Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kymppisiä naisia, joilla EI ole valtavaa ihailijalaumaa eikä menojalka vipata, mutta jotka kumminkin haluaisivat miehen

M36
16.04.2017 |

Missähän tällaisiin naisiin voisi tutustua?

Kysyn, koska en yksinkertaisesti jaksa enää tutustua kehenkään "sinkkunaiseen", enkä varsinkaan "menevään sinkkunaiseen". Olen ollut useamman vuoden kokonaan deittaamatta ja seurustelematta, koska "sinkkunaiset" ei kiinnosta ja tuntuu vapaana olevat kolmekymppiset naiset olevan pelkästään näitä. Mistä kannattaisi etsiä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut 36v haen enemmän omanikäistä. N30

Yleistynyt ilmiökö? Naiset tarkkoja kumppanin iästä? Pitää olla saman ikäinen tai nuorempi mies?

???? Kyllä naiset ovat jo pitkään hakeneet pääasiassa omanikäistään seuraa. Mitä pahaa siinä on? Pitäähän tässä aloittajallekin olla nimenomaan häntä itseään nuorempi nainen, joten miksi ihmeessä nainen olisi liian tarkka halutessaan itsensä ikäisen miehen?

Mies etsi perheenperustamisiässä olevaa naista ja 30v on siihen aika otollinen ikä. Miksi 30v naiselle olisi 36v mies hyvässä kunnossa ja hyvällä ulkonäöllä yhtään kelpamaton vaihtoehto?? Ihan periaatteestako?

Niin, tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta naisia, myös kolmekymppisiä sellaisia, on erilaisia. Naisilla, myös kolmekymppisillä sellaisilla, on erilaisia toiveita ja odotuksia elämältä.

Tässä nyt yksi kolmekymppinen nainen kertoi etsivänsä enemmän omanikäistään seuraa kuin 36-vuotiasta. Kerrotko minulle, miksi se on niin paha asia, kun kerran se, että ap etsii ensisijaisesti itseään nuorempaa seuraa ei ole yhtään paha? Miksi nainen ei saisi preferoida omanikäisiään miehiä, jos mies saa preferoida itseään nuorempia?

Juu ei tule yllätyksenä. Nykyään tuo 30v kuitenkin on ikä, jossa aletaan tosissaan miettiä lisääntymistä, jos siihen on ylipäätään halua. Naiset voivat preferoida mitä huvittaa. Olen huomannut, että ne preferenssit menevät tuohon suuntaan, että nuorempaa kaipaavat. Olen myös huomannut, että se riippumattomuus, itsenäisyys, omat menot, kyllästyminen, vaihtelunhalu, kokemusten metsästäminen ovat myös lisääntyneet. En arvosta sitä, mutta siihen suuntaan on menty.

Kyllä, 30v on ikä, jossa yleensä aletaan tosissaan miettiä lisääntymistä. Ja aika moni nainen haluaa ensisijaisesti lisääntyä omanikäisensä kumppanin kanssa. Hui kamala mikä synti.

Nuorempaa kumppania tässä keskustelussa on haikaillut muuten ap, ei se kolmekymppinen nainen, jota sinä aloit ihmettelemään. Jostain syystä et tunnu lainkaan paheksuvan aloittajan ikätoiveita. Mistä tämä johtuu? Jos aloittajalla on oikeus haluta parhaassa perheenperustamisiässä oleva nainen, miksi nainen ei saisi haluta parhaassa perheenperustamisiässä olevaa miestä?

Väännän vielä kerran rautalangasta. Ap halusi perustaa perheen, joten hän haikailee n. 30-vuotiasta täysin ymmärrettävästi. Se nyt on nuorempi kuin ap, mutta ap:nikäinen alkaa olla jo myöhässä lisääntymisessä. Siksi en paheksu ap:n ikätoivetta tippaakaan. (Vaikka nykyään varmaan 100-vuotiaaskin saadaan tarvittaessa raskaaksi kemikaaleilla).

Se, että moni nainen haluaa lilsääntyä oman ikäisen kanssa on ihan ok, mutta on typerää ihan vain noin periaatteesta skipata 36v mies, jos mies olisi muuten hyvä, kyvykäs, ja halukas perustamaan perheen.

T. Ap

Vierailija
62/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 30 ja en tosiaan luuhaile baareissa ja deittaa Tinderisssa.Minut löytää koirien kanssa lenkkipolulta.Komeita miehiä siellä vaan ei näy...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistynyt ilmiökö? Naiset tarkkoja kumppanin iästä? Pitää olla saman ikäinen tai nuorempi mies?

???? Kyllä naiset ovat jo pitkään hakeneet pääasiassa omanikäistään seuraa. Mitä pahaa siinä on? Pitäähän tässä aloittajallekin olla nimenomaan häntä itseään nuorempi nainen, joten miksi ihmeessä nainen olisi liian tarkka halutessaan itsensä ikäisen miehen?

Mies etsi perheenperustamisiässä olevaa naista ja 30v on siihen aika otollinen ikä. Miksi 30v naiselle olisi 36v mies hyvässä kunnossa ja hyvällä ulkonäöllä yhtään kelpamaton vaihtoehto?? Ihan periaatteestako?

Niin, tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta naisia, myös kolmekymppisiä sellaisia, on erilaisia. Naisilla, myös kolmekymppisillä sellaisilla, on erilaisia toiveita ja odotuksia elämältä.

Tässä nyt yksi kolmekymppinen nainen kertoi etsivänsä enemmän omanikäistään seuraa kuin 36-vuotiasta. Kerrotko minulle, miksi se on niin paha asia, kun kerran se, että ap etsii ensisijaisesti itseään nuorempaa seuraa ei ole yhtään paha? Miksi nainen ei saisi preferoida omanikäisiään miehiä, jos mies saa preferoida itseään nuorempia?

Juu ei tule yllätyksenä. Nykyään tuo 30v kuitenkin on ikä, jossa aletaan tosissaan miettiä lisääntymistä, jos siihen on ylipäätään halua. Naiset voivat preferoida mitä huvittaa. Olen huomannut, että ne preferenssit menevät tuohon suuntaan, että nuorempaa kaipaavat. Olen myös huomannut, että se riippumattomuus, itsenäisyys, omat menot, kyllästyminen, vaihtelunhalu, kokemusten metsästäminen ovat myös lisääntyneet. En arvosta sitä, mutta siihen suuntaan on menty.

Kyllä, 30v on ikä, jossa yleensä aletaan tosissaan miettiä lisääntymistä. Ja aika moni nainen haluaa ensisijaisesti lisääntyä omanikäisensä kumppanin kanssa. Hui kamala mikä synti.

Nuorempaa kumppania tässä keskustelussa on haikaillut muuten ap, ei se kolmekymppinen nainen, jota sinä aloit ihmettelemään. Jostain syystä et tunnu lainkaan paheksuvan aloittajan ikätoiveita. Mistä tämä johtuu? Jos aloittajalla on oikeus haluta parhaassa perheenperustamisiässä oleva nainen, miksi nainen ei saisi haluta parhaassa perheenperustamisiässä olevaa miestä?

Väännän vielä kerran rautalangasta. Ap halusi perustaa perheen, joten hän haikailee n. 30-vuotiasta täysin ymmärrettävästi. Se nyt on nuorempi kuin ap, mutta ap:nikäinen alkaa olla jo myöhässä lisääntymisessä. Siksi en paheksu ap:n ikätoivetta tippaakaan. (Vaikka nykyään varmaan 100-vuotiaaskin saadaan tarvittaessa raskaaksi kemikaaleilla).

Se, että moni nainen haluaa lilsääntyä oman ikäisen kanssa on ihan ok, mutta on typerää ihan vain noin periaatteesta skipata 36v mies, jos mies olisi muuten hyvä, kyvykäs, ja halukas perustamaan perheen.

T. Ap

No enpä ollut ap, vaikka vainoharhaisena niin kuvittelet. Pystyn vaan näin miehenä samaistumaan ap:n tilanteeseen.

Vierailija
64/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntien tapahtumista voi löytyä. Himouskikset joutuu pariutumaan parikymppisinä mutta ne muutamat normaalit käy noissa vanhempanakin kun ei niillä muutakaan ole.

Vierailija
65/71 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla 36-vuotias mies alkaa olla myöhässä lisääntymisessä. Ei ehkä biologisesti mutta kumppanin löytymisen kannalta. Jos vain 3-kymppiset naiset kelpaavat, niin vuosi vuodelta sellaisen löytäminen tulee hankalammaksi. Jos olet ollut vuosia sinkkuna, oletettavasti et ole mikään catch eikä sinulla ole mitään ekstraa tarjottavana itseäsi huomattavasti nuoremmalle naiselle. Mutta jatka toki pääsi lyömistä seinään. Se 36-vuotias tai 38-vuotias sinkkunainen, joka voisi olla sinulle ihan hyvä kumppani, menee yksin hedelmöityshoitoihin ja saa ainakin sen lapsen, sinä et saa mitään. Et naista etkä lasta.

Vierailija
66/71 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/71 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 30 ja en tosiaan luuhaile baareissa ja deittaa Tinderisssa.Minut löytää koirien kanssa lenkkipolulta.Komeita miehiä siellä vaan ei näy...:(

No tosi yllättävää että ei näy. Mitä jos edes kokeilisit sitä tinderiä?

Vierailija
68/71 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis itse kaunis vai miksi katselet nimenomaan komeita miehiä?

Vierailija
69/71 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen naisesta jolla on koiria että on myös omakotitalo ja puoliso.

Vierailija
70/71 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaatimuksena ettei saa olla ollut naimisissa niin enpä kiinnostuisi miehestä. En ole itse ollut naimisissa, mutta tuollainen vaatimuksena on kökkö.

Niin, joidenkin mielestä ihmisen valinnat eivät kerro tästä mitään, toiset taas ovat hieman realistisempia.

Vierailija
71/71 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kurjaa että kerrot olevasi kiltti jne mutta kaikista teksteistäsi paistaa läpi jokin ihan muu.

Ihan näin 26v yhden lapsen äitinä, eli siis sinulle KELPAAMATTOMANA voin sanoa että en todella olisi kiinnostunut. Ylimielisyys on suurin turn off!

Miksi ihmeessä otat henkilökohtaisesti jos joku ei halua perustaa perhettä ihmisen kanssa jolla on jo entuudestaan lapsia? Eihän se ole lapsillekaan, niille jo olemassa oleville taikka tuleville, ihanteellinen tilanne. En itsekään "kelpuuta" miestä jolla lapsia, haluan oman perheen ja haluan lapsilleni vain parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan