Vierailija

No niin naiset! Suomalaiset miehet eivät kuulemma osaa pukeutua. Pistääkähän linkkiä tyylikkääseen pukeutumiseen +30 miehille. Annan sitten omat kommenttini myös

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dressmann

Dressmannin miehet on niin kuumia, että voisivat olla kalsareissaan tai verkkareissaan ja näyttävät tyylikkäiltä.

• ylös 17
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Chinot ja loaferit tietty.

Chinot näyttävät tuollaisilta ok-perushousuilta mutta eivät kovin persoonallisilta. Loaferit ovat järkyttävät eunukkikengät.

-Ap

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Kunhan ei käytä huppareita, collegepaitoja, nörttimäisiä t-paitoja, löysiä verkkareita ja "sporttisia" lenkkareita, eli ei näytä kolmekymppisenä samalta kuin kasiluokkalainen vuonna 2000, kaikki käy.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Ensimmäinen tyttöystäväni vaati vakavissaan, että minun pitää ostaa ruudulliset väljät housut, koska ne olivat hänestä todella tyylikkäät.

Minulle ne toivat mieleen Pelle Hermannin, enkä sen jälkeen kuunnellut ainuttakaan hänen tyylimielipidettään.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei käytä huppareita, collegepaitoja, nörttimäisiä t-paitoja, löysiä verkkareita ja "sporttisia" lenkkareita, eli ei näytä kolmekymppisenä samalta kuin kasiluokkalainen vuonna 2000, kaikki käy.

Tuossa pisti silmään tuo löysät verkkarit. Itse käytän aina collareita(ja hupparia lämmittelessä) salilla ja tiukat treenitrikoot ovat miehellä äärimmäisen hinttimäiset. En laittaisi mistään hinnasta jalkaani! Mieluummin treenaisin sitten boksereilla.

-Ap

• ylös 16
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuossa pisti silmään tuo löysät verkkarit. Itse käytän aina collareita(ja hupparia lämmittelessä) salilla ja tiukat treenitrikoot ovat miehellä äärimmäisen hinttimäiset. En laittaisi mistään hinnasta jalkaani! Mieluummin treenaisin sitten boksereilla.

-Ap

Oletko jotenkin vajaa? Ei tässä taidettu puhua treenivaatteista? Pitäisin ihan yhtä rumana jos mies kävelisi kadulla snorkkeli päässä tai tiukoissa speedoissa. Se tyylitaju on juurikin tärkeä, että tajuaa jättää ne verkkarit treenikassiin. Ylipäänsä mies joka käyttää termiä "äärimmäisen hinttimäinen" saa aikaan emättimen kuroutumisen umpeen. Huh huh.

• ylös 26
  • alas 7
Vierailija

googla Mariano di Vaio. Lähes mikä tahans mitä hänellä on päällä on tyylikästä, jos vaan ovat oikeassa tilanteessa. Toinen tyylikäs on Lapo Elkann. Italialaiset vaan jotenkin osaavat ilman, että ovat banaaleja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Ap

Oletko jotenkin vajaa? Ei tässä taidettu puhua treenivaatteista? Pitäisin ihan yhtä rumana jos mies kävelisi kadulla snorkkeli päässä tai tiukoissa speedoissa. Se tyylitaju on juurikin tärkeä, että tajuaa jättää ne verkkarit treenikassiin. Ylipäänsä mies joka käyttää termiä "äärimmäisen hinttimäinen" saa aikaan emättimen kuroutumisen umpeen. Huh huh.

Minua ei  kiinnosta emättimesi tila ollenkaan vaan olen kiinnostunut niistä teidän tyylikkäinä pitämistänne vaatteista.

• ylös 17
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Ap

Minua ei  kiinnosta emättimesi tila ollenkaan vaan olen kiinnostunut niistä teidän tyylikkäinä pitämistänne vaatteista.

Etpä taida olla kun rupesit heti vänkäämään vastaan, tää on niin nähty täällä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
googla Mariano di Vaio. Lähes mikä tahans mitä hänellä on päällä on tyylikästä, jos vaan ovat oikeassa tilanteessa. Toinen tyylikäs on Lapo Elkann. Italialaiset vaan jotenkin osaavat ilman, että ovat banaaleja.

Eka oli hyvä, toka aika karmea ainakin värien puolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta Miki Liukkonen on todella tyylikäs, mutta hän taitaaa olla vasta nippa nappa 30.

https://www.google.fi/search?q=miki+liukkonen&client=firefox-b&source=ln...

Ohhoh, onpa kyllä todella tyylikäs ja söpö kundi, miten en olekaan tähän törmännyt aiemmin! Hauskaa tässä on, että eri hiustyylillä (liian lyhyet tai vastaavasti liian pitkät, mutta rasvaiset ja lirut), laatikkomaisilla rilleillä, löysällä Assembly-teepaidalla ja collegehousuilla hän näyttäisi mielestäni jopa vastenmieliseltä. Miehillä tyylitaju ja varsinkin taiteellisuus pelastaa niin paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Miki Liukkonen on todella tyylikäs, mutta hän taitaaa olla vasta nippa nappa 30.

">https://www.google.fi/search?q=miki+liukkonen&client=firefox-b&source=ln...

Ohhoh, onpa kyllä todella tyylikäs ja söpö kundi, miten en olekaan tähän törmännyt aiemmin! Hauskaa tässä on, että eri hiustyylillä (liian lyhyet tai vastaavasti liian pitkät, mutta rasvaiset ja lirut), laatikkomaisilla rilleillä, löysällä Assembly-teepaidalla ja collegehousuilla hän näyttäisi mielestäni jopa vastenmieliseltä. Miehillä tyylitaju ja varsinkin taiteellisuus pelastaa niin paljon.

Aika androgyyni mies ja näyttää jonkin verran 90-luvun brittipoppareilta. Ei omaan makuun kun olen melko harteikas ja lihaksikas mutta tuon näköiselle kaverille ihan ok.

-Ap

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

">https://www.google.fi/search?q=miki+liukkonen&client=firefox-b&source=ln...

Niin hän osoittaa sen, että hyvän pukeutumisen perusta ovat kauluspaidat, mustavalkoisuus (voi olla joskus väriäkin), villakangastakit, kapeat housut, hyvät kengät, hatut ja kiva tukka.

Mielestäni tämä tyyli sopisi ihan hyvin 40-vuotiaillekin. Ei kovin vaikeaa? Tosin Mikin kroppakin on kyllä jumalainen. Pulleampi voisi käyttää jotain kivoja printtipaitoja ja toki niitä kauluspaitojakin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.