Kun mies ei osaa "ottaa rajusti".
Olen pyytänyt mieheltäni että hän "ottaisi minut vähän väkisin" tai olisi "raju" sängyssä. Pakottaisi minua vähän. En tarkoita mitään kovin sm-henkistä, vaan sellaista määrätietoista otetta sängyssä. Sitä ettei kuuntelisi vastalauseitani (koska ne ovat vähän teatteria minulta), tyyliin että sanon kesken kaiken että "älä, älä, ei sinne" niin hän vastaisi määrätietoisesti, että "kyllä juuri sinne" ja tekisi niin kuin haluaa. Tai että ottaisi ranteistani kiinni tms. Ja siis, minä olen suoraan pyytänyt tätä monta kertaa, niin miehen ei tarvitse luulla että en tykkäisi sellaisesta. Olen jopa näyttänyt hänelle mitä haluan... Mutta kun en saa mitä pyydän. Mies ei jotenkin pysty olemaan yhtään määrätietoinen saati raju sängyssä. Kaikki on sellaista hipsuttelua, ja jokaiseen asiaan hän kysyy aina arasti luvan. Mitä siis tehdä?
Kommentit (45)
Hanki itsellesi kimppaan. ..kolme nuorempaa miestä saa sun takapuolen kipeäksi ,,aamulla takuulla pillu turvoksissa ja punainen.
Tasapainottaa sun Eämää.
Miksi ihmeessä miehesi pitäisi ottaa sinut rajusti jos se ei ole ollenkaan hänen juttunsa?
Latelet aika lailla vastimuksia miehellesi, mutta mitä olet itse valmis tekemään.
Kuulustaa että ette sovi yhteen.
Olet vähän sairas, mutta puistoissa Helsingissä on hoitajia, jotka ei pimeässä erotu.
Nynnyydestä tai alistumiseen taipuvaisuudesta ei "reipastuta" dominoivaksi. Hallitsevuus on sekä ominaisuus että taipumus, joka joko on tai sitä ei ole. Alistuvaa miestä saattaisi mahdollisesti kiinnostaa olla aisurina tai sitten nainen voisi käydä tapailemassa jotain dominoivaa miestä, jonka kanssa voi turvallisesti toteuttaa alistuvaa puoltaan.