Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kymppisiä naisia, joilla EI ole valtavaa ihailijalaumaa eikä menojalka vipata, mutta jotka kumminkin haluaisivat miehen

M36
16.04.2017 |

Missähän tällaisiin naisiin voisi tutustua?

Kysyn, koska en yksinkertaisesti jaksa enää tutustua kehenkään "sinkkunaiseen", enkä varsinkaan "menevään sinkkunaiseen". Olen ollut useamman vuoden kokonaan deittaamatta ja seurustelematta, koska "sinkkunaiset" ei kiinnosta ja tuntuu vapaana olevat kolmekymppiset naiset olevan pelkästään näitä. Mistä kannattaisi etsiä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nykyään kova, siellä on porukkaa joka lähtöön.

Vierailija
2/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytää juurikin näitä SINKKUNAISIA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenä tinderin ja nettideittailun aikakautena ei ole ainuttakaan sellaista naista jolla ei ole ihailijalaumaa..

Ei väliä minkälainen suohirviö on niin hänelläkin on 190cm miesmallitoimitusjohtajalentokapteeniaivokirurgeja jonossa useita.

Vierailija
4/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten ajattelit tutustua kotona istuvaan sinkkunaiseen?

Vierailija
5/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Kotihiiret ovat kotonaan ja ihmisten ilmoilla on vain menoanuja. 

Vierailija
6/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jotain tavista tai rumaa, jos ongelmanasi on useinkin se, että nainen on miesmagneetti.

Vierailija
7/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 36v niin kannattaa etsiä 40v naisia sen sijaan että 30v naisia ;)

Vierailija
8/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kiinnostunut 36v haen enemmän omanikäistä. N30

Vierailija
9/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vipattaa menojalka niin kauan kunnes löydän miehen. Sitten istun hänen kanssaan kotona. Mutta nyt siis liikkeellä, koska kotoa ei ole kukaan tullut hakemaan.

Vierailija
10/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisin yllättävän monelle kaksvitoselle, näitä tulee yhden elämän osa-alueeni yhteydessä vastaan. Niin että en varmaan ala katsella nelikymppisiä naisia ;) Kaksvitosiin tosiaan tulee tutustuttua välillä, ja olen hyvässä kondiksessa oleva mies, niin näyttäisin kelpaavan, mutta nämä harvoin ovat vielä perheenperustamisvaiheessa, siksi en ole ollut kauhean innoissani, vaan etsin kolmekymppistä naista.

Vierailija
11/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 35lapseton. Haluisin kunnon parisuhteen. Mun juoksut on juostu. Mielummin kotona kun baarissa. Pisin suhden oli 8vuotta. Se päättyi kun mies halusi bailata kin sinkku. Yhdessä ei juurikaan tehty siis yhtään mitään. Itse panostn suhteeseen täysillä. Se on sattunut kun toinen puoli kuitenkin joko A) juo B) pettää C) juo ja pettää D) elää kuin sinkku parisuhteessa.

Mä en itse Tinderiin halua. Kokeilin ja ei ollut mun juttu. Sen verran vanhasielu että haluan löytää rinnalle kumppanin muualta kun netistä..

Vierailija
12/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta kotihiiret saa esiin koloistaan. Kysele kavereidesi vaimoilta, vaimojen kavereilta ja sukulaisilta tunteeko ne ketään ikisinkkua. Mikseivät he muuten ole jo järjestäneet sua yksiin jonkun epätoivoisen kaverinsa kanssa?

Vierailija
13/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat tutustua naiseen, joka ei ole sinkkunainen. Varattujako sitten kaipaat elämääsi?

Vierailija
14/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisin yllättävän monelle kaksvitoselle, näitä tulee yhden elämän osa-alueeni yhteydessä vastaan. Niin että en varmaan ala katsella nelikymppisiä naisia ;) Kaksvitosiin tosiaan tulee tutustuttua välillä, ja olen hyvässä kondiksessa oleva mies, niin näyttäisin kelpaavan, mutta nämä harvoin ovat vielä perheenperustamisvaiheessa, siksi en ole ollut kauhean innoissani, vaan etsin kolmekymppistä naista.

Olet liian vanha. Etsi ikäistäsi seuraa.

Vierailija
15/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onnea valitsemallasi tiellä vaan

Vierailija
16/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän useammankin ihmisen etsivän pidempää suhdetta Tinderissä ja myös sieltä syntyneitä parisuhteita.

Vierailija
17/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan muutamassa vuodessa ovat perheenperustamisiässä kun taas sillä nyt kolmekymppisellä on sitten jo kiire.

Vierailija
18/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sitten onnistunut valitsemaan sieltä ne. On siellä muitakin. Mieti vähän kriteereitäsi.

Vierailija
19/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistynyt ilmiökö? Naiset tarkkoja kumppanin iästä? Pitää olla saman ikäinen tai nuorempi mies?

Vierailija
20/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äkkiä oletkin 36v ja yhä sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän