jos kerran siltä tuntuu, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että jos minulle (N50+) sanottaisiin, että joko aletaan seurustella tai ei mitään, niin olisin kyllä hoomoilasena ja luultavasti perääntyisin. Mitä tuo ylipäänsä tarkoittaa? Miten seurustelu eroaa siitä, mitä nyt teette? En ole koskaan päättänyt kenenkään kanssa aloittaa seurustelua enkä edelleenkään edes ymmärrä, mitä se käytännössä tarkoittaisi. Minusta parisuhde alkaa tutustumisella ja jos huomataan, että on hyvä olla yhdessä, niiin aletaan suunnitella yhteisiä asioita myös tulevaisuuteen. Ensin lyhyellä aikajänteellä (lomat, juhlapyhät jne) ja sitten yhä pitemmälle tulevaisuuteen. Jossain vaiheessa todennäköisesti aletaan puhua yhteen muuttamisesta ja mahdollisesta perheen perustamisesta. Samalla käydään keskustelua myös tunteista, arvoista, asenteista, tarpeista, toiveista, peloista jne. Ja otetaan toinen yhä enenevässä määrin osaksi omaa elämää esittelemällä hänet ystäville, sukulaisille jne.

Miten seurustelu eroaa tuosta? Tai jos tuo nimenomaan on sitä, mitä sinä kutsut seurusteluksi, niin mitä seurustelun aloittaminen sitten tarkoittaa? Mitä te sitten tähän saakka olette tehneet?

Tottakai seurustelu on yhteinen sopimus. Siitä sovitaan, eikä oleteta mitään. Ja jos mies tuota sanaa kammoaa niin tarkoittaa se 5kk jälkeen ikävä kyllä vain sitä, että hän ei ole ap:n kanssa tosissaan vaan odottelee sitä oikeaa.

Vierailija
39/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Jos on jo yhdessä sovittu "säännöistä", niin niiden rikkominen viestii ilman muuta epäluotettavuudesta. Luulisi, ettei ole vaikea pitää sovituista asioista kiinni. Jos mies ilmaisisi vilpitöntä katumusta, saattaisin vielä harkita jatkoa, "koeaikaa".

Vierailija
40/43 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut melkein alusta asti seksiä ja itse olen ollut täysin uskollinen hänelle koko tuntemamme ajan. Hän sanoi ettei aijo "lähestyä muita naisia" joten käsitin että olimme sopineet myös ettei niitä ole muissakaan merkeissä kuin suutelun ja seksin. Tinderin poistokin oli elämän ja kuoleman kysymys hänelle.

Kuulostaa mun horror-eksältä. Juokse!