Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Antti Tuiskun uudesta biisistä?

Vierailija
16.04.2017 |

Siis siitä, jossa laulaa "lellit ja tellit ja puurot ja vellit" ja "pitää twerkkaa että saan fyrkkaa".

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ja ärsyttävä, kuka sen on sanoittanut. Ennenkuin tunnistin biisin Tuiskun biisiksi mietin että kuka lesoilee. Toisaalta tuohon musan lajityyppiin sopii tuo itsekehu, mutta ei oikein Tuiskun suuhun.

Vierailija
2/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on hyvä tekosyy päästä taas Antille heiluttamaan hinuperse*tään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää lapsellista ulostetta joka on naamioitu tylsän konebiitin alle. Voisiko joku viedä sen Jurekin pois Suomesta ennen kuin pilaa Antin lisäksi Jenni Vartiaisen uuset biisit? Esimerkkinä Jennin uusin.

Vierailija
4/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon biisin sanat kirjoittaisi ajatuksenvirtatekniikalla 15 minuutissa. Olisi viinut palkata jonkun ammattilaisen hommaan. Biisi on kyllä ihan menevö, mutta tulee fiilis, että on maksettu sanoista kerrallaan ja siksi niitä samoja sanoja toistellaan niin monta kertaa.

Vierailija
5/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Antti edes ymmärtä mitä laulaa? Jos ymmärtäisi niin olisi takuulla kieltäytynyt tuollaisesta hölynpölystä. Mutta ANtille taitaa olla tärkeintä, että saa biiseihinsä näyttävän koreografian, joissa pääsee kävelemään ja vemputtamaan lantiotaan naisellisesti.

Vierailija
6/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tuollaista lapsen äänellä lässyttävää "laulu"tyyliä. Biisin kertosäe on plagiaatti ja muu osa totaalista skeidaa.

Vierailija
7/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tykkään tuosta biisistä, siitä tulee jotenkin hauska ja pirteä olo :D Tosin en tiedä mitä tarkoittaa "twerkkaaminen", mutta minusta siinä lauletaan tavallisesta elämästä silleen pelleilen, kun on vaikea lähteä töihin ja olla koko päivä töissä (talvella niin, että mennään pimmeellä ja ku tullaan kotiin niin taas on pimmeetä).

Ja yleensä en edes tykkää tuon tyylisestä musiikista..

Vierailija
8/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan jäätävä korvamato! Enkä yhtään tykkää et meidän 11v. hoilaa et on pakko twerkkaa et sais fyrkkaa :/

Vierailija
9/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku suomentaa ilman halveksuntaa, että mistä tuossa biisissä sitten puhutaan?

Mielestäni musiikki on taidetta, joka voidaan tulkita monella tapaa ja usein kuulija suhteuttaa sitä omaan elämäänsä. Mutta onko tuossa niin selvät suuntaviivat jos ymmärtää kaikki slangisanat, ettei tulkinnanvaraa jää lainkaan?

T: 11

Vierailija
10/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan jäätävä korvamato! Enkä yhtään tykkää et meidän 11v. hoilaa et on pakko twerkkaa et sais fyrkkaa :/

Mun nuoruudessa oli gynther "uu you touch my tralala" ja Petri Nygård, jonka biiseistä erityisen ahdistavana jäi pedofiliaan viittaavaa biisi, jossa "lapsen äänellä" sanotaan että "ai sattuu" ja karhealla miehen äänellä perään että "mutta kun tekee mieli".

Että aika kevyttä kauraa tämä Antin biisi vielä on siihen verrattuna..

Vierailija
11/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku suomentaa ilman halveksuntaa, että mistä tuossa biisissä sitten puhutaan?

Mielestäni musiikki on taidetta, joka voidaan tulkita monella tapaa ja usein kuulija suhteuttaa sitä omaan elämäänsä. Mutta onko tuossa niin selvät suuntaviivat jos ymmärtää kaikki slangisanat, ettei tulkinnanvaraa jää lainkaan?

T: 11

Twerkkaaminen on perseenheilutustanssia, googlaa.

Vierailija
12/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu teennäiseltä ja väkinäiseltä tuo sanoitus, kun tietää, että rovaniemeläisen Antin omaan sanavarastoon ei varmasti kuulu mikään fyrkka.

Sit vielä olen itse helsinkiläinen, enkä itsekään puhu fyrkasta, ellen joskus käytä sanaa leikillisesti tai ironisesti. Sitä sanaa käytetään tietyissä piireissä. Vähän sama kuin Pete Parkkosen kappale pari vuotta sitten, mä lähden stadiin dallaamaan - sillei anteeks mitä, tuskin miehen omasta suusta.

Mutta menevä kappale.

Vierailija
13/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan huikeen hyvä biisi :D mutta oonkin ottanut sen ironian kannalta, kun on selkeästi niin teatraalinen. Se vielä tulee usein radiosta kun oon menossa töihin, ja kuuntelen sen aina täysillä ja laulan mukana, vaikka tykkäänkin mennä töihin :D

Vierailija
14/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisillä Antin mukaan on tarkotus sanoa se, että tosi moni nykypäivänä joutuu tekemään semmosta työtä mistä ei pidä. Mutta on pakko rahan takii. 

Vierailija
15/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää lapsellista ulostetta joka on naamioitu tylsän konebiitin alle. Voisiko joku viedä sen Jurekin pois Suomesta ennen kuin pilaa Antin lisäksi Jenni Vartiaisen uuset biisit? Esimerkkinä Jennin uusin.

Voiko niitä Jennin biisejä muka jotenkin pilata?

Vierailija
16/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan huikeen hyvä biisi :D mutta oonkin ottanut sen ironian kannalta, kun on selkeästi niin teatraalinen. Se vielä tulee usein radiosta kun oon menossa töihin, ja kuuntelen sen aina täysillä ja laulan mukana, vaikka tykkäänkin mennä töihin :D

Mulla ihan sama! :D

Vierailija
17/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisillä Antin mukaan on tarkotus sanoa se, että tosi moni nykypäivänä joutuu tekemään semmosta työtä mistä ei pidä. Mutta on pakko rahan takii. 

Noniin, eli ihan oikein tulkitsin.

On tainnu jotku ottaa vähän liian kirjaimellisesti, vaikka selvästihän tuo biisi on tuollainen hassuttelevan ironinen :D

Vierailija
18/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu teennäiseltä ja väkinäiseltä tuo sanoitus, kun tietää, että rovaniemeläisen Antin omaan sanavarastoon ei varmasti kuulu mikään fyrkka.

Sit vielä olen itse helsinkiläinen, enkä itsekään puhu fyrkasta, ellen joskus käytä sanaa leikillisesti tai ironisesti. Sitä sanaa käytetään tietyissä piireissä. Vähän sama kuin Pete Parkkosen kappale pari vuotta sitten, mä lähden stadiin dallaamaan - sillei anteeks mitä, tuskin miehen omasta suusta.

Mutta menevä kappale.

Etenee on JVG:n kappale, Parkkonen vain feattaa. 

Vierailija
19/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Miten ihmeessä joku ottaa ihan vakavissaan tällaiset tekstit? Aikaisemmin pidin Antti Tuiskusta hyvänä tyyppinä, mutta en välittänyt hänen musiikistaan. Sitten alkoi tulla näitä itseironisia ja sarkastisia tekstejä: Peto on irti ja viimeisimpänä Hiihdän ja tämä Fyrkkaa. Nämä on niin hyviä tekstejä ja niin hyviä kappaleita. Aina tulen todella hyvälle tuulelle kun kuulen.

Miksi ihmeessä kevyttä musiikkia pitäisi tehdä vain täysin tosikkona?

Vierailija
20/28 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis oikeastiko ihmiset ei ole tajunnut että tämän(kin) biisin sanoitukset on kirjoitettu ironisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme