Mitä mieltä Antti Tuiskun uudesta biisistä?
Siis siitä, jossa laulaa "lellit ja tellit ja puurot ja vellit" ja "pitää twerkkaa että saan fyrkkaa".
Kommentit (28)
Ihan huikea biisi, tykkään sen itseironiasta.
Muutenkin pitää nostaa Antille hattua miten hyvän toisen tulemisen on onnistunut tekemään. Ennen se oli sellaista tusinapoppia mutta nykyään voi yhtään liioittelematta sanoa että Antti Tuisku on Suomen kovin poptähti.
Sen Hartwallin show oli 1000x parempi kuin Justin Bieberin, vaikka musta myös Bieberillä joitain hyviä biisejä.
Antilla on uskallusta tehdä vähän erilaisempia biisejä ja kokeiluja. Mä hiihdän-biisi on mahtava.
Ja se joka mainitsi siitä vanhasta "pedofiilikappaleesta" niin se on nimeltään Jammu-setä. Olin unohtanut koko biisin mutta nyt muistan sen sanasta sanaan taas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan huikeen hyvä biisi :D mutta oonkin ottanut sen ironian kannalta, kun on selkeästi niin teatraalinen. Se vielä tulee usein radiosta kun oon menossa töihin, ja kuuntelen sen aina täysillä ja laulan mukana, vaikka tykkäänkin mennä töihin :D
Juuri näin! Miten ihmeessä joku ottaa ihan vakavissaan tällaiset tekstit? Aikaisemmin pidin Antti Tuiskusta hyvänä tyyppinä, mutta en välittänyt hänen musiikistaan. Sitten alkoi tulla näitä itseironisia ja sarkastisia tekstejä: Peto on irti ja viimeisimpänä Hiihdän ja tämä Fyrkkaa. Nämä on niin hyviä tekstejä ja niin hyviä kappaleita. Aina tulen todella hyvälle tuulelle kun kuulen.
Miksi ihmeessä kevyttä musiikkia pitäisi tehdä vain täysin tosikkona?
Minusta myös "keinutaan" on yllättävän hyvä :D
AV mammat on jääny ajan jalkoihon jos ei Ana Tudee ymmärrä
Huikean hauska, kerrankin poppari, joka osaa tehdä musaa pilke silmäkulmassa. Hyvä Antti!
Mä taas jotenkin otin tän biisin ironiana nykynuorison elämän murheille. Voi kuinka rankkaa.
Onko Antti Tuiskulla nyt siis vagina vai peenis?
Tuo biisi on kyllä yksi karmeimmista esimerkeistä, jotka kertovat nykymusiikin tasosta. Toinen on sitten se peto on irti, joka on myös ihan kamala, ja Tuiskun neitimusiikki yleensäkin. Tai jos sitä edes musiikiksi voi sanoa, kun eihän siinä edes käytetä soittimia, vaan kaikki musiikki tulee koneelta, ja ne keikat, joita en menisi katsomaan vaikka maksettais. Eihän niissäkään ole tärkeintä edes se musiikki, vaan show pepunpyörityksineen, tanssijoineen, ja ym rekvisiittoineen.
Ihmiset ottavat sanoitukset näköjään niin kirjaimellisesti ja tosissaan, vrt. Antin Mä hiihdän. Omasta mielestä nää Antin uudet biisit on huippuja juuri ironian ja itselle nauramisen kyvyn takia.