Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaatko sisaruksesi tai ystäväsi puolisoa? Miksi?

Vierailija
16.04.2017 |

Minä olen alkanut vihaamaan siskoni miestä ja en voi myös sietää erästä ystäväni miestäkään. Siskoni mies on itsekäs mulkku ja ystäväni mies on muuttanur ystäväni täysin ja on jotenkin todella lapsellinen ja kaiken pitää aina mennä hänen tahtonsa mukaan.

Mites teillä muilla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni uusi vaimo vihaa minua. En todella tiedä mistä tulee. Minulla ja isälläni oli ennen todella läheiset välit mutta se noita on onnistunut etäänyttämään. Lapseni ei saa käydä ukillaan koska kuulemma minä vain käytön ilmasena lastenhoitajana. Ennen siis vieraili usein ja minun isäni oli läheisempi kuin lapsen oma isä.

Haukkui päin naamaa kun tulin uudelleen raskaaksi, liian nopeasti siitä kun olin tavannut miehen ja en edes sitä ekaa hoida. Hänellä on lapset kolmen eri miehen kanssa ja kaksi näistä asuu muualla eli ei itse hoida.

Minulla on sisko jota noita sitten mielistelee ja antaa lahjoja.

Vierailija
22/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni uusi vaimo vihaa minua. En todella tiedä mistä tulee. Minulla ja isälläni oli ennen todella läheiset välit mutta se noita on onnistunut etäänyttämään. Lapseni ei saa käydä ukillaan koska kuulemma minä vain käytön ilmasena lastenhoitajana. Ennen siis vieraili usein ja minun isäni oli läheisempi kuin lapsen oma isä.

Haukkui päin naamaa kun tulin uudelleen raskaaksi, liian nopeasti siitä kun olin tavannut miehen ja en edes sitä ekaa hoida. Hänellä on lapset kolmen eri miehen kanssa ja kaksi näistä asuu muualla eli ei itse hoida.

Minulla on sisko jota noita sitten mielistelee ja antaa lahjoja.

Tosielämän ilkeä äitipuoli :OOOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme