Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaatko sisaruksesi tai ystäväsi puolisoa? Miksi?

Vierailija
16.04.2017 |

Minä olen alkanut vihaamaan siskoni miestä ja en voi myös sietää erästä ystäväni miestäkään. Siskoni mies on itsekäs mulkku ja ystäväni mies on muuttanur ystäväni täysin ja on jotenkin todella lapsellinen ja kaiken pitää aina mennä hänen tahtonsa mukaan.

Mites teillä muilla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi sietää erään ystäväni miestä. :D Tunnemyrkyssä ei aina kirjoittelut onnistu täydellisesti. Hermo pinnassa näiden miesten takia jälleen. Tai tällä hetkellä vain siskon mieheen, mutta silti.

-AP

Vierailija
2/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koska he ovat minulle merkityksettömiä ihmisiä.Ei viitsi tuhlata energiaa niiden vihaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa koska he ovat minulle merkityksettömiä ihmisiä.Ei viitsi tuhlata energiaa niiden vihaamiseen.

Hyvä pointti ja haluaisin itsekin voida toimia näin jaa usein en siis ajattelekaan heitä lainkaan, mutta tällö hetkellä suuri perhekriisi tuon miehen takia, niin asiaa on hankala olla ajattelematta.

-AP

Vierailija
4/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vihannut ketään. Yhdellä kaverillani oli justiinamainen vaimo, jolle koko kaveripiirini nauroi selän takana. Kaverimme tykkää "äidinkorvikkeista", eikä siinä mitään. Mutta kyllä se oli aivan helvetin rasittava kaikissa bileissä, eikä edes itse tuntunut tajuavan sitä.

Vierailija
5/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha taitaa olla nyt turhan vahvasti sanottu, mutta palaako pinna joidenkin puolisoiden kanssa tai muuta vastaavaa?

-AP

Vierailija
6/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miten lankomiehen itsekkyys ilmenee?

Vierailija
7/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miten lankomiehen itsekkyys ilmenee?

Se ilmenee siten, että aina kun hän tulee kylää, meidän täytyy tehdä kaikki miten hän haluaa. Itse en kehtaisi tehdä sellaisia vaatimuksia kuin mitä hän tekee. Hän on esimerkiksi allerginen eläimille ja meidän pitäisi viedä eläimet pois ja pitää ne pois kotoa ennen ja sen ajan kun hän on siellä. Itse ei suostu syömään allergiaansa mitään lääkkeitä.

-AP

Vierailija
8/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään, mutta ystäväni aviomies on täysi psykopaatti. Niin kamalan paha ihminen, ettei sillä taida olla ystäviä lainkaan. Autoimme nuorella kaveriporukalla häät pystyyn (ei kai niitä voinut estääkään :p) mutta sulhanen ei syönyt eikä juonut mitään omissa häissään, koska ei halunnut kiittää meitä juhlien järjestämisestä. Sanoi hääpuheessa, että vaimo on ihan ok ja että ei varmaan olisi parempaakaan saanut. Mies saa jatkuvasti raivareita eikä kykene normaaliin keskusteluun lainkaan. Raivoaa minulle yhtenä päivänä, flirttailee vaimonsa edessä toisena päivänä. Olen vieläkin ymmälläni että miksi ystäväni valitsi tuollaisen tyypin.. Kuulemma johtui siitä ettei halunnut jäädä vanhaksi piiaksi alle kolmekymppisenä. HUH.

Vierailija
9/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies vihaa mua. Hän on todella kontrolloiva ja manipuloiva mies, uskottelee siskolleni että kuulee jostain taivaasta ääniä jotka sanovat miten siskoni pitää toimia (ovat uskovaisia). Tämä bullshit ei mene mulla läpi niin hän ei voi sietää mua ja yrittää kaikkensa etteivät siskokset tapaa toisiaan. Maailma on outo paikka.

Vierailija
10/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa ketään, mutta ystäväni aviomies on täysi psykopaatti. Niin kamalan paha ihminen, ettei sillä taida olla ystäviä lainkaan. Autoimme nuorella kaveriporukalla häät pystyyn (ei kai niitä voinut estääkään :p) mutta sulhanen ei syönyt eikä juonut mitään omissa häissään, koska ei halunnut kiittää meitä juhlien järjestämisestä. Sanoi hääpuheessa, että vaimo on ihan ok ja että ei varmaan olisi parempaakaan saanut. Mies saa jatkuvasti raivareita eikä kykene normaaliin keskusteluun lainkaan. Raivoaa minulle yhtenä päivänä, flirttailee vaimonsa edessä toisena päivänä. Olen vieläkin ymmälläni että miksi ystäväni valitsi tuollaisen tyypin.. Kuulemma johtui siitä ettei halunnut jäädä vanhaksi piiaksi alle kolmekymppisenä. HUH.

Voi kauhea! Kuulostaa tosi pahalta! 😬

Vierailija
11/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni mies vihaa mua. Hän on todella kontrolloiva ja manipuloiva mies, uskottelee siskolleni että kuulee jostain taivaasta ääniä jotka sanovat miten siskoni pitää toimia (ovat uskovaisia). Tämä bullshit ei mene mulla läpi niin hän ei voi sietää mua ja yrittää kaikkensa etteivät siskokset tapaa toisiaan. Maailma on outo paikka.

Äh, todella harmillinen tilanne! Näettekö siskosi kanssa siis enää ollenkaan vai?

-AP

Vierailija
12/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, todella harmillinen tilanne! Näettekö siskosi kanssa siis enää ollenkaan vai?

-AP

Kun saan välit jotenkuten normaaleiksi taas, ukko alkaa jälleen kuulemaan niitä ääniä ja puhuu kielillä siansaksaa jonka tulkitsee varmaan jotenkin"Jumala ei halua että olet yhteydessä pakanasiskoosi"

Ei voi muuta kuin yrittää mennä elämässä eteenpäin :/

Vierailija
13/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Kun saan välit jotenkuten normaaleiksi taas, ukko alkaa jälleen kuulemaan niitä ääniä ja puhuu kielillä siansaksaa jonka tulkitsee varmaan jotenkin"Jumala ei halua että olet yhteydessä pakanasiskoosi"

Aivan sairasta! Olen todella surullinen puolestasi. Onhan sisko kuitenkin aina sisko. Toivotan sinulle tsemppiä tuon tilanteen kanssa, koska en oikein muutakaan osaa sanoa.

-AP

Vierailija
14/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on ehkä liian voimakas sana, mutta kyllä ärsyttää veljeni tuleva vaimo. Hän on ns. töksäyttelijä. Eli siis sanoo mitä sylki suuhun tuo, sen kummemmin asiaa miettimättä. Kysyy asioita, jotka ei hänelle kuulu ja tuo mielipiteensä julki tilanteissa, joissa on korrektia ja kohtelista olla hiljaa. Veljeni rakastaa häntä ja ovat menossa naimisiin, joten ei auta mikään ja veljen asia se onkin. Onneksi mun ei tarvitse olla ko. ihmisen kanssa paljoakaan tekemisissä.

Vierailija
15/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella baari-illan jälkeen veljeni nykyinen vaimo veti yläosattomaksi esitellen rintojaan.Vähän loksahti leuka :) Ilmeisen ylpeä utareistaan,kun piti siskolle ne kättelyssä paljastaa :) Tosi juttu!

Vierailija
16/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Aivan sairasta! Olen todella surullinen puolestasi. Onhan sisko kuitenkin aina sisko. Toivotan sinulle tsemppiä tuon tilanteen kanssa, koska en oikein muutakaan osaa sanoa.

-AP

Kiitos :)

Vierailija
17/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on ehkä liian voimakas sana, mutta kyllä ärsyttää veljeni tuleva vaimo. Hän on ns. töksäyttelijä. Eli siis sanoo mitä sylki suuhun tuo, sen kummemmin asiaa miettimättä. Kysyy asioita, jotka ei hänelle kuulu ja tuo mielipiteensä julki tilanteissa, joissa on korrektia ja kohtelista olla hiljaa. Veljeni rakastaa häntä ja ovat menossa naimisiin, joten ei auta mikään ja veljen asia se onkin. Onneksi mun ei tarvitse olla ko. ihmisen kanssa paljoakaan tekemisissä.

Huh, onneksi et joudu olemaan paljon tekemisissä hänen kanssaan. Minäkään ei usein näe siskoni miestä, mutta aina jos hän tulee kylään, menee kaikki ihan sekaisin ja pilalle. Rasittavaa.

-AP

Vierailija
18/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitapaamisella baari-illan jälkeen veljeni nykyinen vaimo veti yläosattomaksi esitellen rintojaan.Vähän loksahti leuka :) Ilmeisen ylpeä utareistaan,kun piti siskolle ne kättelyssä paljastaa :) Tosi juttu!

Aika hämmentävää käytöstä kyllä. 😬

-AP

Vierailija
19/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Jos hän on kielillä puhuva uskovainen, pitäisi hänen tietää ettei hänen kuulu itse tulkita puhettaan.

Vierailija
20/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt vihaa, mutta kyllähän näitä vähän kummallisia tapauksia on tullut nähtyä.

Esim. paras kaverini meni naimisiin pari vuotta sitten. Oli seurustellut sitä ennen jo pari vuotta sen naisen kanssa, mutta en ollut ennen häitä koskaan tavannut tätä naista. Syy: Ei jostain syystä halunnut tulla koskaan mukaan kun kaverini tuli kyläilemään. No, olin niiden häissä bestmanina ja nainen ei tervehtimisen jälkeen sanonut minulle sanaakaan. Sitteminkään en ole nähnyt kyseistä henkilöä kuin yhden kerran, lapsen ristiäisissä, vaikka kaverini on kyllä käynyt luonani istumassa iltaa useastikin ja muutenkin tehnyt lyhyempiä vierailuja kun on oman lapseni kummisetä. Kyllähän se nyt vähän oudolta tuntuu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä