Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei osaa "ottaa rajusti".

Vierailija
15.04.2017 |

Olen pyytänyt mieheltäni että hän "ottaisi minut vähän väkisin" tai olisi "raju" sängyssä. Pakottaisi minua vähän. En tarkoita mitään kovin sm-henkistä, vaan sellaista määrätietoista otetta sängyssä. Sitä ettei kuuntelisi vastalauseitani (koska ne ovat vähän teatteria minulta), tyyliin että sanon kesken kaiken että "älä, älä, ei sinne" niin hän vastaisi määrätietoisesti, että "kyllä juuri sinne" ja tekisi niin kuin haluaa. Tai että ottaisi ranteistani kiinni tms. Ja siis, minä olen suoraan pyytänyt tätä monta kertaa, niin miehen ei tarvitse luulla että en tykkäisi sellaisesta. Olen jopa näyttänyt hänelle mitä haluan... Mutta kun en saa mitä pyydän. Mies ei jotenkin pysty olemaan yhtään määrätietoinen saati raju sängyssä. Kaikki on sellaista hipsuttelua, ja jokaiseen asiaan hän kysyy aina arasti luvan. Mitä siis tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
2/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla kauhea mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sinä ottaa hänet ensin ns väkisin ja yllättäen ja sitten ku on puuhat tehty niin ehdota että olisi kiihottavaa kun miehesi tekisi samoin.

Vierailija
4/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos sinä olisit toimija? Ota miehesi rajusti.

Vierailija
5/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ihan suoraan pettää?

Vierailija
6/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy

Vierailija
7/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla kauhea mies.

Ei se ole kauhea, se on ihana ja rakastan sitä. Ja sängyn ulkopuolella se osaa olla hyvin määrätietoinen ja dominoivakin. Mutta mihin tuo taito katoaa sängyssä? Ap.

Vierailija
8/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, niin olen näyttänyt miehelle, että millaista haluan. Eli olen useamman kerran ollut dominoiva sängyssä itse. Ap.

Vierailija
9/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei vaan ole sen juttu.

Vierailija
10/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa roolileikkiä, jossa kumpikin on joku muu kuin oma itsensä. Vanki ja vanginvartija, rosvo ja poliisi, opettaja ja oppilas, herra ja palvelija, tms. Ehkä miehesi olisi helpompi olla raju ja dominoiva jossain sopivassa roolissa, jos hän ei omana itsenään uskalla.

Vierailija
11/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi seksiä nössön miehen kanssa. Mitä jos sanoisit suoraan, että tarvitset rajua tai menetät kiinnostuksen kokonaan ajan mittaan.

Vierailija
12/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa roolileikkiä, jossa kumpikin on joku muu kuin oma itsensä. Vanki ja vanginvartija, rosvo ja poliisi, opettaja ja oppilas, herra ja palvelija, tms. Ehkä miehesi olisi helpompi olla raju ja dominoiva jossain sopivassa roolissa, jos hän ei omana itsenään uskalla.

Mies joka ei pyytämälläkään ole yhtään raju, ei osaa myöskään heittäytyä pyytämällä roolileikkiin.

Vierailija
13/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämisellä uhkailu tehoaa aina.

Vierailija
14/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa ja treenatkaa lisää.

Vierailija
15/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanon kesken kaiken että "älä, älä, ei sinne" niin hän vastaisi määrätietoisesti, että "kyllä juuri sinne" ja tekisi niin kuin haluaa

Mutta nythän hän tekee kuten hän haluaa! Sinä haluat että hän tekisi kuten sinä haluat, teeskennellen että se on mitä hän itse haluaa.

Vierailija
16/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä voi tulla raiskausvibat tai mies pelkää satuttavan sua oikeasti..

Vierailija
17/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa ihmistä nolottaa näyttää itsensä todelöa kiihottuneena ja harrastaa seksiä täysin vapautuneena. Syytä voi vain arvailla.

Vierailija
18/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, niin olen näyttänyt miehelle, että millaista haluan. Eli olen useamman kerran ollut dominoiva sängyssä itse. Ap.

OK, oletin, että olet vain kertonut mitä miehen haluat tekevän sinulle (Tai että ottaisi ranteistani kiinni tms. Ja siis, minä olen suoraan pyytänyt tätä monta kertaa, niin miehen ei tarvitse luulla että en tykkäisi sellaisesta. Olen jopa näyttänyt hänelle mitä haluan...)

Eli olen useamman kerran ollut dominoiva sängyssä itse.  Tämähän on eri asia: sinä olet sitonut miestä ja ottanut hänet.

Sitten ei voi päätellä kuin että miehestäsi ei löydy domia. Pakollahan ei tätäkään synny, eikä toista nyt ole asiallista pakottaa sellaiseen mitä toinen ei halua.  Painostus yleensä lisää vastustusta.

Jäänet ilman dominointia?  Paitsi jos jatkan dominana, ja mies joskus 10 vuoden päästä haluaa kokeilla toisinkinpäin?

Vierailija
19/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montaa ihmistä nolottaa näyttää itsensä todelöa kiihottuneena ja harrastaa seksiä täysin vapautuneena. Syytä voi vain arvailla.

Ehkä kaikkien miesten haave ei olekaan alistaa naista. Av:lla toki uusi ajatus tämmöinen.

Vierailija
20/45 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikkien miesten haave ei olekaan alistaa naista. Av:lla toki uusi ajatus tämmöinen.

Mutta kyse on nyt alistamisen leikkimisestä. Eräänlainen roolileikki sekin. Toivoisin, että mies voisi edes "esittää" ottavansa minut rajusti. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi