Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppikokelas tulee omilla avaimilla tyttiksen kotiin

Vierailija
17.04.2017 |

Viisi vuotta ollaan tunnettu ja lähes poikkeuksetta anoppi kulkee omilla avaimillaan mitenkään ilmoittamatta. Kulkuväli on aamu kymmenen ja ilta yhdeksän välillä. Aina on tuomassa jotain, milloin kukkia maljakkoon, muutamaa olutta kaappiin, leipää tai leikkelettä. Ei viivy mitenkään pitkään, mutta on aika häiritsevää mielestäni. Olen ottanut asian monta kertaa puheeksi, mutta tyttöystävä paremminkin loukkaantuu asiata. Hänestä on mukavaa kun äiti pistäytyy kylässä. En viitsisi välejäkään poikki laittaa anopin takia, mutta alkaa olla mitta täysi..

M48

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena kestäisi, että perheen ulkupuolisella on omat avaimet ja kulkee omine lupineen asunnossani.

Vierailija
2/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä ihmisestä kyse? Meillä anoppi teki tuota aikoinaan samaa. Tuli muka tuomaan jotain, samalla kävi läpi postit, kollasi kaapit jne. Enää ei ole vara-avainta hänellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-poikkiksen äiti harrasti samaa. Eron jälkeen säpsähdin aina postiluukun kolahdusta ja meni todella pitkään, että opin olemaan rentona omassa kodissani. Sick.

Vierailija
4/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi tuo. Voisinhan olla vaikka naimassa eteisen lattialla.

Vierailija
5/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sä jotenkin paljon oleilemassa siellä tyttiksen kotona?

Jos kyseessä on tyttöystäväsi koti, on täysin hänen asiansa ketä siellä käy, jos ne käyvät hänen luvallaan (ja ehkä toivomuksestaan). Siinä vaiheessa kun lakkaat lorvimasta tyttöystäväsi kämpällä kuluttamassa hänen sähköään, vettään ja ruokaansa, ja muutatte kunnolla yhteen, voit ottaa asian puheeksi.

Vierailija
6/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias mies puhuu tyttiksestä. Hyi helvetti.

Vierailija
7/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kaljaa ja ruokaa sulle?

Mitäs ihmettä sä oikee valitat

Vierailija
8/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 48-vuotiaalla miehellä on TYTTÖystävä?

Vierailija
9/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse asia hukkui kokonaan tuohon tyttis-sanaan... huh huh.

Vierailija
10/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä et asu kyseisessä talossa?

Vierailija
11/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anoppikokelas" ja "tyttis".... :D Yritätkö olla jotenkin nuorekas kirjoituksissasi???

Kieltämättä tulee mieleen, että jos olet jo 48 v ja viisi vuotta olette jo seurustelleet niin eipä taida tuo teidän suhde tuosta muutenkaan mihinkään edetä. 

12/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkojen sarjoitus tai muutto uuteen yhteiseen kotiin ja avaimia ei anopille.

13/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta ollaan tunnettu ja lähes poikkeuksetta anoppi kulkee omilla avaimillaan mitenkään ilmoittamatta. Kulkuväli on aamu kymmenen ja ilta yhdeksän välillä. Aina on tuomassa jotain, milloin kukkia maljakkoon, muutamaa olutta kaappiin, leipää tai leikkelettä. Ei viivy mitenkään pitkään, mutta on aika häiritsevää mielestäni. Olen ottanut asian monta kertaa puheeksi, mutta tyttöystävä paremminkin loukkaantuu asiata. Hänestä on mukavaa kun äiti pistäytyy kylässä. En viitsisi välejäkään poikki laittaa anopin takia, mutta alkaa olla mitta täysi..

M48

Eikö se ole kiva asia, että käy tuomassa jotakin. Yritä nyt ymmärtää ja olkaa ystäviä. Mutta kuka omistaa asunnon ? Mistä syystä hän on avaimet saanut itselleen ? Jos ei ole pätevää syytä niin minudta hänen pitäisi luovuttaa avaimet teille. Voihan hän ilman avaimiakin käydä kylässä.

Vierailija
14/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä, miten naisten napanuora saa olla tiukalla vaikka koko elämän, mutta miehiltä vaaditaan katkaisua heti 15 vuotiaana. :(

Vierailija
15/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmilla on avain kotiini ja minulla vanhempien kotiin. Ei rakkaat ihmiset tee toisen kodissa mitään pahaa, ilman muuta omilla avaimilla saa tulla ja mennä. En ymmärrä, mistä vedät hernettä nenään.

Vierailija
16/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että anoppi omistaa sen kämpän, missä tyttöystävä asuu. Ja ap itse asuu lapsuudenkodissaan, tai jossain, johon ei voi tyttöystävää viedä. Kandee hankkia oma kämppä, voi sitten itse antaa avaimet tai olla antamatta.

Vierailija
17/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sopisi tuo. Voisinhan olla vaikka naimassa eteisen lattialla.

Ehkä pitäisi kerran yllättää anoppi noin, Jospa tehoaisi.

Vierailija
18/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin, että anoppi omistaa sen kämpän, missä tyttöystävä asuu. Ja ap itse asuu lapsuudenkodissaan, tai jossain, johon ei voi tyttöystävää viedä. Kandee hankkia oma kämppä, voi sitten itse antaa avaimet tai olla antamatta.

Vaikka anoppi omistaisi kämpän niin se on silti toisten koti, ja toisten kotiin ei tulla ilman lupaa.

Vierailija
19/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Lukkojen sarjoitus tai muutto uuteen yhteiseen kotiin ja avaimia ei anopille.

Jaa että ilman lupaa voi omin päin käydä tilailemassa sarjoituksia muiden ihmisten asuntoihin? Hyvä tietää.

Vierailija
20/28 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpas anopilta avain poiis. .