Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon kirppikset

Vierailija
16.04.2017 |

Muutan Kalliosta Niittykumpuun (uups!), kaikkea se rakkaus teettää :D Kertokaahan Espoon kirppareista, onko siellä millaisia? Olarin kirppiksellä olen joskus käynyt ja löytöjä tehnytkin. Onko siellä muita hyviä? Antakaa vinkkejä. Kiitos :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittykummussa on Fida, Matinkylässä Ankkurinappi, Mankkaalla Akseli, niin ja Tapiolassakin joku itsepalvelukirppis, jonka nimeä en muista.

Kierrätyskeskus löytyy Suomenojalta ja Nihtisillasta.

Vierailija
2/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niittykummussa on Fida, Matinkylässä Ankkurinappi, Mankkaalla Akseli, niin ja Tapiolassakin joku itsepalvelukirppis, jonka nimeä en muista.

Okei, kiitos näistä! Huomenna käyn katsomassa mitä löytyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tarkistaa netistä, että ovatko huomenna auki.

Vierailija
4/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos näistä! Huomenna käyn katsomassa mitä löytyy :)

Mikään noista ei ole huomenna auki.

5/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon keskuksen alueella on myös SPR:n Kontti, joka on aika tasoissa ykköspaikalla Nihtisillan Kiertsin kanssa. 

Mun mielestä toi kierke on kaatopaikka Konttiin nähden. En ymmärrä, miten edes huolivat niin huonolaatuista tavaraa/vaatetta myyntiin ja hinnatkin ovat ihan käsittämättömän korkeat.

Kirppareista itse tykkään eniten Mankkaan Akselista ja Tapiolan Toisesta kierroksesta. Eniten olen tehnyt noista kahdesta löytöjä.

Vierailija
6/10 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiii niin. Huomenna tuskin ovat auki. Hmmm mä menen sitten tiistaina kiertämään ja katsomaan mitä mistäkin löytyy :)

Vierailija
7/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontin kirppiksessä voi tehdä ehkä vaatelöytöjä, mutta ainakin tällä hetkellä mikään laatu-ja tyylipaikka muissa ostoksissa se ei ole. Nihtisilta on laajempi, ja onhan sielläkin myös huonompaa, mutta mukaan mahtuu parempaa vähän kaikessa. Ainakin, kun kävin joulukuussa. Sen lisäksi asiakaspalvelussa Kontti on mennyt mönkään, Nihtisillassa on monta kassaa ja ystävällinen palvelu.

Vierailija
8/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Suomenojalla on Kierrätyskeskus.

Vierailija
9/10 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin on Metro Areenalla kirpputori.

Vierailija
10/10 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihtisilta on järkyttävän kallis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän