Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin hellyttävää, kun tällä palstalla on aina...

Vierailija
24.03.2006 |

...niin paljon

- hyvin tienaavia ja muutenkin rikkaita

- hyvän koulutuksen omaavia

- isoissa taloissa asuvia

- kauniita ja hoikkia

- trendikkäästi pukeutuvia

- huoliteltuja ja hoidettuja

Eikö teistäkin?

:D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän jokainen saa olla juurikin sitä mistä unelmoi :)))

Luulis että paljon tienaavilla uranaisilla ois muutakin tekemistä kuin notkua koneella :)

Vierailija
2/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sunkaltaisias mä tarkoitin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi ottaa rennommin ja laittaa työhuoneen oven kiinni ja surffailla ihan rauhassa ;)

Eli on aikaa.

2

Vierailija
4/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ajattelen, onko se ihan huuhaata kaikki, koska omassa ystäväpiirissä mummolaan ei lapsiaan saa kukaan hoitoon edes pariksi tunniksi koskaan.

Vierailija
5/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoriutuja ja nyt vauvan kanssa kotosalla, täytyy nauttia tästäkin ajasta, koneen avaan aamulla kun luen uutisia ja s-postit, samalla tulee kurkattua tänne. Ja mummolassa 6kk poika on jo viettänyt viikon mittaisen " hiihtoloman" .

Vierailija
6/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun sopii kuvaus " osa-aikaäiti" kuin nyrkki silmään.

Vierailija
7/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen, hyvin toimeentuleva, oma koti ja auto. Tosin en kovin hyvin koulutettu.

Vierailija
8/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen myös tarkka pukeutumisestani. ostan itselleni uusia vaatteita. käyn kerran kuussa kampaajalla jne... eikö se ole normaalia itsestä huolehtimista? en minä ainakaan halua kulkea kolmen sentin juurikasvussa miehen t-paidassa

Vierailija
9/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkalaisia ihmisiä tällä palstalla sitten pitäisi AP:n mielestä olla?

Vierailija
10/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hyvätuloinen, olen itse asiassa käynyt vain peruskoulun. Mieskin opiskelee. Asutaan opiskelijakämpässä kahden pienen lapsen kanssa. Rahaa ei ole, eikä töitä. Ei omaa taloa, ei edes omaa asuntoa. Ei autoa eikä omaisuutta. Lapsilisien tuloa odotetaan kuin kuuta nousevaa joka kuukausi ;) Kahteen vuoteen en ole käynyt kampaajalla. Hiukset ovat huonokuntoiset, vaatteet henkkamaukalta ostettuja halpisvaatteita, olen päässyt lösähtämään kahden lapsen kanssa (kunto, ulkonäkö, kroppa muutenkin). Kaunis en ole koskaan ollutkaan, en tyylikäs enkä varsinaisesti edes hoikka. Mummolatkin on niin kaukana, ettei niihin koskaan saa lapsia hoitoon. Mies juo välillä kaljaa vähän liiankin usein.

Vierailija
11/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyleistäkin sen voi päätellä.

ap

Vierailija
12/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeakoulututkinto, suuri perhe ja ei minkäänlaista tukiverkostoa olemassakaan.

Vierailija
13/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan aina miettinyt, että KETÄ oikeasti ovat nämä raskausaikana itsensä muodottomaksi lihottavat, tuulipukuiset, meikittömät kotiäidin prototyypit, joilla kaikki on niin kurjasti, eikä rahatkaan riitä. Itsestäni kun tuntuu, etten koskaan ole livenä sellaista tavannut. Lähinnä olen ajatellut, että tällainen läsähtänyt, parisuhteeseensa ja elämäänsä tyytymätön mamma on lähinnä paikkaansapitämätön klisee, jolla pelotellaan nuoria perheestä unelmoivia naisia ;).

Itse olen tuosta listastasi tosin vain kolmea viimeistä, niin ja sitten meillä on se mummo joka tahtoo lapsen aina vaan kun raaskimme antaa. -Opiskelijana olen nimittäin vielä köyhä kuin kirkon rotta. Mutta mies tienaa jo ihan kivasti ja parin vuoden päästä minäkin toivottavasti työllistyn akateemiseen ammattiin. Näin ollen hyvällä tuurilla viiden vuoden päästä olen kaikkia listassasi mainittuja asioita. Eikä siihen mielestäni tarvita muuta kuin koulutus ja itsestään huolehtiminen + pikkaisen tuuria pärstävärkin kanssa.

Listasta muuten unohtui vielä hyvä parisuhde ja tyydyttävä seksielämä. Raksi minulla myös niihin ruutuihin. Uskokoon ken tahtoo, mutta sanonpa vaan, että aika kurjaa on sen naisen elämä, joka ei edes usko tämän kaiken olevan mahdollista...

Vierailija
14/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vaan naurattaa, kun mun tuttavapiirini Täydelliset Naiset ei ole kuulleetkaan AV-palstasta :)

Mutta on se kiva, kun ihmisellä on suuret luulot itsestään.

ap

Vierailija
15/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis koulutus mulla ja miehelläni. Kaksi pientä lasta, asutaan omassa asunnossa josta on lainaa vielä hyväksi toviksi. Ajetaan vanhalla auton rämällä. Löytyy tuulipukukin koska se on aika kätevä puistossa seisoessani. Olen hoikka ja lyhyen läntä. En meikkaa, koska miksi leikki puistoon meikkaisin? Tietysti jos lähden jonnekkin niin sitten voin meikatakkin.

Vierailija
16/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...niin paljon

- kauniita ja hoikkia

Eikö teistäkin?

:D

Mikä on kenenkin mielestä hyvä koulutus; mikä on hyvä tulotaso.

Mikä asunto tuntuu isolta kellekin; missä päin Suomea asuu.

Täällä käy valtavasti ihmisiä. Oletko ajatellut, että kaikilla ei ole noita kaikkia " ominaisuuksia" mitä luettelit, jokaisella todennäköisesti jokin noista. Eikö ole hienoa, että näemme hyviä puolia itsessämme!

Vierailija
17/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- akateeminen koulutus ja kohtuullinen palkka

- asunto ei järin suuri tarpeeseen nähden

- omalla tavallani kaunis, en mallityyppiä, normaalipainoinen

- vaatteet h&m-tyyliä, urheilullistakin käytännön sanelemana (en omista tuulipukua)

- kampaajalla käyn noin 4-6 kertaa vuodessa, kosmetologilla pari kertaa; meikkaan ja laitan hiukset, kun poistun kotoa

- lapsia kolme, hoidossa isovanhemmilla muutaman kerran vuodessa, eivät ole koskaan olleet yötä ilman jompaa kumpaa vanhempaa. muuta hoitoapua meillä on edellisen lisäksi muutaman kerran vuodessa.

- ystäväpiirissäni moni ei myönnä lukevansa av-palstaa, mutta muutaman tiedän käyvän täälläkin :)

Vierailija
18/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä eivät palstalaiset älynneet kaunistella totuutta vaan kertoivat avoimesti, että eka lapsi tuli lykättyä maailmaan alle 25-vuotiaana, hyvin monilla jopa näköjään 21-23-vuotiaana...

...mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että henkilö EI VOI olla erityisen hyvin koulutettu tai hyvässä asemassa työmarkkinoilla. Käytännössähän korkeakouluissa/yliopistossa opiskelleiden synnytysikä on lähellä kolmeakymmentä, hyvin monilla ylikin. Koulutustaso taas korreloi tulotason kanssa ja niin edelleen.

Vierailija
19/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- kauniita ja hoikkia

Ei tienata hyvin, vaan ollaan pienituloisia.

Meillä on molemmilla ammattitutkinto, minulla kolmas tutkinto suorituksen alla.

Talo on aika keskikokoinen. 5 huonetta ja keittiö, vanha ja remontoitu puutalo.

Kaunis ei ole oikea sana kuvaamaan minua, lähinnä söpö ja hiukan pullea.

En pukeudu trendikkäästi vaan olen jo oman tyylini löytänyt. (Ei kuitenkaan likaiset verkkarit ja virttynyt t-paita :D )

Huoliteltu? Who, me? So not! Siisti ja puhdas, sellainen tavis...

Mutta onnellinen...

Vierailija
20/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv: Nyt kolmekymppisenä akateeminen, hyvätuloinen, edelleen ulkoisesti hyvässä kuosissa jne. esikoululaisen äiti. Lapsen muutaman ensimmäisen elinvuoden elimme kamalassa köyhyydessä (pk-seudulla ja molemmat vanhemmat opiskelijoita); nyt pari viimeistä vuotta on bruttotulot olleet sellaista 6500 e/kk, jolla jo elelee ihan mukavasti ja ottaa asuntolainaa. Eli kyllä sitä voi tehdä lapsen nuorena ja silti ehtiä akateemiseksi ja kakeksi muuksi ap:n viestissä mainitsemaksi. Kun tekee lapsen parikymppisenä, palautuu se fyysinen puolikin paremmin =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi