Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kymppisiä naisia, joilla EI ole valtavaa ihailijalaumaa eikä menojalka vipata, mutta jotka kumminkin haluaisivat miehen

M36
16.04.2017 |

Missähän tällaisiin naisiin voisi tutustua?

Kysyn, koska en yksinkertaisesti jaksa enää tutustua kehenkään "sinkkunaiseen", enkä varsinkaan "menevään sinkkunaiseen". Olen ollut useamman vuoden kokonaan deittaamatta ja seurustelematta, koska "sinkkunaiset" ei kiinnosta ja tuntuu vapaana olevat kolmekymppiset naiset olevan pelkästään näitä. Mistä kannattaisi etsiä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis tyytymään vaatimattomaan, nämä naiset ei varmaan ole sit ulkoisesti sellaisia joihin edes vilkaiset.

Vierailija
22/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 36v niin kannattaa etsiä 40v naisia sen sijaan että 30v naisia ;)

Kelpaisin yllättävän monelle kaksvitoselle, näitä tulee yhden elämän osa-alueeni yhteydessä vastaan. Niin että en varmaan ala katsella nelikymppisiä naisia ;) Kaksvitosiin tosiaan tulee tutustuttua välillä, ja olen hyvässä kondiksessa oleva mies, niin näyttäisin kelpaavan, mutta nämä harvoin ovat vielä perheenperustamisvaiheessa, siksi en ole ollut kauhean innoissani, vaan etsin kolmekymppistä naista.

Olet liian vanha. Etsi ikäistäsi seuraa.

Voi että kun te epävarmat parikymppiset jonnet jaksatte... Hei kyllä niitä muijia teillekin riittää, ei tarvitse kokea meitä huippukondiksessa olevia kypsempiä miehiä noin uhkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisin yllättävän monelle kaksvitoselle, näitä tulee yhden elämän osa-alueeni yhteydessä vastaan. Niin että en varmaan ala katsella nelikymppisiä naisia ;) Kaksvitosiin tosiaan tulee tutustuttua välillä, ja olen hyvässä kondiksessa oleva mies, niin näyttäisin kelpaavan, mutta nämä harvoin ovat vielä perheenperustamisvaiheessa, siksi en ole ollut kauhean innoissani, vaan etsin kolmekymppistä naista.

Ihan muutamassa vuodessa ovat perheenperustamisiässä kun taas sillä nyt kolmekymppisellä on sitten jo kiire.

Se ihan muutama vuosi voi olla yhtä helvettiä menevän sinkkunaisen perässä.

Vierailija
24/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kautta kotihiiret saa esiin koloistaan. Kysele kavereidesi vaimoilta, vaimojen kavereilta ja sukulaisilta tunteeko ne ketään ikisinkkua. Mikseivät he muuten ole jo järjestäneet sua yksiin jonkun epätoivoisen kaverinsa kanssa?

Meillä on kaveriporukassa käytännössä pelkästään miehiä. Joskus on jonkun vaimo tai tyttöystävä mukana, mutta ydinporukka on vajaa kymmenen miestä eikä yhtään naista.

Kaverin vaimo on joskus vähän vihjannut minulle ja parille muulle tyttöystävättömälle miehelle porukasta jotain, kun tämä vaimo sattuu olemaan liikkunut isossa naisporukassa yhden harrastuksen vuoksi. Kuitenkin varsinkin minulle, ja sanoisin kyllä näille naisettomille kavereillenikin, kaverini vaimon tyttökaverit ovat aivan liian ekstroverttejä, "normoja", pissiksiä ( nuoremmissa ikäluokissa sanottaisiin ig-lissuja), materialisteja jne. Pahimmanlaatuisia hoitsuja yms. naisia, jotka tuhahtelee introvertimmille ja ajattelevammille miehille.

Lisäksi he tietty siirtyvät aina niin nopeasti suhteesta toiseen, ettemme minä tai naisettomat kaverini ole käytännössä ikinä tavanneet näitä naisia esim. illanistujaisissa juuri sillä hetkellä, kun joku olisi ollut vapaana.

Vierailija
25/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on nämä jotka kehtaa vielä myöntää, että "juoksut on juostu". Ei jatkoon..

Vierailija
26/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha. Etsi ikäistäsi seuraa.

Voi että kun te epävarmat parikymppiset jonnet jaksatte... Hei kyllä niitä muijia teillekin riittää, ei tarvitse kokea meitä huippukondiksessa olevia kypsempiä miehiä noin uhkaksi.

Ei sinua voi kokea uhkaksi kun teet aloituksen, jossa valitat ettet löydä halumaasi naista.

Vierailija
27/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on nykyään kova, siellä on porukkaa joka lähtöön.

Tinderistä löytää juurikin näitä SINKKUNAISIA.

Mä tiedän useammankin ihmisen etsivän pidempää suhdetta Tinderissä ja myös sieltä syntyneitä parisuhteita.

Tunne vastuusi ja kerro niille mitä virhettä ovat tekemässä!

Vierailija
28/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Kysyn, koska en yksinkertaisesti jaksa enää tutustua kehenkään "sinkkunaiseen", enkä varsinkaan "menevään sinkkunaiseen". Olen ollut useamman vuoden kokonaan deittaamatta ja seurustelematta, koska "sinkkunaiset" ei kiinnosta ja tuntuu vapaana olevat kolmekymppiset naiset olevan pelkästään näitä. Mistä kannattaisi etsiä?

Jos olet ollut jo monta vuotta vastentahtoisesti sinkku, niin kyllähän se kertoo, että rimasi on liian korkealla. Eli kannattaisko esim. sitä ikähaarukkaa laajentaa? Mikä vika on omanikäisissä tai muutaman vuoden vanhemmissa naisissa? Etenkin jos näyttää ikäistään viisi vuotta nuoremmalta. Miksi kuvittelet, että joku nainen haluaisi itseään kuusi vuotta vanhemman miehen, jos et itse halua edes samanikäistä naista? Jos joku kaksvitonen hymyilee sinulle jossain harrastusryhmässä tms., ei se vielä tarkoita, että hän olisi seurustelusta kanssasi kiinnostunut.

Vierailija
29/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla mennyt huonosti kun et ole löytänyt naista joka haluaisi olla kanssasi.

Vierailija
30/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on langennut omaan ansaan.

Vierailija
31/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Jos olet ollut jo monta vuotta vastentahtoisesti sinkku, niin kyllähän se kertoo, että rimasi on liian korkealla. Eli kannattaisko esim. sitä ikähaarukkaa laajentaa? Mikä vika on omanikäisissä tai muutaman vuoden vanhemmissa naisissa? Etenkin jos näyttää ikäistään viisi vuotta nuoremmalta. Miksi kuvittelet, että joku nainen haluaisi itseään kuusi vuotta vanhemman miehen, jos et itse halua edes samanikäistä naista? Jos joku kaksvitonen hymyilee sinulle jossain harrastusryhmässä tms., ei se vielä tarkoita, että hän olisi seurustelusta kanssasi kiinnostunut.

Omanikäiset kelpaa, jos ei ole lapsia, eikä ole ollut naimisissa ikinä. Eikä siltikään ole mikään menosinkku.

Vierailija
32/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies joka luulee että kun on vatsalihakset kohdallaan niin naiset on sulaa vahaa.

Vierailija
33/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin täynnä itseään, että saapi olla vanhamies lopunikää.

Vierailija
34/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ei oo saanut ketään naista haukuttavakseen.

Vierailija
35/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap ei oo saanut ketään naista haukuttavakseen.

Täh?? Olen lempeä mies, ei kiinnosta haukkuminen.

Vierailija
36/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut 36v haen enemmän omanikäistä. N30

Yleistynyt ilmiökö? Naiset tarkkoja kumppanin iästä? Pitää olla saman ikäinen tai nuorempi mies?

???? Kyllä naiset ovat jo pitkään hakeneet pääasiassa omanikäistään seuraa. Mitä pahaa siinä on? Pitäähän tässä aloittajallekin olla nimenomaan häntä itseään nuorempi nainen, joten miksi ihmeessä nainen olisi liian tarkka halutessaan itsensä ikäisen miehen?

Vierailija
37/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on nämä jotka kehtaa vielä myöntää, että "juoksut on juostu". Ei jatkoon..

Siitä tulee mieleen joko

A) Juoksut on juostu, "tältä erää".

tai

B) Juoksu on juostu, "ja nyt vakituisen miehen kanssa voin lösähtää kunnolla syöden itselleni 15 kg ylipainoa."

Vierailija
38/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut 36v haen enemmän omanikäistä. N30

Yleistynyt ilmiökö? Naiset tarkkoja kumppanin iästä? Pitää olla saman ikäinen tai nuorempi mies?

???? Kyllä naiset ovat jo pitkään hakeneet pääasiassa omanikäistään seuraa. Mitä pahaa siinä on? Pitäähän tässä aloittajallekin olla nimenomaan häntä itseään nuorempi nainen, joten miksi ihmeessä nainen olisi liian tarkka halutessaan itsensä ikäisen miehen?

Mies etsi perheenperustamisiässä olevaa naista ja 30v on siihen aika otollinen ikä. Miksi 30v naiselle olisi 36v mies hyvässä kunnossa ja hyvällä ulkonäöllä yhtään kelpamaton vaihtoehto?? Ihan periaatteestako?

Vierailija
39/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa piirtymään kuva ap:sta. Vaatimuslista on sen verran yksityikohtainen, että ei kannata kovin ihanaa mielikuvaa. Pikemminkin tulee määräilevä ja pikkuasioihin takertuva fiilis. Ei houkuttele naisia.

Vierailija
40/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Omanikäiset kelpaa, jos ei ole lapsia, eikä ole ollut naimisissa ikinä. Eikä siltikään ole mikään menosinkku.

Kelpaako sitten nuorempi nainen, vaikka tämä olisi ollutkin naimisissa? Millainen on oma parisuhdehistoriasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä