On tämä mukavaa tämä MGTOW miehen pääsiäinen :)
Ei ole ketään estrogeeniä täynnä olevaa naista valittamassa ja jäkättämässä vieressä. Vaan voi tehdä juuri sitä mitä itse haluaa. Mikäs sen parempaa kuin 1,5 litraa kokista ja sipsipussi kädessä katsoa NHL:n pudotuspelejä 60'' Full HD telkkaristani ;)
Kommentit (126)
Toi rosvopaistimies!! 😀😂Ei helkkari....
Itse juon kohta punkkua ja nuoremmat lapset menevät kavereilleen. Teinin kanssa ehkä katsotaan Rogue One myöhemmin ja syödään sipsejä. En vaihtaisi elämääni mihinkään. 😊
Rosvopaistimies! Toi on loistava Nimimerkki! Mulle tulee mieleen sellainen erämies. Kunnon sänki/parta. Pitkät (paksut) hyvin hoidetut hiukset, tummat tuliset silmät, kivikovat työllä hankitut lihakset, miehinen tuoksu ja matala ääni. Pussaa harkiten, mutta kun pussaa, pyörii sukat jaloissa. Ottaa naisensa meren rannalla syysmyrskyn pauhatessa ympärillä. Uh....
Kyllä. Ja minä lähden nyt täyttämään olutkellarini...(kävelee sohvan editse kellariin feikaten hehe)
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Herättää kateutta monessa, kun MGTOW-mies pitää kämppänsä puhtaana ja tekee ruokaa laadukkaista raaka-aineista itselleen. Pentikin porot eivät kerää pölyä ja ylimääräisiä silmäpareja ei ole sotkemassa paikkoja. Vielä kun selvästi mukava päivä takana ja edessä, niin eihän se negailijoille käy. Minä lähden lenkille ja illalla syön lammasmakkaraa sekä käyn saunassa. Kyse on lopulta vain asenteesta ja jokainen on itse vastuussa onnellisuudestaan. Hyvää pääsiäistä.
Älä nyt tuu häiriköimään tänne Pentikin poro! Me fanitetaan rosvopaistimiestä!
Ei nyt ihan lähtenyt lentoon tämäkään provontynkä, kun ei kukaan oikein usko rosvopaistimiehen tarinaa... 😂
No älä lannistu. Ehkä tartumme syöttiisi sitten taas ensi kerralla paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosvopaistimies! Toi on loistava Nimimerkki! Mulle tulee mieleen sellainen erämies. Kunnon sänki/parta. Pitkät (paksut) hyvin hoidetut hiukset, tummat tuliset silmät, kivikovat työllä hankitut lihakset, miehinen tuoksu ja matala ääni. Pussaa harkiten, mutta kun pussaa, pyörii sukat jaloissa. Ottaa naisensa meren rannalla syysmyrskyn pauhatessa ympärillä. Uh....
Kyllä, näin itsekin ajattelin kun katson itseäni peilistä :) Ei mennyt hukkaan tämäkään pääsiäis-tsättäily ja av mammojen kateus saa kiiman vain nousemaan :) Ehkä saan illalla kuvamatskuakin jakoon jos tytöt suostuisi vaikka pyllistämään kameralle ;)
Voi ei. Rosvopaistimies onkin Axl. Nyt meni maku.
Rosvopaistimies! Miksi et oo mun mökki naapuri! Vai ootko...?
Jep, laadukasta alkoholia, hyvää ruokaa, ja penkkiurheilua alkkareissa koko päivän :). N34
Sorge, tytöt tuli jo mestoille...
Jatkan raportointia kun saan drinksut käteen, paistin kuopasta ja hiilet savusaunan kiukaasta.
Paljussa menee vielä tunti. Otetaan terävät kärkeen, laitetaan spotifystä vähän bilemusaa ja tytöt saa bailata villasukissa mökin tuvassa. Onneksi hirsimökki on iso, eikä mikään tavanomainen kämppä.
Ja huh huh, tytöt oli meikanneet ja pistäneet kireät villapaidat ja leggingsit ;) Kyllä sedän silmä lepää... toisella kivasti tukka ponnarilla.
t.rosvopaistimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu :)
Meilläkin on kivat suunnilmat miehen kanssa. Mennään kohta vanhempien luokse illalliselle, sitten illalla katsotaan joku leffa, avataan pullo viiniä ja halitaan sohvalla ja otetaan rennosti.
Mukavaa pääsiäistä muillekin!
Vanhempien luokse illalliselle? Eli juuri tuollaisia turhia kissanristiäisiä mitä miehet ei oikeasti jaksaisi. Leffan katsominen? Mieummin pelaa pleikkaria poikien kanssa.
-MGTOW for pure pleasure ;)-
Kai sitä nyt edes mutsin pääsiäislounaan voi käydä kietaisemassa kitusiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näin itsekin ajattelin kun katson itseäni peilistä :) Ei mennyt hukkaan tämäkään pääsiäis-tsättäily ja av mammojen kateus saa kiiman vain nousemaan :) Ehkä saan illalla kuvamatskuakin jakoon jos tytöt suostuisi vaikka pyllistämään kameralle ;)
Voi ei. Rosvopaistimies onkin Axl. Nyt meni maku.
Et ole kuullut Belfiestä ? en mä nyt paljaita peppukuvia ala jakamaan muille ;)
Vierailija kirjoitti:
MGTOW miehenä tosiaan rentoa nämä juhlapyhät. Kutsuin naapurimökin parikymppisen likan kavereineen maistelemaan jääkaapin sisältöä ja rosvopaistia. Ohjelmassa olisi myös illempana savusauna ja järvessä pulikoimista (mukavasti tissit pystyssä kun kylmä vesi kovettaa nännit). Paljun lämmitän myös.
Luulen että illan mittaan leikin tyttöjen kanssa vähän tyynysotaa ja mmm....
Mites muilla miehillä ?
Poikien kanssa pyhät Tosi-Pohjosessa hiihtämässä ja juttelemassa henkeviä, kuten aina ennenkin. Alko ja naiset ei juuri jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pic or didn't happen!!
Muista sitte sekstaillessakin kommentoida realiajassa 😃. Arvostan kyllä periaatteessa tällaista vanhanaikaista provoa joka vedetään niin överiksi että vain ihan tyhmimmät uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, minulle tulee lähinnä mieleen risupartainen vanha ukko eräkamppeissa ja pitkissä kalsareissa, hirvikärpäsiä hiuksissa, ja pahimpaan nälkään haukataan itsekin koiranmakkarasta ennen kuin tarjoillaan Mustille, päälle termarista vanhaa kahvia tai kossua.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitte sekstaillessakin kommentoida realiajassa 😃. Arvostan kyllä periaatteessa tällaista vanhanaikaista provoa joka vedetään niin överiksi että vain ihan tyhmimmät uskoo.
Överiä olisi ottaa tytöt karhuntaljalla takkatulen loisteessa, mutta kumpaakaan ei ole eikä tule.
Onko se vaikee ymmärtää että Suomi on täynnä mökkejä, paljuja, savusaunoja ja parikymppisiä hupakoita jotka ymmärtää laadun päälle. Kyllä ne ehtii ikäistensä köyrittäväksi. Antaa tyttöjen nauttia ja kerätä elämänkokemuksia, lupaan että muistaavat tämän pääsiäisen lopun ikänsä, ja saattaapi rosvopaistimieskin olla hieman ihastunut toiseen tytteliin. Harmi että on vähän välimatkaa asuinpaikkojen välillä, mutta tyttöhän voi aina muuttaa. Nyt pitää miettiä miten korttinsa pelaa koska toisessa olisi oikeasti ainesta pidempiaikaiseksi kädenkorvikkeeksi. Kai se on MGTOW-miehillekin sallittu, kunhan pitää oman linjansa ja ei rakastu liikaa.
t.rosvopaistimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, minulle tulee lähinnä mieleen risupartainen vanha ukko eräkamppeissa ja pitkissä kalsareissa, hirvikärpäsiä hiuksissa, ja pahimpaan nälkään haukataan itsekin koiranmakkarasta ennen kuin tarjoillaan Mustille, päälle termarista vanhaa kahvia tai kossua.
Eeeeiii!! Sä pilasit mun fantasian!! 😢
No ei tuo mies kauheasti parisuhteesta tunnu kärsivän :D t. Koko päivä maattu sängyssä, harrastettu seksiä ja katsottu lomamatkoja. Ei olla edes puettu vaatteita päälle vielä. Mutta nauti toki siitä sipsipussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu :)
Meilläkin on kivat suunnilmat miehen kanssa. Mennään kohta vanhempien luokse illalliselle, sitten illalla katsotaan joku leffa, avataan pullo viiniä ja halitaan sohvalla ja otetaan rennosti.
Mukavaa pääsiäistä muillekin!
Vanhempien luokse illalliselle? Eli juuri tuollaisia turhia kissanristiäisiä mitä miehet ei oikeasti jaksaisi. Leffan katsominen? Mieummin pelaa pleikkaria poikien kanssa.
-MGTOW for pure pleasure ;)-
Mun mies pelaa pleikkaria mun kanssa 😍
Hehe. Herättää kateutta monessa, kun MGTOW-mies pitää kämppänsä puhtaana ja tekee ruokaa laadukkaista raaka-aineista itselleen. Pentikin porot eivät kerää pölyä ja ylimääräisiä silmäpareja ei ole sotkemassa paikkoja. Vielä kun selvästi mukava päivä takana ja edessä, niin eihän se negailijoille käy. Minä lähden lenkille ja illalla syön lammasmakkaraa sekä käyn saunassa. Kyse on lopulta vain asenteesta ja jokainen on itse vastuussa onnellisuudestaan. Hyvää pääsiäistä.