Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMAATUSKAT * TORSTAIHIN**

25.05.2006 |

Huomenta! :)

Ja heti ekaks: ROMILLE HURRRJAN PALJON ONNEA 35 -VUOTIS PÄIVÄN JOHDOSTA! Eräänlainen rajapyykki sekin... Mutta eikös se mennyt niin että nainen on kauneimmillaan juuri 35-vuotiaana? Ja sen jälkeen vaan kaunistuu lisää??? :)

Täällä ihan ok yö. Pimu heräs puol seiskan pintaan ja sillon noustiin kaikki ylös.

Sängyllä kyllä pötköteltiin vielä vähän aikaa ja kas, pimuhan otti haparoivia konttausliikkeitä! Siirteli siis polvia ja nosti jopa kättäkin, seurauksella että muksahti kumoon mutta kuitenkin! Kyl se täst lähtee! :)

Mukavaa päivän alkua kaikille!

-Mari & Dina-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROMILLE SYNTTÄRI ONNITTELUT!!!!! 35 vee nainen parhaassa iässä... Kuinkas vietät syntsäpäivää???

Onnitteluja myös muille sankareille!!

Yö meni meillä mukavasti, herättii ysin aikaa. Mies lähti aamuduunii, ei tarttenu hänen herätä klo 4.45 vaan vasta 5.30, muutamaminuutti työmatkaa, ei paha..

Auri paistaa jälleen, pitäisi nuo luut viedä ulkoilmaa kohti. No kohta...

Nyt taitaa tyty huudella, pitää rientää..

-eekkis-

Vierailija
2/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenksulla on käyty. Viddi kun tuo siitepöly haittaa tätä maatuksaa, tuntuu et nenä on oikee kipiä sisältäpäin, kun on joutunut muutamaan otteeseen töristää. Silmätkii on aamuisin ihan rähmän peitossa.. ja punaiset ku särellä, hankaamisesta..

Tässä samaan aikaan kattelen töllytintä, Kennedyn suvun naiset.. hyvä leffa, vaik kokonaa en oo kerinny kattoo.

Nyt kitinäkalle hermostuu..

-eekkis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppuileeko mei kone, vai näkyykö teidänkin koneella toooosi iso väli noitten meikän kirjotusten välissä?????

Vierailija
4/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Siis 35-vuotiaalle Romille, eikä 32, niinku eiliseen pinoon jotenkin sain sekoiltua..Johtuu kyllä varmaan siitä, että romi ei millään näytä lähellekään kolmevitoselta! Ja samalla laululla onnittelut muillekin syntsäsankareille!

Tänäänhän piti sataa, ainakin viiden vuorokauden ennusteen mukaan, mutta ihan kiva, ettei aina pidä säätiedotukset paikkaansa..

Kohta väitöskirjaa väsäämään; syke kertoo aikas pitkälti sukupuolen;tytöllä tiheämpi ja pojalla harvempi...(kohta tulee kauhia rynnäkkö jostain nurkan takaa kieltämään tämän teorian, hihii..Mutta, mutta, poikkeushan vahvistaa säännön!). Ja ei, ei pukkaa seiskaa eikä muutakaan tälle äidille, mutta kun mun on aina välillä vierailtava tuolla odotuksen pinoissa, ja siellä se syke-homma on aika usein puheen alla..

Romi tietty viettää jotain ihanaa hemmottelupäivää juhlan kunniaksi..

Ei nyt kyllä tuu yhtään aatosta mieleen, joten parempi poistua, ainakin hetkeksi..

Hassunhauskaa helatorstaita!

Truuttis

Vierailija
5/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä on eekkiksellä mahottoman pitkä viesti tyhjää täynnä:O)

Vierailija
6/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas lämmin ilma! Käytiin koirien kanssa tebiksellä hakemassa limukkaa ja jädee ja mulla paksu takki päällä! Huh huh! Aikamoinen hiki tuli.

Pitäs kait tuo pimukin viedä tonne ulos, jos vaikka sippais päikkäreille siellä.. hirvee vauhti ollu päällä taas koko päivän, kovasti on treenannu konttailua, vielä ei voi kuitenkaan sanoa että se konttais...

Romi! Mites sitä nyt niin juhlitaan ettei meidän kans voi höpötellä yhtään?? Me halutaan juhlia kans! ;)

Joop, kai se pitää mennä vaippojen vaihtoon ja valmistelee meitä ulostautumaan..

Halibatsai!

-Mari-

Vierailija
7/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten 35 joo, keski-ikäinen, heh. Ei mitään ihmeempää tänään oikeastaan, vähän enemmän aikaa ollut itelle kun mieskin kotona. Sai ' hoidettua' vähän itseään...kulmat värjättyä, säärikarvat ajeltua, mutaa naamalle jne. Ja sitten tietty arkisia silitystehtäviä, mutta on se ilo pienestä...sai sinänsä rauhassa silitellä kun ei ketään tarvinnut vahtia että mihin nyt kierii etc.

Mutta mutta, näin se vaan meidänkin poju pukkasi mamman synttärilahjaksi ekan hampaan!!!! Ja niin on kärttyinen kyllä ollutkin pari päivää. Aamulla kun 07 noustiin niin kappas vain, näin siellä hampin tulleen...kivakivakiiivaaa!

Juu vanhempi mies meidän huushollissa on aika pitkä joten sieltä ne sentit pojullekin tulee, itse 172 cm että en lyhyt enkä pitkä, siltä väliltä.

Meille sopii myös maanantai TREFFIpäiväksi ja Robert' s Coffee. Mitens NASU ja 2xLOKAMAMMAlle (miten olet muuten voinut raskaana)? Ja PÄHKIS? Ja muut?

SYKKEISTÄ oli galluppia: mulla oli 140-150, miltei aina 140.

Jeps, täytyy mennä ruokkimaan tuo kiljukaula, on taas kiljuttu tänään niin että...

So long ja syntsäonnittelut muillekin niitä viettäville!

Vierailija
8/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vadelmakakkua ja kaffetta palan painikkeeksi (pistin jemmaan ettei mies syö kaikkea)!

Vierailija
9/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaseen pinoutumaan. Meille käy maanantai kans treffipäiväksi. Tullaan bussilla. Mä herättelen Eetun vaan vähän aiemmin aamupäikyiltä ja annan sit päiväruoan siellä kaffilassa.

Sykkeistä oli puhetta. Eetulla oli alussa 140-160 ja loppuvaiheessa näyttää olevan 120-130. Just kaivelin äitiyskortin esiin. Oli muutenkin mukava katsella sitä korttia pitkästä aikaa!! =))

Eetu on nykyään kokoajan konttausasennossa. Liikkeelle ei viel siitä lähe. Aina menee takas mahalleen ja ryömii. Mut ei mee varmaan kauaa, kun se lähtee konttaamaan. Ai niin PALJON ONNEEEEEAAAA VAAN, PALJON ONNEEEAAAA VAAN, PALJON ONNEEAA ROMI, PALJON ONNEEAA VAAN!!!

Miten sä oikein eekkis onnistuit venyttämään tota viestiä.....;) Meinaatko, että pinot on niin pieniä. Venytetään ni näyttää isommalta.=))

No nyt tarvii mennä päikyille, kun poitsu ja ukkokin nukkuvat.

Palajan ehkä myöhemmin.

-Nasu-

Vierailija
10/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaakaa tiie mikä kumma ton viestin sai nui pitkäksi.. hih.. Tosiaa aika hyvä kommentti jotta pinotkii/kirjotukset pitenee nui.. Tyty se sillo päivällä kitisi ja piti äkkiä rynnätä apuihin, ni tod.näk. oon sitte painanu entterii ihan urakalla..hih..

Mut nyt täytyy mennä tytyä syöttää, viideltä on SAUNA...

..palajan..

-eekkis-

Vierailija
11/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romille onnittelut 35v päivänä!

Pojulle tuli eka hammas eilen! Oli kyllä niin kärttyinen toissapäivänä että osasin odottaa hampaan puhkeamista. Mulla alkoi ekat kuukautiset tänään, blaah, olisivat voineet pysyä poissa vielä jonkin aikaa. Joten minäkään en ole ollut mitenkään hyvällä tuulella muutamaan päivään. Voi mies raukkaa :)

Onneksi poju on kuitenkin nukkunut ihan ok. herää vaan niin hurjan aikaisin aamulla, tänäänkin puoli kuudelta rupesi jokeltelemaan. Ai niin, sekin on uutta meillä, saamme kuuneella jatkuvaa " baa baa vää vää" :)

Huomasin muuten että kun rupesin laittamaan pojun aikaisemmin nukkumaan, niin hän nukkuu heräämätta aamun..vaikka herääkin sitten aikaisemmin. Jos nukkamaanmenoaika pitkittyy illalla niin poju herää parin-kolmen tunnin välein. Ihme juttu, kait se yliväsymys aiheuttaa heräilyä?

hyvää helatorstaita kaikille

Bonnie

Vierailija
12/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin Nasun laulusta!

Niin vaan rupes taas satamaan, tätäkö sitten loppuviikko?! Hävettää kun en edes nokkaani ole ulos tänään laittanut muuta kuin ottanut vaunut terassilta ja päädyn kautta tuonut etuovesta sisälle. Pikkuhommaa jotain koko ajan...kävin läpi koko vaatekaapin ja poistin liian pienet vaatteet. Oon sopinut että annan ne yhdelle sukulaiselle, asuu maalla joten vaatekauppohin ei mene kovin usein.

Ja Bonnie...taidat olla jo Suomessa? En tiedä missä päin oleskelette, mutta ehditkö sinä treffeille ma 29.5 noin 11 maissa Jumboon? Niin ja teillekin tuli pojalle eka hammas eilen, meille tänään. Hih...hassun näköistä!

- onkos teistä moni olleet vauvakutsuilla joskus? Mitä ohjelmaa/lahjaa siellä on ollut tulevalle äidille? Järjestettiinkö teille kutsut?

Mulle järjestettiin yllätyskutsut, tosin yhdeltä kaverilta lipsahti että nähdään silloin ja silloin...olin ihan että ' häh, ollaanko sovittu treffit ja mä olen unohtanut?' . No päivä koitti ja mä olin toooosi yllättynyt kun oven takana oli yhtäkkiä viisi ystävää. Toivat mukanaan ruokaa ja pienet lahjat. Mä olin niin järkyttävän isossa kunnossa jo silloin ja liikkuminen issiaksen vuoksi oli hankalaa, siinä mielessä oli kiva nähdä kavereita vielä ' ilman babyä' ...kun en itse enään pystynyt liikkumaan mihinkään. Mutta melkein olisi ollut kivempaa kutsua itse ystävät kylään, jäi pois moni hyväkin ystävä. Tosin ' järjestäjä' ei tunne kaikkia ystäviäni joten hän ei osannut ottaa asiaa huomioon siltä kannalta. Kivaa kuitenkin oli ja sain kuulla koostani kuittailuja...he-he!

Jepulis, taas tuli romaani, jospa menisi miehen seuraan alakertaan. Poika kainaloon ja menoksi!

Vierailija
13/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se on se toinen ameriikansisko, Babytalk, joka on suomessa.

Minä joudun odottelemaan vielä reilut 4 viikkoa ennenkuin saavumme sinne. Toivottavasti jäjestätte treffejä vielä heinä- elokuussakin!

Bonnie

Vierailija
14/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun synssäreitten johdosta tais tuo arskaki tulla esille=)

Ollaan oltu taas tukka putkella menossa koko ajan ettei o kerinny tänne kirjottelemaan. Eilen oli siskon tytön 6v synttärit ja siellä vierähtikin koko päivä..Aaamulla jo sisko toi tytön meille,lähettiin ostamaan mekkoa jonka olin luvannut synttärilahjaksi,niko lähti makutuomariksi mukaan=) Siellä sitte sovituskopissa soviteltiin mekkoja ja ihmeekseni löytyki melkein heti mieluinen.

Illalla sain vapaata ja lähdin pikkuveljen kans elokuviin katsomaan x-men 3,oli hyvä,siitä sitte mentiin viereiseen kuppilaan ja juotiin elokuvan kunniaksi yhdet siiterit,ah ku tekiki hyvää=)

Tänään ollaan oltu mummin siskon luona kyläilemässä,syötiin ja juotiin kahvet raparperi-piirakan kera,nam...Niko oli kyllä tosi kärty koko vierailun ajan,ei oikein koirasta tykänny ku haukku ja säikytteli toista=)

Kysymys:Joko annatte lokavauvoille oikeaa kaurapuuroa vai sitä lasten? On niin hirmun kallista tuo lasten kaurapuuro että aattelin jos vois jo sen oikean aloittaa...tai jos sekoittaa 1/2 lasten kaurap. ja 1/2 oikeaa...

Nyt volyymit nousee kaakkoon joten eiku menox sano annie lenox=)

johanna ja niko

Vierailija
15/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen jopotitille: Eetu kun täytti 5kk aloin heti antamaan tavis kaurapuuroa. Neuvolassakin sanottiin et on ok.

-Nasu-

Vierailija
16/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut ihan normaalia kaurapuuroa pojulle. Annoin ekat kuukaudet sitä lasten, mutta muutama viikko sitten kokeilin ihan normaalia puuroa, ja ihan hyvin upposi.

Vierailija
17/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin Babytalk joka nyt tuli. Eiköhän koiteta treffejä järjestellä aina silloin tällöin!

Ootkos Babytalk linjoilla...pääsetkö treffeille?

Jeps mulla aika öljyinen kaveri sylissä...nimittäin mieheltä lipsahti öljypullo ilman korkkia kylpyveteen...ja arvatenkin amme aika öljyssä. No vaihtoi veden ja uutta tilalle, mutta aika öljyistä se oli edelleen (ammeesta varmaan irronnut) ja nyt sitten meillä on rasvaletti pienoinen (joka edelleen kiljuu koko ajan..huh).

Viihdytysjoukkoja huudellaan!

Vierailija
18/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää -71 on sitte hyvä vuosikerta vai kuinka? Ihan kympisti onnitteluja " keski-ikäselle" , perässä tullaan heinäkuussa.. :) Poitsuhan keksi sulle hauskan synttärilahjan kun hampaan pukkasi. Ja kiitos kakusta, just ehdin siivun vielä napata..nam!

Mulla oli yks kaiffari tässä päivän, niin en sit viittiny netissä notkua. Ja nyt onkin taas ilta, kohta yöpuvut päälle ja iltapalaa nassuun, hammaspesut ja nukkumaan! Lapset siis, tää maatuska kattoo Lostin ja 4400.. jos jaksaa.

Ma sopii treffata, jos ei ihan sikana sada vettä. Meiltä on kuitenkin bussipysäkille aika matka, et ei viittis sukat märkänä lähtee päiväksi lampsimaan. Mutta taas " näillä näkymin" oon tulossa. Ja ihan ajoissa lähden sit liikkeelle, eli kympiltä oon jo hyvinkin Jumbossa, joten jos on enemmän aamuvirkkuja niin nähdäänkö etukäteen vellihyllyllä..?

Ekkönää Trutti di mare saa sitä spostia aikaseks? Käpäsehän tekemässä itelles se hotmail, mäkin onnistuin ja oon sentäs aika hölömö näissä tietsikkahommissa.. ;)

Joku kyseli vissiin jotain, vai muistanko väärin.. noo, emmää enää muista mitä se oli, voi velli. Oooo, damdididam.. vaihdan farkut verkkarihousuun... ja sillee.

No ei täs muuta tähdellistä nyt sitte, joten torsdag på alla vai miten sitä romi sanottais svenskaksi? Kysyy nimim. Pakkoruotsi ;)

Pähkis :)

Vierailija
19/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä lienet..

Pimu huus eka kertaa eläissään yli puol tuntii ennen ku nukahti.. koko ajan oli peppu pystyssä ja kiehnäs ja möyri. Taitaa tuo uusien asioden opettelu tehdä levottomaks ja mä epäilen, vaikka ei vielä näy eikä tunnu, että hampaita olis ylös tulossa.. välillä alkaa " itkee" yht äkkiä kun syö jotain lelua tms. ja on ollu vähän kiukkupussi nyt.

Nyt on morkkis... mies haki mäkistä hampparit ja raskalaiset ja ne tuli tossa äsken ahmittua.. ja aiemmin päivällä tuli syötyä jäätelöä.. ihan hyvin menee nää mun dieetit. :/ NOO, onhan siihen kesään vielä aikaa! :)

Mä oon antanu Dinalle aina ihan tavallista puuroa, siis jostain 4-5-kk asti, ja hyvin on uponnu marja/hedelmäsoseiden kera. Ja on tosiaan paljon halvempaa!

Nyt on pakko lähtee koirien kans lenkille _kuluttaa ees murto-osa noista kaloreista ja rasvoista_ et ehtii takas ennen ku LOST alkaa!

Hyvät yöt!

-Mari-

Vierailija
20/20 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myöskin on tänä iltana TEHTY tuota nukkumaan menoa, pyyperö pystyssä ja aina vaan kiepsahtaa masulleen, silmiä samalla hieroskelee. Vihdoinkin nukahti tossa seittämän korvilla.

Kiva oli käydä saunassa, tytykin on helppo kylvettää siellä isommassa tilassa, ei tartte olla kylppärissä selkä kourussa..

Puuroista, lasten puuroa meillä syödään, mutta välillä oon keittäny tavista, kera hed. soseen. Kumpikin menee nykyään. Täytynee nuo lasten puurot syöttää pois, kun niitä tuli ostettua " silloin joskus" muutama paketti.

Nyt ei pää muista mitä kyselyjä oli ilmassa... Se kun on sama pää kesät talvet..

Täytynee mennä varaa paikka soffalta, kun lost-alkaa..

Hyvää yötä, huomiseen..

-eekkis&annimanni-