Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMAATUSKAT viikonloppuun**

24.03.2006 |

Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti=)

Voi jeesus... meillä herättiin tänään jo klo.5.00! Onko muilla samaa? Ennen meillä mentiin nukkumaan puol yhdeksän-yhdeksän maissa ja herättiin yhdeksältä suurin piirtein (yösyötöt tietenkin välissä). Nyttemmin tytsy menee aina vain aikasemmin ja aikasemmin nukkumaan...eilenkin simmahti jo 15 yli kuus illalla, ja siksi siis varmaan herääkin aikasemmin. Kuukauteen en ainakaan ole yli kuuteen nukkunut. No ehkä se tästä. Siisluulin että kun tytsy alkoi karjumaan seiskan aikaan ja nostin sen sitten ylös kun ei rauhoittunut (ja meni nukkumaan sitten lopullisesti vasta 15 vaille yheksän) ni että nukkus pitempään, mutta ei...

Onko teillä siis myös ollut samanlaista? Kateellisena kuuntelen kanssa ihmisten tarinoita kun jo neljäkuukautiset nukkuu koko yön heräämättä ja heräävät sitten yhdeksän-kymmenen maissa. Noh, ehkä se tästä vielä muuttuu. Hokasin just että vaikka sitä murrosikää odotetaankin kauhulla, niin on siinä se hyvä puoli että sen ikäset sentään nukkuu aamulla yleensä pitkkän=) Heh, siis murrosikää odotellessa=)

Tuli mieleen sellanen kysymys että paljonko te räpsitte kuvia vauvastanne? Me ostettiin digikamera vasta vauvan synnyttyä ja tuntuu että mulla on varmaan kohta miljoona kuvaa koneella=) Tulee tosiaan otettua kuvia aika tiuhaan tahtiin! No, siitä tuskin haittaa on. Ite ainakin oon tykänny kattoo, varsinkin odotusaikanani vanhoja vauvakuvia itestä ja miehestäni.

Monikos nyt sitten on alottanut lihan syönnin? Miten on maistunut? Me alotettiin tosiaan eilen kaurapuuro, irvistyksien kera. Tänä aamuna sitten meni jo hieman paremmin. Taitaa olla vaan tytön tuulesta kiinni tuo syöminen.

Jep, mutta mulla vielä paljon tekemistä tälle päivälle, joten lähdenkin tästä hommiin kun tytsy vielä aamupäikkäreitään vetelee.

Sain illaksi " vapaa illan" mieheltäni, joten varmaan kirjottelen sitten illemmalla lisää. On se vaan ihanaa kun mieskin nyt ottaa enmmän vastuuta ja ihan oikeesti ei edes ole sille vastenmielistä, niinku olen luullu. Se vaan ei ilmeisesti ole tajunnut sitä aikasemmin.

Mutta kahtellaan illalla=) Piristävää päivää kaikille...ihana ilma ulkona, joten lähtekäämme reippailemaan ja nauttimaan auringosta!!! =)

-Hansu ja Opri-

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meidan tyton youni on kylla tosi herkka muutoksille. Eilen illalla oltiin autolla liikenteessa ja tytto nukkui tunnin nokoset kuuden ja seiskan aikoihin. Kotona sitten annettiin soseet ja iltamaidot siina puol ysin paikkeilla. Tytto nukahti hyvin, mutta huuteli pari kertaa yon aikana. Viidelta heras, annoin maidot ja nukahti uudestaan ja lopulta heras puol seiska. Tosi kiinnostavaa varmaan teista, mutta ajattelin nyt kertoa kummiskin.

Eilen illalla meinas tulla tippa linssiin. Oon vahentanyt imetysta tan viikon aikana, koska tarkoitus olis menna toukokuussa toihin. No, maidon tulo onkin vahentynyt odotettua nopeammin ja eilen illalla ei tullut maitoa tarpeeks nopeesti niin tytto alkoi itkemaan. Ja mina siina mukana, kun tajusin, etta nain se vauva-aika vahitellen loppuu. Se imetys kun on ollu mun ja tyton kahdenkeskinen juttu, snif! Luulen kylla, etta tassa on hormonit viela sekoittamassa tunteita pikkasen:)

Huomasinkin tuolta ulkomammojen pinosta, etta Bonnie perheineen on muuttamassa ihan toisenlaiseen kulttuuriin. Vaikuttaa silta, etta siella on aika paljon suomalaisia, mika tietty kiva. Kuinkas kauan ehditte asua usa:ssa ja miten pitka pesti tiedossa Dubaissa?

Taalla myos kaantyilty nyt tosi ahkerasti. Lisaksi hiffattu, etta ei sita paata tarvii koko ajan pitaa ylhaalla mahalla ollessa. Posken voi valilla laskea lattiaa vasten ja levata. Viihtyy taman hoksattuaan paljon pitempaan mahallaan. Kylla ne on sitten ihmeellisen ihania noi pikkuiset!

Sain tietaa, etta tassa meidan lahella on yks lasten elaintarha ja ajattelin, etta siella voi olla kiva kayda. Mutta taitaa olla hieman liian aikaista puolivuotiaalle. Vanhemmat olis ehka enemman innoissaan :)

Joopa joo. Tanne luvattu pilvinen paiva, joten taidetaan lahtea tyton kanssa shoppailemaan. Taytyy opettaa hyvissa ajoin neidille tuo shopailuharrastus niin viihtyy vanhempanakin mukana. Tai siten ei...

Hyvaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! Ai niin, ja ROM:lle rentouttavaa kylpylalomaa ja synttarisankareille onnentoivotukset!

BT

Vierailija
22/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rättejä satoi sitten taivaalta oikein kunnolla. Juuri kun eilen rämähti kaikki lumet katolta alas niin nyt taas katto täynnä lunta. Taas saa varoa päätään kun ulos lähtee. Takatalven pukkasi...taas.

Poju nukkuikin sitten tirsojen sijaan kunnon päikkärit, hänen mittapuun mukaan, 2.5 h. Siis mähän olin jo että mitä seuraavaksi tekisin.

BONNIE Dubai on kiva paikka, työni puolesta käynyt siellä muutamia kertoja. Ekan reissun jälkeen opin hiukan tuosta kulttuurierosta jne ettei siellä pukeuduta ihan kuin täällä lämpimällä säällä ym ym. Voi kun pääsisi sinne taas shoppailemaan, hieman isompia nuo ostoskeskukset kun meillä Suomessa. Ja upeat hiekkarannat...

No mutta lokamaatuskat, toivotan kaikille mukavaa viikonloppua ja palajan sunnuntaina taasen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa kuullut että Dubai on ihan kiva paikka. Ja tosi kiva että siellä on paljon muitakin suomalaisia. Pitää vaan tottua kuumuuteen!

Alustavasti tulemme olemaan siellä 3 vuotta. Kivasti on suomen ja australian välissä, ( mun mies on aussi ).

Ollaan oltu jenkeissä vuodesta 1997! Minä tulin tänne opiskelemaan ja tapasin silloin mieheni joka opiskeli samassa yliopistossa - ja kuten sanotaan; the rest is history :)

Mites muut lokavanhemmat ovat tavanneet toisensa??

Bonnie

Vierailija
24/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla hyvin tavallinen tarina: tavattiin vuonna 1997 opiskelujen merkeissa ja ollaan melkein siita saakka pidetty yhta :)

BT

Vierailija
25/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oon tröt!

Pimu ei meinannu millään nukahta iltapäivän pidemmille päikkäreille vaikka olikin tosi väsynyt, niinpä otin hänet sitten kauppaan mukaan tossa neljän jälkeen ja sinnehän tuo vaunuihin simahti oitis, eikä herännyt edes kaupassa. Nyt se nukkuu tuolla vieläkin, ettei vaan olis alkanu jo yöunille..hittolainen. Pakko se on herättää varmaan ettei ihan mee läskiks tää touhu.

HANSU: Meillä toi pimu menee normaalisti nukkumaan klo 18 (!) ja myös herää sitten aamulla 5.30-6.30

Ja nyt kun se on vielä heräillyt kolmen tunnin välein syömään öisin niin ei kyllä aamusin paljoo hymyilytä! Mutta mä olen varma että kun tota lihaa alkaa nyt menee niin yöunet paranee. Ja jos mä oon varma niin sillonhan se menee niin, eiks niin? ;)

Ja onneks koht siirrytään kesäaikaan niin siirtyy myös tuo nukkumaan meno toivonmukaan sinne seitsemään. Tällä menolla ei kyllä hyvältä näytä...

Nyt oottelen vaan että noi koirat tultas hakee ja pimu heräis et pääsis kylpyyn ja syömään ja..hmm.. takas nukkuu, niin että äiti ja isi pääsee sitten saunaan. :) Noh, vuorotellen me aina käydään että saadaan rauhassa saunoa, eikä tartte saunassa ollessa kuunnella että herääkö pimu vai nou joten saapi tuo valvoakin jos huvittaa. Kyllä oon saunan ansainnutkin, sellanen on olo nyt tällä maatuskalla.

Lähdenpä laittamaan saunaa lämpiimään.

Sii juu meibi leiter! :)

-Mari-

Vierailija
26/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tavattiin mun miehen kanssa sokkotreffeillä. Kolleegani järjesti. Hyvinhän nuo meni varsinkin kun olin niiiiin kyllästynyt deittailuun eikä sitä oikeaa tahtonut löytyä. Menin sillä mentaliteetillä että ' onhan noita nähty' .

Nyt me lähdetään, heips!

Vierailija
27/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas niin paljon asiaa ystäväni kanssa, että kun kerran ilman lapsia oltiin kinkkupiirakan ääressä, niin ei toinen ehtinyt lausetta lopettaa, kun jo toisella tuli uus asia mieleen..Ja liian nopeaan meni sekin kolmetuntinen:o(.

Onpas ainakin vaihtelevaa tuommoinen elämä, että vaihdetaan asumista maanosasta toiseen, huh! Mä oon niin jalat metrin maassa, etten pysty millään ikinä irrottautumaan siitä asuinpaikasta, missä asun ja kauhia surutyö aina muuton eessä, että tiiä häntä, miten tommoseen sopeutuisin.Toisaalta taas, rakkaidensa perässä menis varmaan minne vaan! Josta sainkin oivan aasinsillan: Me treffattiin miehen kans kapakan baaritiskillä v.1988, kun hää herrasmiehenä tarjos mulle istuinpaikkaa.Se oli muuten perjantai ja 13.pvä! Eli me oomme edenneet aikas nopeesti, kun tavattiin toukokuussa ja kihlauduttiin saman vuoden syyskuussa. Vauvaa alettiin toivomaan saman vuoden lokakuussa 1988 ja plussasin tammikuussa. Meidät vihittiin maaliskuussa 1989 ja esikoispoikamme syntyi 30.8.1989. Ihmiset(ilkeät sellaiset) on jo häistämme alkaen ennustaneet innolla eroamme, kun niin pikaseen edettiin, ja voi vitsi, kuinka ois tehny mieli näyttää pitkää nenää muutamaan otteeseen..Ettei se aika välttämättä merkitse mitään, kun oikeensa löytää!

Meillä vähän aikataulu jäljessä, kun ei äiti ollunna kotona ja nyt vasta sauna vaiheessa.Toisaalta täs on se hyöty, että Milo maybe nukkuu jo yöunta kun sauna on tarpeeks lämmin ja saapi ihan yhessä käydä löylyttelemässä..

Iltamaitoa huutaa hän, niin se on Moro ja kauniita unia!

Truuttis

Vierailija
28/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai vaan ole pyörtyneet saunan lauteille??

Itelläkin vielä jälkihikeä pukkaa, oli sen verran mojovat lämmöt. :)

Nyt virvoketta ja kevyt pizzaa, rasvaa vain 5 prosenttia! Näin sitä laihdutetaan!

Mein pimu sit heräs kuin heräskin klo 19 ja söi hirmu satsin puuroa ja kävi sitten kylpeä polskuttelemassa ja simahti sen jälkeen samantien uudelleen! Näinhän mä sen suunnittelinkin. :) On se kiva kun on tuollanen kiltti lapsi joka uskoo äitiä käskemäti. heh.

Jaahas, vai missä tavattiin tuon retaleen kanssa.. ;) No suomalaisille tyypilliseen tapaan, ´uskaltaakohan täällä edes sanokaaan, ettei tule sanomista että ollaan sitten NIIN huonoja vanhempia jne jne..` baarissahan me. :) Ja tuo oli niin tuiskeessa että, en tiiä mitä siinä oikein näin kun yleensä en sellasta jaksa katella ollenkaan.. mut kaipa mä näin sitten sen tuiskeen läpi et hyvä mies siellä pohjimmiltaan on. :)

Eikä muuten edes päädytty samaan osoitteeseen sinä yönä, vaan tuo tuli sitten seuraavana päivänä mun luo ja meiän seurustelu alkoi kuin teineillä konsanaan, ujosti ja hitaasti edeten. :) Niin ja tavattiin siis syksyllä vuonna 2001.

Ja suunvuoro siirtyy seuraavalle>>>

palajan todennäköisesti vielä...

Vierailija
29/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miestä niin kova ikävä ja sit se oikein ylty kun painon pudottajissa se Esa tapas vaimonsa ja tyttärensä, aloin itkee ja tuli vielä ikävämpi. Mun ukkelihan on nyt laskettelemassa.

Ja sitten kun mun pikkuveljen piti tulla tyttöystävänsä kanssa meille saunomaan niin nekin peru, tuli niin tyhjä olo. Olin tehnyt ison kipollisen tonnikalasalaattia ja ostanu 3 patonkia, huh huh aikamoinen syöminen. Taidan viedä ne äitille kun mennään Jessen kanssa huomenna sinne.

Mesessäkään ei ole ketään nyt niin ei pääse tuskaa sinne purkamaan. Ja sauna tässä eniten harmittaa kun sitä niin odotin mutta en mä voi sinne mennä vaikka Jesse nukkuukin kun saa noin 3-5min välein juosta tuttia antamassa, uskallanko edes suihkuun mennä, inhottavaa vettä valuvana juosta lohduttamaan. No joo tää oli taas huono päivä tai ainakin ilta, päivä oli ihan ok.

Mä tapasin mieheni netissä tais olla deitti.netti. Mä en ole saanu kestäviä suhteita ravintolasta enkä muualtakaan. Ja tavattiin maaliskuussa 2004 ekan kerran. eli siis tässä tulikin just 2 vuotta täyteen, aika paljon on saatu aikaan pienessä ajassa.

Nyt Jesse on nukkunut varmaan 10min inahtamatta, meni hyvä suihku aika nyt hukkaan, uskaltaiskohan tässä vielä mennä, josko se vaikka ois saanu nyt kunnolla unen päästä kiinni.

T.Silja

Vierailija
30/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kun meillä täällä ei ole saunaa, luen kateellisena teidän saunomisjuttuja!! Mutta lohdutusta saapui juuri,veljen vaimo lähetti fazerin sinistä postissa :)

Siljalle tsemppiä iltaan ja yöhön! Tulisiko parempi olo jos vaikka soittaisit miehellesi, tai jollekkin kaverille?

BT: tosiaankin aika tutun tuntuinen stoori :)

Bonnie

Vierailija
31/31 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollu vauhdikas päivä.. Jotenkii meni tuo kauppa reissu jokseenkin myöhäseks. No nyt on kylvyssä käytetty tytsy nukkuu, itse asias on nukkunu jo melkeimpä kaks tuntii. Saunan raikkaana ja maha ravittuna onkin hyvä palata pinoon.

Me tavattiin miehen kans vuonna -95, baarissa... myöskin ujosti ja hitaasti edeten. -98 keväällä rupesin sitte " levittää kamojani" miehen osotteeseen. Häitä tanssittiin vuonna 2001. Mentii maistraatissa naimisiin, ukon kötjäle ei halunnu isoja häitä.... Tytön kastepappi, rovasti, oli tooosi ihmeissään kun ei olla menty kirkossa naimisiin. Ehdotti jopa, että VIRALLISTETTAIS meidän suhde kirkkohäillä.... No eipä olla virallistettu kirkossa avioliittoa ja hyvin on menny tähän asti..

Tää mamma on nyt niiii väsyny et taidanpa poistua taka vasemmalle.. Jos unimatti (ei naapuri) ei vie heti mennessää ni saatan palata... jos en ni yötä mustaa....