Vierailija

Olen hankkimasta ensimmäistä älypuhelinta n. 200 euron budjetilla. Kuinka helposti tämän hintaluokan laite menee rikki normaalissa käytössä? Kannattaako sitä suojata jotenkin vai maksaako siinä vaan turhasta, kun kyse ei ole mistään huippuluokan luurista jonka hajoaminen kaataisi talouden?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Jos lapset pääsevät puhelimeen käsiksi, suojakuori on välttämätön. Muuten ei.

Vierailija

Mun luuri on kolme vuotta vanha. On tippunu asfaltille, lattialle ja kerran vessanpyttyyn. Näyttö yhä ehjä ja toimii kuin ekana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mula on pudonnut pari kertaa lattialle, ei vaurioita. On kyllä sellainen lompakkomallinen suojakotelo, muuten olisi varmaan ainakin näyttö säröillä.

Vierailija

no mulla meni kalliista älypuhelimesta yhtäkkiä virtanäppäin rikki vaikkei edes tippunut mihinkään. vien pian huoltoon ja takuuta on jäljellä puolisen vuotta, niin saavat huoltaa samalla jos jotain muutakin vikaa on. helposti voi noin halvat puhelimet mennä pahasti jumiin esim tai tosiaan joku nappi mitä käytät päivittäin rikki.

Vierailija

Mulla on ollut Applen puhelimia siitä asti kun niitä on valmistettu, eikä ole koskaan mennyt rikki.

Vierailija

Meidän perheessä on hajonnut kaikilta perheenjäseniltä lasit puhelimista sekä kahdesta tabletista. Ilmeisesti olemme erityisen lahjakkaita hajottamaan omaisuutta. Lasin vaihto maksaa noin 100e.

Vierailija

Näyttö säleinä, tippui lattialle. Aika usein näkee ihmisillä näytön rikkoontuneen.

Vierailija

Ainakin Samsungin puhelimet toimivat, vaikka näyttöön tulee säröjä. Samoin meillä LG:n tabletissa on lasi mennyt säröille pitkin ja poikin, ja edelleen toimii täysin. 

Vierailija

Joku suojakuori. Jos putoaa lattialle, niin sujkaa. Myös näytön teippaaminen voisi olla ok. Myös puhelimen vesitiiveys on ok, niin ei pääse koskeus tuhoamaan puhelinta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Applen puhelimia siitä asti kun niitä on valmistettu, eikä ole koskaan mennyt rikki.

Aika huonoja tuntuvat olleen, jos olet tarvinnut niitä useita tässä vuosien varrella.

Minulla on ollut 20 vuotta sama kännykkä eikä se ole vaatinut koskaan huoltoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja tuntuvat olleen, jos olet tarvinnut niitä useita tässä vuosien varrella.

Apple nyt tekeekin kamalaa kuraa. Oma vanha uskollinen NMT-puhelimeni vuodelta 1981 toimii edelleen kuin unelma.

Vierailija

Olen todella kömpelö mutta ei ole koskaan tullut yhtäkään säröä puhelimeen tai näyttön. On ollut applea ja samsungia. Enkä käytä minkäänlaista suojakoteloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo huonoudesta kerro. Itsellä ainakin on henkilökohtainen puhelin erikseen ja työpuhelimet erikseen.

Eikä entinen puhelin ole rikki, jos ostaa uuden, mutta jotkut haluaa ostaa uudemman mallin, vaikka entinen toimiikin. Vanhan voi antaa lapselle käyttöön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.