On tämä mukavaa tämä MGTOW miehen pääsiäinen :)
Ei ole ketään estrogeeniä täynnä olevaa naista valittamassa ja jäkättämässä vieressä. Vaan voi tehdä juuri sitä mitä itse haluaa. Mikäs sen parempaa kuin 1,5 litraa kokista ja sipsipussi kädessä katsoa NHL:n pudotuspelejä 60'' Full HD telkkaristani ;)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole vissiin kukaan panojuttuja kertonut. Mitä nyt rosvopaistimies uhosi köyrivänsä mökkinaapurin tyttöjä, enkä epäile ettei onnistuisi. Ihan normipäivä..
Niinhän ne setämiehet aina luulevat... 😄
Rosvopaisti-setämies kyllä iski kultasuoneen. Itse vaihtaisin näillä stadin pölyisillä kaduilla kamelikuskien väistelyn välittömästi luonnon keskellä saunomiseen ja paljussa setämiehen sylissä loikoiluun.
Elämä on vaan niin epäreilua.
N24
Vierailija kirjoitti:
Rosvopaisti-setämies kyllä iski kultasuoneen. Itse vaihtaisin näillä stadin pölyisillä kaduilla kamelikuskien väistelyn välittömästi luonnon keskellä saunomiseen ja paljussa setämiehen sylissä loikoiluun.
N24
Ja hän tarjoaa vielä kuohuvat, siiderit ja ruuat.. Rosvopaistimies otatko meidät seuraavaksi mukaan myös?
N27
Voi kunpa mgtow-aatetta pystyttäisiin parantamaan niin että se kantaisi kannattajansa edes kurppaisen parin päivän breikin yli :(.
Minun miesparkani ei tajunnut paeta ajoissa. Nyt se joutuu tyytymään iltaan U18-matsin parissa, minä laitan sille parhaillaan mango-chili-kookos-kanaa, jonka se saa olohuoneen pöytään tarjoiltuna hyvän viinin kera. Hän katsoo peliä syödessään, minä lueskelen vieressä. Ruoan jälkeen hän saa hartiahieronnan, koska lähti tänään käymään sukulaisillani ja ajoi koko matkan mennen tullen. Jossain vaiheessa siirrytään sänkyyn ja eihän se seksi tietenkään tällaisen kurpan kanssa kummoista ole, mutta eipä ainakaan tarvitse käyttää kumia ja on estotonta ja paineetonta.
Ja toisin kuin avaus, tämä ei ole provo. Meillä "kilpaillaan" toinen toisensa hemmottelussa, minä hemmottelen miestä ja hän viimeistään huomenna vuorostaan minua.
t. Vihreä feministi
Kukin tavallaan. Provosta huolimatta voi olla ihan mukava pääsiäinen noinkin ja mikäs sen parempaa kuin oikein hyvin vietetty ja nautittu juhlapyhä. Tässä itse opiskeluiden parista pääsin pitkästä aikaan kotikaupunkiin vanhempia ja sisaruksiani näkemään. Oli tosi kivaa taas vaihtaa kuulemisia heidän kanssaan ja ystäviäkin tuli tavattua. Hienoa pääsiäistä kaikille.
Mikämahtaa olla MGTOW ? Joku poikakerho?
Vierailija kirjoitti:
Minun miesparkani ei tajunnut paeta ajoissa. Nyt se joutuu tyytymään iltaan U18-matsin parissa, minä laitan sille parhaillaan mango-chili-kookos-kanaa, jonka se saa olohuoneen pöytään tarjoiltuna hyvän viinin kera. Hän katsoo peliä syödessään, minä lueskelen vieressä. Ruoan jälkeen hän saa hartiahieronnan, koska lähti tänään käymään sukulaisillani ja ajoi koko matkan mennen tullen. Jossain vaiheessa siirrytään sänkyyn ja eihän se seksi tietenkään tällaisen kurpan kanssa kummoista ole, mutta eipä ainakaan tarvitse käyttää kumia ja on estotonta ja paineetonta.
Ja toisin kuin avaus, tämä ei ole provo. Meillä "kilpaillaan" toinen toisensa hemmottelussa, minä hemmottelen miestä ja hän viimeistään huomenna vuorostaan minua.
t. Vihreä feministi
Kyllä vain. Mutta tuo ei ole ilmaista, kuten huomaat itsekin kirjoituksestasi. Kyllä jokainen mgtow on ollut suhteessa. Se että saa ruokaa tai seksiä ei tuo vapautta, vaan en eteen joutuu tekemään töitä.
Mgtow = Men going their own way to vauvapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja ihanuutta, nauti! Muista nessu ja nivea ;)
Amerikkalainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Vihreä feministi
Kyllä vain. Mutta tuo ei ole ilmaista, kuten huomaat itsekin kirjoituksestasi. Kyllä jokainen mgtow on ollut suhteessa. Se että saa ruokaa tai seksiä ei tuo vapautta, vaan en eteen joutuu tekemään töitä.
Niin no eikai kukaan toisen palveliaksi rupea saamatta siitä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, onks toi rosvopaistimies oikeasti sitä mieltä, että on mgotw vaikka jahtaa pillua/naisia? Kun mun mielestäni koko sen MGOTWn ideana on nimenomaan se, että jätetään naiset/tytöt sikseen, koska se pillunhimo on se, mikä miehiä ja poikia sitoo sekä alistaa.
Oikea MGOTW ei olisi kutsunut ketään tai lämmitellyt paljua tms., tai olisi missään Tinderissä tai muussa deittipalvelussa. Tuon rosvopaistiukkelin toiminta on ihan perussettiä eikä mitään MGOTW:tä.
Tämä nelikymppinen WGOTW on viettänyt mukavan pääsiäisen kotipuolessa: kiertelin kirppiksillä tekemässä löytöjä (Wirkkala-lasikokoelma kasvoi taas), vietin iltoja kavereitten luona (yhden kanssa korkattiin myös grillikausi) ja kävin morjenstamassa äitiä (ostettiin sille uudet verhokankaat ja käytiin syömässä + kahvilla). Muuten olen lepäillyt, mikä on hektisen työputken jälkeen luksusta: telkkarisarjoja, juustonaksuja ja lonkeroa. Ei kiirettä minnekään, ei ketään vaatimassa aikaa. ^_^Huomenna pitää taas suunnata kohti työpaikkakuntaa. Nyt voisin vielä mennä olemaan sosiaalinen yhden kaveripariskunnan luokse. :D
Et sinä mikään WGTOW ole. Tavan naimaton nainen, AWALT.
Totta kai MGTOW on herkkuinen setämies. Et vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24Ja hän tarjoaa vielä kuohuvat, siiderit ja ruuat.. Rosvopaistimies otatko meidät seuraavaksi mukaan myös?
N27
No, hyvä kai niin teidän kuin rosvopaistimiehenkin kannalta, jos kelpaa! Itsehän en kirjoittelujensa perusteella antaisi hänen edes nuolla jalkojani, vaikka maksaisi minulle 10 000 euroa. (Ja ei, tämä ei ole provo.)
N21
Ahh...tulipa naatiskeltua. Tytöt kokkasi vielä aamulla brunssin ja otettiin toisen kanssa pienet pehkupainit, toisella kuulemma paikat hellänä. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Vapaa viikko edessä, mitähän sitä keksisi ?
Vierailija kirjoitti:
Ahh...tulipa naatiskeltua. Tytöt kokkasi vielä aamulla brunssin ja otettiin toisen kanssa pienet pehkupainit, toisella kuulemma paikat hellänä. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Vasemmalla vai oikealla?
Vierailija kirjoitti:
Lisää tarinoita vauvapalstalle? :D :D :D
Huvittaa tuo koko MGTOW -juttu, tämäkin mies hehkuttaa omaa itsenäisyyttään ja mihin se itsenäinen tie pääsiisenä vie? Vauvapalstalle.. :D Eli kokista, sipsiä ja palstailua.. :D Ei kuulosta ihan unelmamieheltä.
Mun unelmien mies ei edes tiedä mikä koko vauvapalsta on. Tai MGTOW-lyhenne.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo koko MGTOW -juttu, tämäkin mies hehkuttaa omaa itsenäisyyttään ja mihin se itsenäinen tie pääsiisenä vie? Vauvapalstalle.. :D Eli kokista, sipsiä ja palstailua.. :D Ei kuulosta ihan unelmamieheltä.
No ei tietenkään, koska MGTOW mies ei ole kiinnostunut mäkättävistä eukoista vaan elää omaa elämäänsä onnellisina ja jörnii jos siltä tuntuu luksusmökissään.
Go rosvopaistimies go, olet tossukoiden ja vässyköiden sankari !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, koska MGTOW mies ei ole kiinnostunut mäkättävistä eukoista vaan elää omaa elämäänsä onnellisina ja jörnii jos siltä tuntuu luksusmökissään.
Go rosvopaistimies go, olet tossukoiden ja vässyköiden sankari !
:D :D :D
Juu, olet minunkin sankarini, en ole pitkään aikaan nauranut näin paljon kuin rosvopaistimiehen pääsiäisseikkailulle...
N47
Ei täällä ole vissiin kukaan panojuttuja kertonut. Mitä nyt rosvopaistimies uhosi köyrivänsä mökkinaapurin tyttöjä, enkä epäile ettei onnistuisi. Ihan normipäivä..