Joko sinä laiskuri olet poiminut marjoja tänään? 4 sangollisesta saa jo 200€. Helppoa rahaa
Kommentit (11)
Tuuppa näyttää esimerkkiä :)
Aika kova, jos vielä tänään ehtii 40 litraa poimimaan ja putsaamaan.
Eikös se ole niin, että köyhät kyykkyyn! Marjat ämpäriin.
Mene sinä köyhä, minulla ei ole noin pikkurahasta pulaa.
Niin, se on kuitenkin se liikkuminen, kun autolla liikkuu, niin siitä tulee kuluja.
Toki se poimiminen on helppoo, kun on haravapoimurit, sen kuin kauhoo vain. Ovat kuulemma keksineet sellaisenkin kivan leikin poimuripoimintaan, että otetaas 12 minuutin poimuricooper. Paljonko haravoit 12 minuutissa?
Mutta sitten on se putsaaminen jos yksityishenkilöille myyt. Harva haluaa putsaamatonta marjaa. Ja kun putsaus otetaan huomioon, niin pitää sitten poimia vähän reilummin se ämpäri täyteen, mut sehän menee sillä haravalla kätevästi sekin.
Mitäs on ap? Montako sangollista oot ite poiminut?
Ei autoa, on sairauksia. Krooniset kivut. Mee vitt..u ite metsään.
Eilen kävin sankollisen keräämässä. Meni aika pitkään, kun oli suosittu paikka ja jo oli kerääjät rohmupoimureineen käyneet, mutta enempää en tarvitsekaan.
En ole. Ei mulla ole tarvetta 200€:lle. Ostan marjani mieluummin kaupasta, ja luonnossa liikkuessani keskityn nautiskelemaan.
Keräsin omiin tarpeisiini. Rahaa mulla on jo riittävästi.
Olin ensimmäinen, joka laittoi ylänuolen aloitukseen. Mitä tämä kertoo palstalaisten aktiivisuudesta marjastamiseen?
Ja joo, kolme sangollista jo viime viikolla poimittu.
Ja vitut