PK- SEUDUN HUHTISTEN TAPAAMINEN
Sellaista ajankohtaa olen miettinyt kun ensiviikon torstai eli 26.1. Mikäli sopii. Meille voisi taas tulla, samalla nyyttäri periaatteella mennän eikös vaan. Ilmoittautua voi tähän tai msn puolelle tai laittaa s-postia minulle jean1@luukku.com. Ilmoittautumis aikaa on keskiviikkoon asti, eli kaikki äkkiä ilmoittautumaan.
Pahoittelen myöhäistä ilmoitus ajankohtaa, joka johtui meidän vessaremontista, jonka valmistuminen ei ollut varma, toivottavasti kuitenkin moni pääsee tulemaan =)
T:Mareila+Anton
Kommentit (8)
Musgab: tule seuraavalla kerralla. Nyt koitetaan järjestellä näitä tapaamisia pari kertaa kuukaudessa
Meille torstait on se pahin mahdollinen,esikoisella on lyhyt päivä eskarissa..Pääsee jo 11.45,joten paljon minnekään ei voida lähteä..
Terkuin:Kuningascobra ja Heini-neiti
Nostelen taas. KOitetaan jatkossa pitää tuttu tiistai tapaamis päivänä =) Harmi, ettei kuningaskobra ja Heini pääse =(
kun meillä onkin tällä viikolla melkein kaikkina muina päivinä menoa mutta voisin silti harkita... Laitan viestiä/sähköpostia tulemaan viimeistään keskiviikkona!
Gunmimma ja Amos 8kk
Mareila ja muut; Laura on vielä vähän räkäinen, joten me ei huomenna tulla mukaan (varsinkin kun viimeksi olin niin huolissani ettei saada tartuntaa... : ) ). Harmillista, mutta ens kerralla toivottavasti taas nähdään!
SannaS. ja Laura
kun vissiin sitten ihan kahdestaan /nelistään oltaisiin; on kuitenkin aina kiva olla isommalla porukalla ja eväspuolikin järjestyy helpommin. Eli onko seuraava tapaaminen sitten kahden viikon päästä tiistaina? Näillä näkymin päästään silloin tulemaan, kun mekin ollaan juuri sairastettu flunssa eikä toivottavasti tässä heti saada uutta!
Gunmimma ja Amos
Nyt taitaa tapaaminen jäädä, mutta kahden viikon päästä tiistaina tavataan, laitan varmaan viikonloppuna jo infoa, niin mahd moni pääsee
T:M&A
Valitettavasti minulla on muuta menoa torstaina, enkä pääse tulemaan. Viettäkää hauska ilta/päivä yhdessä! :)