Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen osoittaa miehelleen arvostusta/rakkautta?

Vierailija
17.04.2017 |

Olen pitkässä parisuhteessa oleva mies. Lapsiakin on. Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Hän tietää mitkä asiat ovat minulle tärkeitä ja mistä pidän. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Nyt kysyisin miten yleensä nainen osoittaa arvostusta/rakkauttaan miehelle? Onko vaikka hieronta tms. Hyvänä pitäminen täyttä utopiaa pitkässä suhteessa?

Ja tässä ketjussa ei tarvitse ruveta haukkumaan minua tai yleisestikkään miehiä tyyliin eihän sitä nyt jaksa koska mies ei tee kotitöitä jne. Haluaisin siis vastauksia teettekö mitään em. Ja mitä/kuinka usein. Kiitos asiallisista kommenteista.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisin joskus hierontaa.. Antaisin miehelle vaikka mitä siitä, mutta ei. Hän ei kuulemma jaksa eikä halua hieroa :( no, en olekkaan pyytänyt enää vuosiin.

Vierailija
42/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut hänen elämänsä tapahtumista esim töissä. Kysyn välillä mielipidettä johonkin adi4aan. En puhu hänelle halveksuvaan sävyyn vaan normaalisti. Näen hänet arvokkaana ihmisenä mielessäni ja pidän täysjärkisenä tyyppinä, jonka kanssa voi siksi käydä hyödyllisiä keskusteluja. En ole romanttinen tyyppi enkä järjestä yllätyksiä tms enkä hiero. Seksiä on monta kertaa viikossa ja yleensä hän saa siitä enemmän kuin minä. En petä, koska en halua loukata häntä, vaikka on tullut vastaan houkutuksia. Lahjan annan jouluna ja synttärinä ja nimpparina. Kotityöt jaetaan tasan. Kuuntelen huolia ja yritän kannustas. En rajoita ja estä esim jos haluaa joskus käydä viihteellä kavereiden kanssa, koska luotan. Jos hän onnistuu jossain, niin kehun sanallisesti. Eli ap:n mielestä en varmaan osoita arvostusta ollenkaan. Voin kuvitella, että hänen vaimonsa on samanlainen kuin minä ja että ap vähän toivoisi vaimon elämän pyörivän hänen ympärillään kokonaan.

No tämä ei ollut provo.

Siis kiitos asiallisesta kommentista, mutta en tiedä mistä olet saanut käsityksen, että haluaisin maailman pyörivän minun ympärillä? Väitän, että jos saisin hieronnan kerran kolmessa kuukaudessa, eli 4 kertaa vuodessa, niin tuskin olisin tätä aloitusta edes tehnyt.

Kerroit, että teillä on paljon seksiä. Seksiäkin voi harrastaa niin usealla eri tavalla, mutta jos näytät sängyssä intohimosi mieheen, niin hän on varmasti tyytyväinen. Meillä tuollaista ei ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Meillä on vaan mökötystä,kiukuttelua,pihtaamista,huutamista ym,mutta kyllä itketään jos autosta on bensa loppu.

Muija on sanonut ettei sen tarvitse tehdä mitään miellyttääkseen ketään,tai siis pihtaaminen on muuttunut täyslakkoon.

Eihän tätä olisi tietenkään saanut kirjoittaa ja kirjoitus poistetaan heti.

Tuskinpa kukaan huvikseen mököttää, kiukuttelee, pihtaa ja huutaa, jos kyse ei ole mt-potilaasta.

Minä miettisin, mitä olen tehnyt, jos toisen käytös on tuollaista.

"Hups, petin viisi kertaa työmatkoilla ja tartutin vaimooni kiusallisia kutisevia tauteja."

Vierailija
44/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä ole sukupuolikysymys?

Minä ja mieheni huomioimme toisiamme esimerkiksi näin:

- ehdotamme rakastelua, suutelemme, viettelemme

- halaamme yllättäin

- lähetämme rakkausviestejä

- otamme suihin, hellimme sängyssä monin tavoin

- teemme toisillemme lempiruokia

- autamme kaikissa arjen asioissa ja kysymme neuvoa toisiltamme

- jaamme ilomme ja surumme

- teemme asioita toistemme puolesta 

jne

Vierailija
45/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pysty seksiin tai halauksiin, jos on liikaa sopimatonta loukkausta takana

Siis syvästi loukkaavia asioita. Miehen mielestä joku asia, ei loukkaa syvästi, mikä taas naista voi loukata. Nyt en puhu vihan ja loukattuna olemisen kiinni pidosta huvikseen, vaan siitä, kun oikeasti sisin voi mennä niin lukkoon.

Ne lukot saa auki naisilla, vain puhumalla. Anteeksi pyytämällä ja sopimalla syvällisesti, eikä vain ohimennen.

Ne lukot eivät ole tahallisia. Ne vaikuttavat niin, ettei kehtaa enää näyttää tunteitaan, mies on tullut vieraaksi.Mitään sovintoseksiä ei pysty. Kyllä ne on puhumalla sovitettava.

Mutta asiaan....en toista samoja nalkutuksia, jotka olen luvannut lopettaa. Siitäkin huolimatta, että mies toistaa epäkunnioittaavaa käytöstään, jättämällä tavarat jokapaikkaan ja sotkemalla.

Ymmärrän, että lasten vuoksi ei voi nalkuttaa eikä riidellä. Se on miehen oma asia sitten, kuinka kohtelee minua.

Omatunto joskus kolkuttakoon, miestä ei saa ruotuun valittamalla.

Ehkä meillä on kunnioitis ja rakkauden osoitus ihan jo siinä, että puhuttelemme toisiamme asiallisesti ja kunnioittaen.

Myönnän omatkin virheet, vaikka tuntuisi että ne on pisara miehen virheistä.

Annan halata ja annan miehen olla mies, eikä lapsi. Olen itse nainen enkä äiti tai kumppani/tasavertainen kaveri.

Vaikka olemme tasavertaisia ihmisinä, on mielestäni naiselle luotu eri tehtäviä kuin miehelle. Mies johtaa.

Minä en ehkä osaa isoa moestä pitää kainalossa, ennemminkin suostun itse hänen kainaloon ja haluan hänen kädet ympärilleni vaikka sohvalla istuessa.

Laitan aina hyvät ruuat, kun tulee töistä. Silitän housuja ja paitoja. Muistan hänen palaverinsa ja edustustilaisuutensa, laittamalla valmiiksi vaatteet ja muuta.

Voin pitää oppitunnin hänen puolestaan, jos tuntuu ettei hänen aika riitä tai hän on kipeänä.

Säästän rahaa enkä tuhlaa sitä. Se on molemmille semmonen asia, josta ilostumme. Meillä ei paljon ole rahaa käytössä ulosottojen vuoksi, kun firma meni.

Vierailija
46/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut hänen elämänsä tapahtumista esim töissä. Kysyn välillä mielipidettä johonkin adi4aan. En puhu hänelle halveksuvaan sävyyn vaan normaalisti. Näen hänet arvokkaana ihmisenä mielessäni ja pidän täysjärkisenä tyyppinä, jonka kanssa voi siksi käydä hyödyllisiä keskusteluja. En ole romanttinen tyyppi enkä järjestä yllätyksiä tms enkä hiero. Seksiä on monta kertaa viikossa ja yleensä hän saa siitä enemmän kuin minä. En petä, koska en halua loukata häntä, vaikka on tullut vastaan houkutuksia. Lahjan annan jouluna ja synttärinä ja nimpparina. Kotityöt jaetaan tasan. Kuuntelen huolia ja yritän kannustas. En rajoita ja estä esim jos haluaa joskus käydä viihteellä kavereiden kanssa, koska luotan. Jos hän onnistuu jossain, niin kehun sanallisesti. Eli ap:n mielestä en varmaan osoita arvostusta ollenkaan. Voin kuvitella, että hänen vaimonsa on samanlainen kuin minä ja että ap vähän toivoisi vaimon elämän pyörivän hänen ympärillään kokonaan.

No tämä ei ollut provo.

Siis kiitos asiallisesta kommentista, mutta en tiedä mistä olet saanut käsityksen, että haluaisin maailman pyörivän minun ympärillä? Väitän, että jos saisin hieronnan kerran kolmessa kuukaudessa, eli 4 kertaa vuodessa, niin tuskin olisin tätä aloitusta edes tehnyt.

Kerroit, että teillä on paljon seksiä. Seksiäkin voi harrastaa niin usealla eri tavalla, mutta jos näytät sängyssä intohimosi mieheen, niin hän on varmasti tyytyväinen. Meillä tuollaista ei ole. Ap

Ehkä jos hieroisit vaimoa ensin oma aloitteisesti hänkin alkaisin hieroa sinua? Voisiko toimia vai onko kokeiltu?

Vierailija
47/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mystisenä todella monien miesten palvontahalua.

Ihmiset elävät parisuhteissa, koska he arvostavat, kunnioittavat ja haluavat toisiaan.

Mihin niitä kehuja tarvitaan? Oletko kotoisin perheestä, jossa vanhempasi eivät ylistäneet kaikkia saavutuksiasi?

Todella monissa perheissä nainen tekee 90 prosenttia kotitöistä töidensä ohella ja mies odottaa saavansa kehua ja ylistystä roskapussin viemisestä.

En ymmärrä. En.

Sinulla taitaa tosiaan ollakin  hukassa.

Toisen kunnnioitus (arvostaminen) on erittäin tärkeää parisuhteessa. Ken on edes kerran eronnut, tietää hyvin mitä se kunnioituksen lakkaminen  (toista kohtaan, itseä kohtaan) on. Mielestäni ei voi rakastaa, jos ei arvosta (kunnioita toista ihmisenä).

Kehuminen ja mielistelty, johon viestissäsi viittaat, on täysin eri asiaa. Roskapussin viemisesestä kiittely on jopa usein kettuilua - kaukana arvostamisesta. Toisaalta, jos vaimon pitää pyytää joka kerta kotitöihin mukaan, ei myöskään mies kunnioita vaimoaan (pitää kotitalouskoneena).

Jokaiselle ihmiselle on tärkeää saada positiivista palautetta, oli se sitten sanallista tai tekoja (eli kehuiksi voisi määritellä).

Vierailija
48/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pari pidempää suhdetta takana ja tuollaistahan se on, mies on itsestäänselvyys josta ei välitetä tuon taivaallista. Jossain vaiheessa olet näkymätön naiselle, kuin huonekalu johon joskus vahingossa törmätään.

Ei minulla ole ollut suhteissa mitään huomioimista ikinä.

Meillä ihan sama,mulla on paska selkä ja akka on ihan koulutusta saanut hierontaan,jos kysyn voisitko hieroa mun kipeää selkää,arvatkaa mikä on vastaus?

kyllä,voin käydä hierojalla sen takia.

työtapaturmassa teloin käden ja akka joutui vaihtamaan siihen siteen kun en itse pystynyt niin voitte arvata mikä v_tun kiukuttelu ja huuto oli kun pyysin auttamaan.

Vierailija
49/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetäämpä tilanne toisinpäin. Miten itse osoitat arvostusta tai hellyyttä naisellesi? Ostatko hänen lempiherkkujaan, kokkaatko, kehutko kun on tehnyt kotitöitä? Silitteletkö ja pyydätkö kainaloon? Käyttekö syömässä, leffassa, lenkillä jne? Tai jos hän tykkää seksissä jostain niin teetkö sen hänelle? Tulipa kysymyksiä, sori:)

Vierailija
50/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että hän kysyy sinulta neuvoa? Tästä tietää arvostuksen onko sitä vai ei

Naisen pitää kysyä neuvoja mieheltä sillätavoin hän osoittaa arvostuksen.

Entä jos ei tarvitse neuvoja? Täytyykö siinä tapauksessa teeskennellä?

Vierailija
51/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei ollut provo.

Ehkä jos hieroisit vaimoa ensin oma aloitteisesti hänkin alkaisin hieroa sinua? Voisiko toimia vai onko kokeiltu?

On kokeiltu, ei toimi. Monesti ei ota edes vastaan vaikka tarjoan. Tuotakin olen ihmetellyt, mutta ei ilmeisesti halua jäädä velkaa. Silittely useimmiten kelpaa. En tosiaan ole sekuntikelloa tuijotellut, mutta aika pikainen on mahdollinen vastapalvelus. Ap

Vierailija
52/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännetäämpä tilanne toisinpäin. Miten itse osoitat arvostusta tai hellyyttä naisellesi? Ostatko hänen lempiherkkujaan, kokkaatko, kehutko kun on tehnyt kotitöitä? Silitteletkö ja pyydätkö kainaloon? Käyttekö syömässä, leffassa, lenkillä jne? Tai jos hän tykkää seksissä jostain niin teetkö sen hänelle? Tulipa kysymyksiä, sori:)

Ostan joskus (ostaisin herkkuja enemmänkin, mutta hän on syömisistään aika tarkka joten ihan sovitusti en kovin usein osta). Kokkaan perus ruokaa ja lisäksi 1-2 kertaa yritän tehdä jotain erikoisempaa. Silitän ja otan kainaloon, usein kuitenkin läppäriä on kivempi näpytellä kuin olla kainalossani, syömässä käydään kahdestaan ehkä 1 kerta/ 3kk lapset mukana kerran kuussa. Leffoja katotaan joskus yhdessä, vanhoina hyvinä aikoina katsottiin jotain yhdessä lähes joka ilta. Olen yrittänyt ehdottaa leffoja/sarjoja, jotka tiedän häntä kiinnostavan, mutta monesti ei yhdessä katsominen nappaa. Ap

Vierailija
53/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo arvostuksen ja rakkaudenpuute on syy miksi lopetin naisen etsimisen kokonaan, ei sitä vain saa nykyään mistään, ehkä ulkomaalaiselta naiselta. Mikä järki on olla suhteessa joissa lähinnä halveksuu ja vähättelee toista koko ajan.

Rupesin yhdessä suhteessa miettimään mikä naisia oikein vaivaa ja miksi he on niin vihaisia jatkuvasti, ei se syy voi olla pelkästään meissä miehissä. Toki ei kaikki naiset ole samanlaisia, mutta aika moni on kylmä, etäinen ja tuntuu että he vihaavat ihmisiä.

Vierailija
54/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Naisesi siis sekä kehuu sinua että kannustaa viettämään aikaa myös kavereiden kanssa? Ja sinä kiittämätön ääliö et arvosta sitä? Tiedätkö mitä, jos joku tässä ei osoita arvostusta puolisoaan kohtaan, niin se olet kyllä sinä itse. Arvostus ja kunnioitus sekä huomioiminen on aina vastavuoroista. Moni mies arvostaisi puolisoaan suuresti vastaavassa tilanteessa. Vaimosi ansaitsisi niin paljon parempaa.

Tämä mullakin tuli mieleen. Arki ei ole kellään kynttiläillallista ja yllätyslahjoja.

Niinno en minä sellaista tarkoitakkaan, einkä mielestäni ole niin kirjoittanutkaan.

Jotenkin vain ajattelen, että voisihan sitä edes joskus tehdä jotain (edes 15 minuuttia) pelkästään toisen mieliksi... Ap

Ehdottomasti voisi ja pitäisikin. Mutta on myös tärkeää esittää toiveensa puolisolleen ääneen. Pitkässäkään parisuhteessa ei saa olettaa, että toinen tietää sanomattakin, mikä itseä ilahduttaisi ja milloin. Jos siis haluat hieronnan, pyydä hierontaa. Jos haluat suosikkiruokaasi, pyydä sitä. Harva on ajatustenlukija.

Olet varmasti ihan oikeassa. En olenkaan useampaan kuukauteen pyytänyt hierontaa. Lopetin pyytämisen kun sitä ei ruvennut kuulumaan ehkä vuoteen...

Tuossa joku mainitsi tuon suuhoidon, niin niitäkin olen pyytänyt ja edellisestä kerrasta on ehkä 2 vuotta. Ap

Random arvaus, mutta voisiko olla, että vaimo on tietoisesti lopettanut antamasta ylimääräistä, jos ei ole pitkään aikaan kokenut saavansa sinulta, mitä tarvitsee? Eli veikkaan hänen olevan tyytymätön sinuun ja tuntevan, että on pitkään antanut enemmän kuin on saanut.

Näinhän sitä järjellä ajattelisi, mutta meidän kummankin mielestä teen paljon suhteemme/perheemme eteen. Nuo harvoin tapahtuvat kehumiset ovat juuri sitä, että kehutaan kuinka hyvin minä hoidan meidän asioita ja kuinka olen korvaamaton. Ap

Vierailija
55/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En kai näytä omalle miehelleni mitenkään erityisesti, mutta en myöskään moiti tms. Meillä suhde 19v jälkeen puhdas kaverisuhde. Mikään ei ole huonosti, mutta samalla tuntuu että on kuitenkin, lähinnä täydellinen fyysisen kontaktin puute. En tiedä miten tästä noustaan vai eletäänkö näin loppuun saakka.

No olemme kait kohtalotovereita. Minusta tämä suhde on alkanut tuntumaan jotenkin niin turhalta. Päässäni pyörii ajatus, että saankohan enää koskaan elämäni aikana tuntea olevani haluttu. Muistelen niitä aikoja kaiholla kun pöytään oli katettu lempiruokaa, sai hierontaa, joskus jopa vaikkei pyytänytkään ja makuuhuoneessa sai tuntea olevansa jumala... Ajatus siitä, ettei tällaista koe enää koskaan tuntuu aika surulliselta...

jotkut kilttimiehet eivät koskaan saa seksiä, mistään "seksijumala" -fiilareista nyt puhumattakaan. Sinä olet sentään ollut haluttu ja sinä olet suhteessa, moni on tuolle kateellinen

Vierailija
56/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo arvostuksen ja rakkaudenpuute on syy miksi lopetin naisen etsimisen kokonaan, ei sitä vain saa nykyään mistään, ehkä ulkomaalaiselta naiselta. Mikä järki on olla suhteessa joissa lähinnä halveksuu ja vähättelee toista koko ajan.

Rupesin yhdessä suhteessa miettimään mikä naisia oikein vaivaa ja miksi he on niin vihaisia jatkuvasti, ei se syy voi olla pelkästään meissä miehissä. Toki ei kaikki naiset ole samanlaisia, mutta aika moni on kylmä, etäinen ja tuntuu että he vihaavat ihmisiä.

En ole kylmä enkä etäinen, mutta suhtaudun vihamielisesti muihin ihmisiin. Niin paljon on mua satutettu, ja ihmiset on pohjimmiltaan kuitenkin kaikki samanlaisia oman edun tavoittelijoita.

Vierailija
57/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaprovoilija löytänyt tämänkin ketjun.

Vierailija
58/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, ettei vaimoni arvosta minua mitenkään. Ainoa arvostuksen osoitus mitä häneltä joskus saan niin suusanallinen kehuminen ja joskus hän kannustaa minua lähtemään kavereideni luokse pitämään hauskaa.

Naisesi siis sekä kehuu sinua että kannustaa viettämään aikaa myös kavereiden kanssa? Ja sinä kiittämätön ääliö et arvosta sitä? Tiedätkö mitä, jos joku tässä ei osoita arvostusta puolisoaan kohtaan, niin se olet kyllä sinä itse. Arvostus ja kunnioitus sekä huomioiminen on aina vastavuoroista. Moni mies arvostaisi puolisoaan suuresti vastaavassa tilanteessa. Vaimosi ansaitsisi niin paljon parempaa.

Tämä mullakin tuli mieleen. Arki ei ole kellään kynttiläillallista ja yllätyslahjoja.

Niinno en minä sellaista tarkoitakkaan, einkä mielestäni ole niin kirjoittanutkaan.

Jotenkin vain ajattelen, että voisihan sitä edes joskus tehdä jotain (edes 15 minuuttia) pelkästään toisen mieliksi... Ap

Ehdottomasti voisi ja pitäisikin. Mutta on myös tärkeää esittää toiveensa puolisolleen ääneen. Pitkässäkään parisuhteessa ei saa olettaa, että toinen tietää sanomattakin, mikä itseä ilahduttaisi ja milloin. Jos siis haluat hieronnan, pyydä hierontaa. Jos haluat suosikkiruokaasi, pyydä sitä. Harva on ajatustenlukija.

Olet varmasti ihan oikeassa. En olenkaan useampaan kuukauteen pyytänyt hierontaa. Lopetin pyytämisen kun sitä ei ruvennut kuulumaan ehkä vuoteen...

Tuossa joku mainitsi tuon suuhoidon, niin niitäkin olen pyytänyt ja edellisestä kerrasta on ehkä 2 vuotta. Ap

Random arvaus, mutta voisiko olla, että vaimo on tietoisesti lopettanut antamasta ylimääräistä, jos ei ole pitkään aikaan kokenut saavansa sinulta, mitä tarvitsee? Eli veikkaan hänen olevan tyytymätön sinuun ja tuntevan, että on pitkään antanut enemmän kuin on saanut.

Näinhän sitä järjellä ajattelisi, mutta meidän kummankin mielestä teen paljon suhteemme/perheemme eteen. Nuo harvoin tapahtuvat kehumiset ovat juuri sitä, että kehutaan kuinka hyvin minä hoidan meidän asioita ja kuinka olen korvaamaton. Ap

Pitääkö sinulle hokea päivittäin omaa erinomaisuuttasi ja korvaamattomuuttasi?

Teetkö sinä samoin joka päivä vaimollesi?

PS Kukaan ei ole korvaamaton. Ei kukaan.

Vierailija
59/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o

Vierailija
60/73 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaprovoilija löytänyt tämänkin ketjun.

Onko ap mielestäsi provoilija?

Mielestäni ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi